Hoi allemaal ik ben Willem Morkin 74 jaar en woon samen met m’n vrouw in Bathmen .
Ik heb sinds kort een eitank van 1960 in delen gekocht zonder papieren wel met type plaatje en frame en motor nr wat klopt met het type plaatje .
Ik ben hem nu aan het op bouwen en technisch in orde aan het maken en dan keuren .
Weet iemand of dat problemen geeft bij de rdw ? En waar ik op moet letten .
Ga hem daarna uit elkaar halen en spuiten .
Gr Willem
Nieuw lid
- hermanngas
- Berichten: 4100
- Lid geworden op: 08 jan 2010, 17:08
- Locatie: Dronten
- Gegeven waarderingen: 228 keren
- Ontvangen waarderingen: 228 keren
-
- Berichten: 323
- Lid geworden op: 09 mei 2019, 10:56
- Gegeven waarderingen: 10 keren
- Ontvangen waarderingen: 23 keren
Re: Nieuw lid
Als het typeplaatje en de frame nrs goed te lezen zyn is er niks aan de hand.
Voor de zekerheid neem je een paar screenshots op je telefoon. van het model en type gegevens.
Waarmee jou bromm overeenkomt.
Zorg dat alles technisch in orde is. Remmen. luchtbanden. De snelheid. Geen lawaai uit uitlaat. Dan komt het goed.
Voor de zekerheid neem je een paar screenshots op je telefoon. van het model en type gegevens.
Waarmee jou bromm overeenkomt.
Zorg dat alles technisch in orde is. Remmen. luchtbanden. De snelheid. Geen lawaai uit uitlaat. Dan komt het goed.
-
- Berichten: 323
- Lid geworden op: 09 mei 2019, 10:56
- Gegeven waarderingen: 10 keren
- Ontvangen waarderingen: 23 keren
Re: Nieuw lid
Loe schreef: ↑02 jun 2021, 13:03 Als het typeplaatje en de frame nrs goed te lezen zyn is er niks aan de hand.
Voor de zekerheid neem je een paar screenshots op je telefoon. van het model en type gegevens.
Kun je vinden op kreidler database.
Waarmee jou bromm overeenkomt.
Zorg dat alles technisch in orde is. Remmen. luchtbanden. De snelheid. Geen lawaai uit uitlaat. Dan komt het goed.