Het frame dan.
Omdat er gefraudeerd is.
Enzo
Een K54/410 2B. Belgische brommer.vlatro schreef:Volgens Maloud is het een Kreidler Florett RM Super Cockpit GS van 1977.
Du mußt ja nicht die ganze Nummer zeigen, sondern nur ein paar Ziffern, so wie Du es ja auch gemacht hast.
Die ken je toch wel
Er waren een aantal exportlanden waar van die bij elkaar geraapte ( niet oneerbiedig bedoeld ) modellen heen gingen.
Die had ik ook net gelezen. Net als die van hem is de onze dus geen bingo. Hier twee foto's uit zijn post.
België was een land waar de export niet goed liep. Goedkopere types in kleinere oplages lijken me een logisch gevolg.Enzo-tvdzijden schreef:Er waren een aantal exportlanden waar van die bij elkaar geraapte ( niet oneerbiedig bedoeld ) modellen heen gingen.
Enzo
Ja, da gebe ich euch Recht.
Ja. Maar hoe is hij in 1977 over de toonbank gegaan bij Van Veen in België?Enzo-tvdzijden schreef:Hoop dat je eindelijk door hebt dat het een van alles wat Kreidler is.
Enzo
denk toch deze 430
Klinknagels zijn er zelf op gezet omdat de plastic strip gaar was.vlatro schreef: ↑24 mei 2020, 23:12 Lijkt me ook het meest aannemelijk. De richtingaanwijzers, andere buddy, e.d. .... Is dat dan eigen creatie of kan het ook zijn dat dit bij bestelling optioneel was? Ik zie de buddy met de klinknageltjes ook in geen enkele folder terugkomen bijvoorbeeld. En ik zie op de folder accu bakken maar geen richtingaanwijzers, hoort dat niet wat samen?
Die van het andere topic had het ook. Toeval dan?Enzo-tvdzijden schreef: Klinknagels zijn er zelf op gezet omdat de plastic strip gaar was.
Er zit toch een gereedschapsbakje op?Enzo-tvdzijden schreef: bakjes, gereedschapsetje moest ook mee