Opvoeren is afvoeren - Kreidler in beslag genomen en teruggekregen als samengeperst hoopje schroot

Adressen Kreidlers & onderdelen, Verzekeringen, Motorkeuring, Framenummers,
Aankooptips, Links etc.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Maarten
Beheerder
Berichten: 9743
Lid geworden op: 01 sep 2002, 09:13
Locatie: Den Haag, Nederland
Gegeven waarderingen: 813 keren
Ontvangen waarderingen: 413 keren
Contacteer:

Opvoeren is afvoeren - Kreidler in beslag genomen en teruggekregen als samengeperst hoopje schroot

#1 Bericht door Maarten » 17 okt 2020, 18:00

Opvoeren is afvoeren

Je hoorde wel eens van een Kreidler die in beslag genomen werd door de politie, en de eigenaar kreeg 'm terug als een pakketje in elkaar gestampt ijzer.

Laatste tijd zijn hiervan enkele foto's opgedoken.

Opvoeren is afvoeren
Opvoeren is afvoeren
FB_IMG_1602527234740.jpg (47.82 KiB) 7359 keer bekeken

In elkaar geperste Kreidler is hoopje schroot geworden
In elkaar geperste Kreidler is hoopje schroot geworden
in elkaar geperst.png (371.53 KiB) 7179 keer bekeken

Zoekwoorden: Controle, Politiecontrole, Rollerbank, rollenbank, rollebank, bromfiets in beslag genomen door de politie, in de shredder of in de pers, samengeperst, geperst, opgevoerd, illegaal, pakketje schroot terug gekregen, opvoeren is afvoeren, kit, wout, Kreidler, aangehouden, staande gehouden, fuik, politiefuik, in elkaar gestampt, sloop, gesloopt, onklaar maken, verbeurd verklaard, vernietigd, rechter, overtreding, boete, bekeuring, straf, justitie, machtiging tot vervreemding/vernietiging, gestolen, diefstal, geplet, pletterij, veranderd in oud ijzer, treurig, balen, onderdelen er af gehaald en vernietigd.

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60282
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

Re: In Beslag Genomen: Wrak van de Weg (1977)

#2 Bericht door Enzo-tvdzijden » 17 okt 2020, 18:02

Maarten schreef: 17 okt 2020, 18:00 Opvoeren is afvoeren.

Je hoorde wel eens van een Kreidler die in beslag genomen werd, en de eigenaar kreeg 'm terug als een pakketje in elkaar gestampt ijzer.


FB_IMG_1602527234740.jpg
Behalve bij de slimme politie bureau’s. Die verkochten de snelle spullen aan de handelaren.

Enzo

Gebruikersavatar
Maarten
Beheerder
Berichten: 9743
Lid geworden op: 01 sep 2002, 09:13
Locatie: Den Haag, Nederland
Gegeven waarderingen: 813 keren
Ontvangen waarderingen: 413 keren
Contacteer:

Re: In Beslag Genomen: Wrak van de Weg (1977)

#3 Bericht door Maarten » 17 okt 2020, 18:06

Enzo-tvdzijden schreef: 17 okt 2020, 18:02
Maarten schreef: 17 okt 2020, 18:00 Opvoeren is afvoeren.

Je hoorde wel eens van een Kreidler die in beslag genomen werd, en de eigenaar kreeg 'm terug als een pakketje in elkaar gestampt ijzer.


FB_IMG_1602527234740.jpg
Behalve bij de slimme politie bureau’s. Die verkochten de snelle spullen aan de handelaren.

Enzo
Eigenlijk best corrupt, of niet.

Laatst kwam er nog een foto voorbij van een Kreidler die in de pletter was beland, weet niet meer waar.

hamol52
Berichten: 19
Lid geworden op: 28 okt 2006, 19:21
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

Re: In Beslag Genomen: Wrak van de Weg (1977)

#4 Bericht door hamol52 » 18 okt 2020, 07:57

De kreidler van een familielid was indertijd in beslag genomen en stond maanden bij de politie , toen hij hem na enige tijd weer mocht ophalen was deze inmiddels afgevoerd en hij kreeg in plaats van een boete 600,00 guldens vergoeding.Ook kwam ik vaak in Schalkwijk
waar vele schuren vol met ingenomen brommers en onderdelen te koop waren .Ze waren onklaar gemaakt ?, de achterbrug was doorgeslepen, even lassen en hij kon weer de weg op, opweg naar de volgende opvoerklus.
Deze gebruikers waarderen hamol52 voor dit bericht:
Enzo-tvdzijden (18 okt 2020, 10:31)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Nicolaas
Berichten: 776
Lid geworden op: 21 apr 2006, 10:04
Locatie: Utrecht - Maarsen
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 15 keren

Re: Opvoeren is afvoeren - Kreidler in beslag genomen en teruggekregen als samengeperst hoopje schroot

#5 Bericht door Nicolaas » 22 okt 2020, 11:22

Ook Frans Witte en wellicht meer handelaren kochten vd politie in Utrecht brommers en onderdelen op vanuit het politie depot waar ik ooit mijn In beslag genomen Kreidler ophaalde.
Nicolaas.

Gebruikersavatar
Caspar
Berichten: 13598
Lid geworden op: 10 sep 2002, 14:43
Locatie: Zuid-Oost Limburg
Gegeven waarderingen: 588 keren
Ontvangen waarderingen: 811 keren

Re: Opvoeren is afvoeren - Kreidler in beslag genomen en teruggekregen als samengeperst hoopje schroot

#6 Bericht door Caspar » 22 okt 2020, 15:11

De politie hier heeft mij ook ooit het voorstel gedaan om vrijwillig afstand te doen van mijn Kreidler.
Ze zouden mij dan "matsen" met een lichtere boete...

Ik koos voor de zware boete van fl 110,- maar mocht wél mijn Kreidler weer meenemen.

Ik was al gewaarschuwd voor deze praktijken ;-)

Gebruikersavatar
Bullet
Berichten: 202
Lid geworden op: 15 apr 2013, 16:38
Locatie: eindhoven
Gegeven waarderingen: 2 keren
Ontvangen waarderingen: 4 keren

Re: Opvoeren is afvoeren - Kreidler in beslag genomen en teruggekregen als samengeperst hoopje schroot

#7 Bericht door Bullet » 22 okt 2020, 17:08

Dan ben ik er altijd goed doorheen geglipt, toen was het nog wat gemakkelijker om oom agent wat wijs te maken b.v. agent, jongeman is die carburateur zo groot dat ik je frame nummer niet kan lezen, ik nee meneer het staat heel laag ingeslagen en ben daar div. malen mee weg gekomen ha ha. 🤣🤣
Deze gebruikers waarderen Bullet voor dit bericht:
Maarten (22 okt 2020, 19:18)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Roel RM
Berichten: 1361
Lid geworden op: 28 nov 2005, 20:08
Locatie: Midden-Drenthe
Gegeven waarderingen: 3 keren
Ontvangen waarderingen: 80 keren

Re: Opvoeren is afvoeren - Kreidler in beslag genomen en teruggekregen als samengeperst hoopje schroot

#8 Bericht door Roel RM » 22 okt 2020, 19:35

Hier in Drenthe kreeg je 85 gulden boeten en je was je opgevoerde spullen kwijt. Na ong 14 dagen kwamen ze de brommer dan weer thuis afleveren met een zakje bouten en moeren van o.a. cilinderkop en uitlaatbevestiging. Dit alles uit eigen ervaring.

Mvg. Roel
Deze gebruikers waarderen Roel RM voor dit bericht:
Maarten (22 okt 2020, 20:45)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Maarten
Beheerder
Berichten: 9743
Lid geworden op: 01 sep 2002, 09:13
Locatie: Den Haag, Nederland
Gegeven waarderingen: 813 keren
Ontvangen waarderingen: 413 keren
Contacteer:

Re: Opvoeren is afvoeren - Kreidler in beslag genomen en teruggekregen als samengeperst hoopje schroot

#9 Bericht door Maarten » 22 okt 2020, 20:54

Ik ben maar één keer echt goed gepakt door de politie, toen reed ik met mijn snelle Kreidler (ongeveer 80 km/uur) met bromfietskenteken met 5-bak en SB door Vlaardingen, en kwam ik in een fuik terecht.
Rollerbank controle. Was natuurlijk veel te snel. Ik zei tegen de agent dat ik een motorkenteken wilde aanvragen, maar dat kon helemaal niet, vertelde hij me. De brommer werd in beslag genomen en ik kon met de trein terug naar huis.
4 weken later ofzo mocht ik de brommer weer ophalen. Cilinder, uitlaat en carburateur waren er af, en een vette boete. Mijn geheugen laat me in de steek, het is lang geleden, rond 1983 denk ik.
Enfin, de brommer ging in de Opel Kadett van pa mee naar huis. Verkocht aan mijn broer. Doorverkocht aan een buurtvriendje. Later weer teruggekocht. En nu nog altijd in bezit. Wel met dat motorkenteken, meneertje agent!!
Wat zou er gebeurd zijn als ik mijn Kreidler niet had teruggekregen? Of teruggekregen als pakketje schroot? Misschien had deze site dan nooit bestaan....
Deze gebruikers waarderen Maarten voor dit bericht:
Zander (23 okt 2020, 20:54)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
hermanngas
Berichten: 4100
Lid geworden op: 08 jan 2010, 17:08
Locatie: Dronten
Gegeven waarderingen: 228 keren
Ontvangen waarderingen: 228 keren

Re: Opvoeren is afvoeren - Kreidler in beslag genomen en teruggekregen als samengeperst hoopje schroot

#10 Bericht door hermanngas » 22 okt 2020, 22:05

Maarten schreef: 22 okt 2020, 20:54Wat zou er gebeurd zijn als ik mijn Kreidler niet had teruggekregen? Of teruggekregen als pakketje schroot? Misschien had deze site dan nooit bestaan....
Ik moet er niet aan denken!

Roland
Berichten: 5106
Lid geworden op: 22 nov 2004, 09:18
Locatie: Amstelveen
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 87 keren

Re: Opvoeren is afvoeren - Kreidler in beslag genomen en teruggekregen als samengeperst hoopje schroot

#11 Bericht door Roland » 23 okt 2020, 09:20

2 x gepakt hier in Amstelveen, Erno was mijn RMC super star aan het opvoeren met ori SB Mahle set en "proefrijden/proefscheuren natuurlijk". Ik vond al dat het lang duurde en ja hoor Oom agent had hem ehhh staande gehouden #-o

Ik heb zelfs nog de omschrijving en jaartal ( bekeuring) 1977 bewaard. Daarna weer een ori SB set gekocht en daar heb ik "wat langer"plezier van gehad. Ik werd door een motoragent ingehaald op de weg waar ik plat ol lag (jihaaaa) hup alles eraf.

Hardleers en weer een ori SB set gekocht( wel effe sparen ) toen zei mijn vader haal jij het eraf of ik ( met de hamer). Heb het eraf gehaald en aan brommervriend Jaap Streekstra hier verkocht.

Zou mooi zijn als het mogelijk wordt om met autor rijbewijs een licht motor mee te kunnen besturen. Van dat FIETSPAD af, ombouwen van 4 naar 5 en (wederom) jihaaaaaa :lol:

Rolando
Deze gebruikers waarderen Roland voor dit bericht:
Enzo-tvdzijden (23 okt 2020, 10:28)
Waardering: 9.09%

Roland
Berichten: 5106
Lid geworden op: 22 nov 2004, 09:18
Locatie: Amstelveen
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 87 keren

Re: Opvoeren is afvoeren - Kreidler in beslag genomen en teruggekregen als samengeperst hoopje schroot

#12 Bericht door Roland » 23 okt 2020, 10:04

O ja, wel elke x gewoon de brommer terug gekregen. Donderdagavond ophalen bij Politie bureau en bij verzamelplaats Vroom & Dreesman werden de brommers weer ehh gemonteerd :lol:

Rolando

Sjors007
Berichten: 275
Lid geworden op: 10 sep 2016, 22:34
Locatie: Zoetermeer
Gegeven waarderingen: 3 keren
Ontvangen waarderingen: 12 keren

Re: Opvoeren is afvoeren - Kreidler in beslag genomen en teruggekregen als samengeperst hoopje schroot

#13 Bericht door Sjors007 » 23 okt 2020, 19:47

Haha, ja dat was wat hè, rollenbank of gewoon oom agent op je route naar school.
Ik reed van Zoetermeer naar Delft door Pijnacker eind jaren 80. Aangehouden op de Oostlaan, je kon zowat niet niet door Pijnacker.
Op de PvdG Kreidler, uitlaat en 20 mm met brommerplaatje.
Alles eraf geschroefd natuurlijk, boete erbij. Met busje ding weer opgehaald en dan discussie starten. Die agent: dat ding van jou kan nooit een 50 cc zijn, veel te veel vermogen. Nou toen had ik hem. Ik zeg als dat een 50cc is krijg ik hem dan terug die cilinder? Zegt ie ja, en toen beteuterd kijken naar de maat die de schuifmaat aangaf joh. Toen moest ie wel natuurlijk :).

Bij die school in Delft was het ook niet pluis, gast uit Nootdorp in de klas die vertelde bij dorpsgenoten dat er een mooie Kreidler cilinder in de stalling stond. Kwam ik een keer terug in de stalling, kop al los hè.
Ik heb hem daar nooit meer in de stalling gezet maar altijd in zicht midden op de parkeerplaats.

Ik rijd nog steeds met mijn kvv 50 cilinder.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

Deze gebruikers waarderen Sjors007 voor dit bericht:
Maarten (23 okt 2020, 20:14)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
RS69
Berichten: 712
Lid geworden op: 05 aug 2008, 17:25
Locatie: Zuidoost Gelderland
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 29 keren

Re: Opvoeren is afvoeren - Kreidler in beslag genomen en teruggekregen als samengeperst hoopje schroot

#14 Bericht door RS69 » 24 okt 2020, 22:07

Ik werd een keer staande gehouden vlak voor een viaduct over de snelweg, wel met dat andere merk die ik ook had, bij een controle die ik te laat zag, maar nog wel het choke plaatje met afgezaagd lipje en 10 mm gaatje/doorlaat in kon drukken.
Een wat oudere Agent vroeg of er iets aan de brommer gedaan was (nee daar heb er geen verstand van zei ik) en hij vroeg om hem te starten, nou agent ik hoop dat hij start (want met dat choke plaatje in liep ie niet zo lekker) want hij loopt de laatste tijd niet zo best. Maar hij startte wel moeizaam en verzoop een beetje. Hij kon de carburateur niet zien gelukkig achter de halve maantjes. Ga je wel is naar de fietsenmaker vroeg ie, nou nee zei ik zo nonchalant mogelijk (kneep hem wel natuurlijk had toen niet veel geld), waarop hij boos zei dat de jeugd van tegenwoordig wel erg gemakkelijk/onverantwoordelijk was geworden, en daarbij zei ga alsjeblief een keer naar de fietsenmaker voor een goede servicebeurt. Ik mocht verder rijden, en aan de ander kant van het viaduct even het schermpje eraf, de choke omhoog gehaald, en vrolijk verder (met ongeveer 80 km/u) naar mijn neef in Ede.
Gr :rs

Gebruikersavatar
b.bonk
Berichten: 3675
Lid geworden op: 29 jul 2015, 20:53
Gegeven waarderingen: 231 keren
Ontvangen waarderingen: 512 keren

Re: Opvoeren is afvoeren - Kreidler in beslag genomen en teruggekregen als samengeperst hoopje schroot

#15 Bericht door b.bonk » 29 okt 2020, 18:18

mijn record is, 1dag.
s,avonds erop geschroefd en de volgende dag gepakt.
setje eraf . mos hem nog betalen. dat dee toen wel zeer.
mvg bertus
Deze gebruikers waarderen b.bonk voor dit bericht (totaal 2):
Maarten (29 okt 2020, 19:54) • Eifelyeti (29 okt 2020, 19:56)
Waardering: 18.18%

Gebruikersavatar
Maarten
Beheerder
Berichten: 9743
Lid geworden op: 01 sep 2002, 09:13
Locatie: Den Haag, Nederland
Gegeven waarderingen: 813 keren
Ontvangen waarderingen: 413 keren
Contacteer:

Re: Opvoeren is afvoeren - Kreidler in beslag genomen en teruggekregen als samengeperst hoopje schroot

#16 Bericht door Maarten » 29 okt 2020, 19:55

aaj Bertus, dat snijdt door je hart.

Gebruikersavatar
RS69
Berichten: 712
Lid geworden op: 05 aug 2008, 17:25
Locatie: Zuidoost Gelderland
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 29 keren

Re: Opvoeren is afvoeren - Kreidler in beslag genomen en teruggekregen als samengeperst hoopje schroot

#17 Bericht door RS69 » 29 okt 2020, 21:07

Ja Bertus dat vergeet je ook niet meer natuurlijk, moest je voor de snelle spullen en de bekeuring geld verdienen met een bijbaantje?.
Gr :rs

Gebruikersavatar
b.bonk
Berichten: 3675
Lid geworden op: 29 jul 2015, 20:53
Gegeven waarderingen: 231 keren
Ontvangen waarderingen: 512 keren

Re: Opvoeren is afvoeren - Kreidler in beslag genomen en teruggekregen als samengeperst hoopje schroot

#18 Bericht door b.bonk » 29 okt 2020, 21:31

RS69 schreef: 29 okt 2020, 21:07 Ja Bertus dat vergeet je ook niet meer natuurlijk, moest je voor de snelle spullen en de bekeuring geld verdienen met een bijbaantje?.
Gr :rs
Bij die keer werkte ik al, net 16 jaar
Voor mijn 16de was ik steeds de hele brommer kwijt,
Tot dat ik in de gaten kreeg , dat als ik zei , brommer is van mijn broer
Dan kon ik hem weer ophalen.
Deze gebruikers waarderen b.bonk voor dit bericht:
Maarten (30 okt 2020, 20:43)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
RS69
Berichten: 712
Lid geworden op: 05 aug 2008, 17:25
Locatie: Zuidoost Gelderland
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 29 keren

Re: Opvoeren is afvoeren - Kreidler in beslag genomen en teruggekregen als samengeperst hoopje schroot

#19 Bericht door RS69 » 29 okt 2020, 21:40

Ja al doende leert men zullen we maar zeggen :D
:rs

Gebruikersavatar
b.bonk
Berichten: 3675
Lid geworden op: 29 jul 2015, 20:53
Gegeven waarderingen: 231 keren
Ontvangen waarderingen: 512 keren

Re: Opvoeren is afvoeren - Kreidler in beslag genomen en teruggekregen als samengeperst hoopje schroot

#20 Bericht door b.bonk » 30 okt 2020, 17:29

RS69 schreef: 29 okt 2020, 21:40 Ja al doende leert men zullen we maar zeggen :D
:rs
ja ,me snelle brommer is nu motor kenteken, dus dat is ingedekt.
alleen dat opvoeren trap ik na 45 jaar nog steeds in.
dus staat hij weer vaker bij de fietsepruts als thuis.
dommer als een ezel, zeggen ze dan.
mvg bertus

Kreidlerjack
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 mar 2021, 12:24
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

Re: Opvoeren is afvoeren - Kreidler in beslag genomen en teruggekregen als samengeperst hoopje schroot

#21 Bericht door Kreidlerjack » 01 aug 2021, 10:41

Ik had een kennis, deze bleek een sleutel te hebben
Van de garage van het politie bureau.
Voor 25 gulden haalde hij het setje weer op,
Er was niets frustrerend voor de politie dat de setjes
Weer verdwenen, ging dus niet lang goed
Deze gebruikers waarderen Kreidlerjack voor dit bericht:
Maarten (01 aug 2021, 19:27)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Maarten
Beheerder
Berichten: 9743
Lid geworden op: 01 sep 2002, 09:13
Locatie: Den Haag, Nederland
Gegeven waarderingen: 813 keren
Ontvangen waarderingen: 413 keren
Contacteer:

Re: Opvoeren is afvoeren - Kreidler in beslag genomen en teruggekregen als samengeperst hoopje schroot

#22 Bericht door Maarten » 11 okt 2021, 10:26

Stop Politie!
Stop Politie!
halt.jpg (5.58 KiB) 3689 keer bekeken


Enkele foto's bij elkaar gezocht.

Hebben jullie misschien nog foto's voor deze topic?

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding







https://www.youtube.com/watch?v=qov2lH_WocY






Afbeelding

Een politieagent met een brommer op de rollenbank. Soms werden er snelheden van meer dan 90 km gemeten.


Bron: Rijkspolitie

Gevoelige klap voor deel Geldermalsense jeugd

Rijkspolitie haalt 35 bromfietsen van de weg


GELDERMALSEN – Gistermiddag heeft de Nijmeegse rijkspolitie is samenwerking met de politie van Geldermalsen een grote slag geslagen.
Nietsvermoedende jeugdige bromfietsers die binnen en buiten de bebouwde kom van Geldermalsen het gas van hun machines helemaal open draaiden, werden door motorrijders van de rijkspolitie tot stoppen gedwongen, wanneer de maximum snelheid ruimschoots werd overschreden.
En dat waren er nogal wat. 35 bromfietsers werden van de weg gehaald, omdat ze teveel lawaai produceerden of veel te hard reden.

De bromfietsen werden naar bepaalde lokaties in Geldermalsen gebracht (onder andere in de buurt van het gemeentehuis) waar ze op de rollebank soms een snelheid van meer dan 90 km aangaven. De opgevoerde bromfietsen werden in Deil op andere eventuele gebreken gecontroleerd en de kans bestaat, dat vele jongeren uit Geldermalsen en omgeving hun brommer in stukjes en beetjes terug krijgen.

De aktie is niet zomaar uit de lucht komen vallen, al kwam het dan velen koud op het dak. Voor deze tijd van het jaar zijn er namelijk landelijke richtlijnen om eens extra aandacht te besteden aan het gedrag van bromfietsers.

Afbeelding

Na een bromfietscontrole moest er natuurlijk wel uren gesleuteld worden. In die tijd moest namelijk ieder onderdeel worden gecontroleerd of het wel overeenkwam met de type goedgekeurde onderdelen. Vervolgens moest het onderdeel in beslag worden genomen en samen met een Proces-verbaal gezonden worden naar justitie. Per bromfiets kostte dit al gauw een paar uur.
Op de foto van links naar rechts: Hans Engelaar, René van Westerop, Henk Twilt en Henk van Wijk.





Hebben jullie misschien nog foto's voor deze topic?


Zoekwoorden: Opvoeren is afvoeren, rollenbank, rollerbank, testbank, pijnbank, politie, controle, politiecontrole, tuning, aangehouden, opgevoerd, opvoeren, agent, politieagent, politieauto, motoragent, wouten, brommer, Kreidler, Zundapp, Puch, 50cc, 50 cc, in beslag genomen, pk, lawaai, geluid, geluidsmeting, meting, te hard rijden, te snel gereden, boete, bekeuring, snelle spullen er afgehaald, rechter, politiebureau, bromfiets in beslag genomen door de politie, in de shredder of in de pers, samengeperst, geperst, opgevoerd, illegaal, pakketje schroot terug gekregen, opvoeren is afvoeren, kit, wout, in elkaar gestampt, pers, in elkaar geperst, sloop, gesloopt, onklaar maken, verbeurd verklaard, vernietigd, rechter, overtreding, boete, bekeuring, straf, justitie, machtiging tot vervreemding/vernietiging, gestolen, diefstal, geplet, pletterij, veranderd in oud ijzer, treurig, balen, opvoersetje, vermogensmeting, halt, stop, achtervolging, politieachtervolging.
Deze gebruikers waarderen Maarten voor dit bericht:
Zander (11 okt 2021, 19:48)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60282
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

Re: Opvoeren is afvoeren - Kreidler in beslag genomen en teruggekregen als samengeperst hoopje schroot

#23 Bericht door Enzo-tvdzijden » 11 okt 2021, 10:50

Geen Kreidler maar wel een heel nostalgisch plaatje
Bijlagen
EA27AAB1-7CA2-491E-99F6-E61B03EAD40A.jpeg
EA27AAB1-7CA2-491E-99F6-E61B03EAD40A.jpeg (104.46 KiB) 3683 keer bekeken
Deze gebruikers waarderen Enzo-tvdzijden voor dit bericht (totaal 5):
Maarten (11 okt 2021, 11:18) • dijk (11 okt 2021, 12:38) • rs-r (11 okt 2021, 18:01) • Zander (11 okt 2021, 19:49) • Gps (06 mar 2023, 22:36)
Waardering: 45.45%

Gebruikersavatar
Maarten
Beheerder
Berichten: 9743
Lid geworden op: 01 sep 2002, 09:13
Locatie: Den Haag, Nederland
Gegeven waarderingen: 813 keren
Ontvangen waarderingen: 413 keren
Contacteer:

Re: Opvoeren is afvoeren - Kreidler in beslag genomen en teruggekregen als samengeperst hoopje schroot

#24 Bericht door Maarten » 16 okt 2021, 18:20

FB_IMG_1614022842182.jpg
FB_IMG_1614022842182.jpg (83.89 KiB) 3568 keer bekeken

Gebruikersavatar
Maarten
Beheerder
Berichten: 9743
Lid geworden op: 01 sep 2002, 09:13
Locatie: Den Haag, Nederland
Gegeven waarderingen: 813 keren
Ontvangen waarderingen: 413 keren
Contacteer:

Re: Opvoeren is afvoeren - Kreidler in beslag genomen en teruggekregen als samengeperst hoopje schroot

#25 Bericht door Maarten » 18 okt 2021, 16:57

Nog een testbank
Nog een testbank
FB_IMG_1628332119831.jpg (49.39 KiB) 3525 keer bekeken

Plaats reactie