Kreidler niet goed afgesteld
-
- Berichten: 122
- Lid geworden op: 28 dec 2020, 13:48
- Gegeven waarderingen: 15 keren
- Ontvangen waarderingen: 12 keren
Kreidler niet goed afgesteld
Hallo allemaal,
Ik ben nu al een tijdje bezig om mijn Kreidler (RMC Super Star 1979) goed afgesteld te krijgen, maar ik krijg het niet voor elkaar.
Mijn set up is als volgt:
- Originele blokcilinder 15 73 81 met bijbehorende kop.
- Originele carburateur 1/12/237 met naaldsproeier 2,15 en 62 sproeier. Naald op tweede groef.
- 12 mm carburateur aanzuigbuis met bocht en bijbehorend luchtfilter.
- 28 mm uitlaatbocht en uitlaat.
- Kettingwielen 12-36
- Bougie Denso W24FSR, opening 0,35 mm
- Origineel vliegwiel 0 212 122 025 met grondplaat 1 217 031 308
De ontsteking heb ik al voorzien van nieuwe contactpunten (Bosch), condensator (Bosch) en ontstekingsspoel.
Opening tussen contactpunten 0,35 mm en een voorontsteking van 1,00 mm (gemeten met bougiegat micrometer).
Momenteel ben ik op het punt dat ik er even niets meer van snap.
De brommer start direct en goed. Loopt mooi stationair.
Alleen merk ik dat de brommer inhoudt. Ik merk dat vooral in de vierde versnelling als ik gas geef. Geef ik vol gas dan voel ik hem inhouden. Laat ik het gas weer iets los dan komt hij weer een beetje. Na een tijdje rijden is de bougie veel te licht.
Nu heb ik de 62 sproeier vervangen door een 64. Dit rijdt al een stuk beter, maar nog niet helemaal goed. Na het verplaatsen van de naald naar groef 4 en het verwijderen van het luchtfilter achter de carburateur rijdt de brommer nagenoeg goed. Hij komt goed op snelheid en houdt niet meer zo zeer in.
De bougie heeft nu ook een mooie kleur:
Maar nu komt de brandstof achter uit de luchtfilterbuis lekken. Eigenlijk ook niet verwonderlijk aangezien er een te grote sproeier in zit met de naald op een te hoge (4e) groef.
Nu loopt de brommer best goed, maar lekt de brandstof uit de luchtfilterbuis.
Wat ik nu niet snap is waarom de brommer niet goed loopt op de originele afstelling van de carburateur en de ontsteking. Mis ik iets, of wat doe ik verkeerd.
Hopelijk hebben jullie een antwoord.
Groet, Hans
Ik ben nu al een tijdje bezig om mijn Kreidler (RMC Super Star 1979) goed afgesteld te krijgen, maar ik krijg het niet voor elkaar.
Mijn set up is als volgt:
- Originele blokcilinder 15 73 81 met bijbehorende kop.
- Originele carburateur 1/12/237 met naaldsproeier 2,15 en 62 sproeier. Naald op tweede groef.
- 12 mm carburateur aanzuigbuis met bocht en bijbehorend luchtfilter.
- 28 mm uitlaatbocht en uitlaat.
- Kettingwielen 12-36
- Bougie Denso W24FSR, opening 0,35 mm
- Origineel vliegwiel 0 212 122 025 met grondplaat 1 217 031 308
De ontsteking heb ik al voorzien van nieuwe contactpunten (Bosch), condensator (Bosch) en ontstekingsspoel.
Opening tussen contactpunten 0,35 mm en een voorontsteking van 1,00 mm (gemeten met bougiegat micrometer).
Momenteel ben ik op het punt dat ik er even niets meer van snap.
De brommer start direct en goed. Loopt mooi stationair.
Alleen merk ik dat de brommer inhoudt. Ik merk dat vooral in de vierde versnelling als ik gas geef. Geef ik vol gas dan voel ik hem inhouden. Laat ik het gas weer iets los dan komt hij weer een beetje. Na een tijdje rijden is de bougie veel te licht.
Nu heb ik de 62 sproeier vervangen door een 64. Dit rijdt al een stuk beter, maar nog niet helemaal goed. Na het verplaatsen van de naald naar groef 4 en het verwijderen van het luchtfilter achter de carburateur rijdt de brommer nagenoeg goed. Hij komt goed op snelheid en houdt niet meer zo zeer in.
De bougie heeft nu ook een mooie kleur:
Maar nu komt de brandstof achter uit de luchtfilterbuis lekken. Eigenlijk ook niet verwonderlijk aangezien er een te grote sproeier in zit met de naald op een te hoge (4e) groef.
Nu loopt de brommer best goed, maar lekt de brandstof uit de luchtfilterbuis.
Wat ik nu niet snap is waarom de brommer niet goed loopt op de originele afstelling van de carburateur en de ontsteking. Mis ik iets, of wat doe ik verkeerd.
Hopelijk hebben jullie een antwoord.
Groet, Hans
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60285
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 951 keren
- Ontvangen waarderingen: 2254 keren
-
- Berichten: 122
- Lid geworden op: 28 dec 2020, 13:48
- Gegeven waarderingen: 15 keren
- Ontvangen waarderingen: 12 keren
Re: Kreidler niet goed afgesteld
Nou, dat valt mij ook wel wat tegen. Ik haal amper de 55 km/h (GPS).
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60285
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 951 keren
- Ontvangen waarderingen: 2254 keren
Re: Kreidler niet goed afgesteld
Dat is meer dan origineel met een 26mm uitlaatbochtKreidler@D43 schreef: ↑30 apr 2022, 20:05Nou, dat valt mij ook wel wat tegen. Ik haal amper de 55 km/h (GPS).
kijk de mijne, ook nauwelijks boven de 50
Enzo
- Bijlagen
-
- 8C0B9E2B-C5CB-420E-B6F1-A8363F1ECC9C.jpeg (54.69 KiB) 2300 keer bekeken
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60285
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 951 keren
- Ontvangen waarderingen: 2254 keren
-
- Berichten: 323
- Lid geworden op: 09 mei 2019, 10:56
- Gegeven waarderingen: 10 keren
- Ontvangen waarderingen: 23 keren
Re: Kreidler niet goed afgesteld
Van 62 naar 64 vind ik niet een groot verschil,
Is er misschien aan de zuiger geklooid, hapje er uit. Of ingekort of zo.
Want benzine in je luchtfilter is blowback.
Is er misschien aan de zuiger geklooid, hapje er uit. Of ingekort of zo.
Want benzine in je luchtfilter is blowback.
-
- Berichten: 235
- Lid geworden op: 13 dec 2021, 11:15
- Gegeven waarderingen: 3 keren
- Ontvangen waarderingen: 17 keren
Re: Kreidler niet goed afgesteld
Een drupje of 3-4 aan wat smering in je luchthuis zou ik me persoonlijk niet al te veel zorgen over maken. Dat is namelijk inderdaad zeer waarschijnlijk jouw redenatie. Hoeveel lekt het echter daadwerkelijk?
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60285
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 951 keren
- Ontvangen waarderingen: 2254 keren
-
- Berichten: 122
- Lid geworden op: 28 dec 2020, 13:48
- Gegeven waarderingen: 15 keren
- Ontvangen waarderingen: 12 keren
Re: Kreidler niet goed afgesteld
Aan de zuiger is niet geklooid. Ik heb deze cilinder gekocht met een nieuwe nikasil laag en een nieuwe zuiger.
-
- Berichten: 122
- Lid geworden op: 28 dec 2020, 13:48
- Gegeven waarderingen: 15 keren
- Ontvangen waarderingen: 12 keren
Re: Kreidler niet goed afgesteld
Een drup of 3 à 4 zou ik ook niet erg vinden. Maar na een proefritje van zo'n 20 km kwam er echt veel uit de luchtbuis.Thomas_Kreidler schreef: ↑30 apr 2022, 22:32 Een drupje of 3-4 aan wat smering in je luchthuis zou ik me persoonlijk niet al te veel zorgen over maken. Dat is namelijk inderdaad zeer waarschijnlijk jouw redenatie. Hoeveel lekt het echter daadwerkelijk?
Een 64 sproeier zal echt wel te groot zijn, maar als ik kleiner ga dan houdt hij in en komt hij slecht op toeren.
-
- Berichten: 323
- Lid geworden op: 09 mei 2019, 10:56
- Gegeven waarderingen: 10 keren
- Ontvangen waarderingen: 23 keren
Re: Kreidler niet goed afgesteld
Dat had jij mij ook geadviseerd, maar ik vond dat de brommer wat rauwer ging lopen. Wel wat meer trekkracht,
Heb het weer op 0.9 staan.
- Caspar
- Berichten: 13598
- Lid geworden op: 10 sep 2002, 14:43
- Locatie: Zuid-Oost Limburg
- Gegeven waarderingen: 588 keren
- Ontvangen waarderingen: 811 keren
Re: Kreidler niet goed afgesteld
Zoveel blowback is vreemd voor zo'n tamme set.
Loopt je carburateur niet gewoon over in het luchtfilterhuis ?
Buig de vlotter eens wat naar beneden
Loopt je carburateur niet gewoon over in het luchtfilterhuis ?
Buig de vlotter eens wat naar beneden
-
- Berichten: 369
- Lid geworden op: 05 nov 2007, 20:19
- Gegeven waarderingen: 19 keren
- Ontvangen waarderingen: 16 keren
Re: Kreidler niet goed afgesteld
Hmm als ik naar deze bougie kijk kun je rustig stellen dat de midden kern donkerder mag, dit is te licht als je in de zuiging hangt of moet klimmen staat hij te schraal. De buitenrand van de bougie kijkt mooi droog. Afstellen alleen met filter er op. Weer niet of je de sproeiers op voorraad heb, in ieder geval naar 66 maar ook 68 mee laten komen daarna pas met de gasnaald aan de gang, de gasnaald is voor onderin en het midden gebied. Afstellen altijd met het luchtfilter er op. Geen dingen door elkaar doen dan raak je de weg kwijt. Heel misschien is het verstandiger je vertanding iets lichter te zetten. De bougie kleurt zeer snel bij even vol gas hoogste versnelling 2 min. is Ok op de rem motor direct uit niet na laten lopen bougie er uit en kijken. Bougie midden kern koffie bruin jou kern kijkt te wittigKreidler@D43 schreef: ↑30 apr 2022, 19:41 Hallo allemaal,
Ik ben nu al een tijdje bezig om mijn Kreidler (RMC Super Star 1979) goed afgesteld te krijgen, maar ik krijg het niet voor elkaar.
20220416_155802.jpg
Mijn set up is als volgt:
- Originele blokcilinder 15 73 81 met bijbehorende kop.
- Originele carburateur 1/12/237 met naaldsproeier 2,15 en 62 sproeier. Naald op tweede groef.
- 12 mm carburateur aanzuigbuis met bocht en bijbehorend luchtfilter.
- 28 mm uitlaatbocht en uitlaat.
- Kettingwielen 12-36
- Bougie Denso W24FSR, opening 0,35 mm
- Origineel vliegwiel 0 212 122 025 met grondplaat 1 217 031 308
De ontsteking heb ik al voorzien van nieuwe contactpunten (Bosch), condensator (Bosch) en ontstekingsspoel.
Opening tussen contactpunten 0,35 mm en een voorontsteking van 1,00 mm (gemeten met bougiegat micrometer).
Momenteel ben ik op het punt dat ik er even niets meer van snap.
De brommer start direct en goed. Loopt mooi stationair.
Alleen merk ik dat de brommer inhoudt. Ik merk dat vooral in de vierde versnelling als ik gas geef. Geef ik vol gas dan voel ik hem inhouden. Laat ik het gas weer iets los dan komt hij weer een beetje. Na een tijdje rijden is de bougie veel te licht.
Nu heb ik de 62 sproeier vervangen door een 64. Dit rijdt al een stuk beter, maar nog niet helemaal goed. Na het verplaatsen van de naald naar groef 4 en het verwijderen van het luchtfilter achter de carburateur rijdt de brommer nagenoeg goed. Hij komt goed op snelheid en houdt niet meer zo zeer in.
De bougie heeft nu ook een mooie kleur:
20220430_170823.jpg
Maar nu komt de brandstof achter uit de luchtfilterbuis lekken. Eigenlijk ook niet verwonderlijk aangezien er een te grote sproeier in zit met de naald op een te hoge (4e) groef.
Nu loopt de brommer best goed, maar lekt de brandstof uit de luchtfilterbuis.
Wat ik nu niet snap is waarom de brommer niet goed loopt op de originele afstelling van de carburateur en de ontsteking. Mis ik iets, of wat doe ik verkeerd.
Hopelijk hebben jullie een antwoord.
Groet, Hans
-
- Berichten: 369
- Lid geworden op: 05 nov 2007, 20:19
- Gegeven waarderingen: 19 keren
- Ontvangen waarderingen: 16 keren
Re: Kreidler niet goed afgesteld
Wat ik nu niet snap is waarom de brommer niet goed loopt op de originele afstelling van de carburateur en de ontsteking. Mis ik iets, of wat doe ik verkeerd.
Hopelijk hebben jullie een antwoord.
Groet, Hans
Neem aan dat je hier de fabrieksafstelling bedoelt. Zo worden ze standaard af fabriek geleverd, de dealer moest hem bij de eerste beurt fijn afstellen. Er hoeft maar iets anders te zijn bocht uitlaat en de afstelling klopt al niet meer. De fabrieksafstelling is niet meer dan een richtwaarde. Dus daar moet je je eigen niet te druk om maken. De bougie vertelt je waar je staat
Hopelijk hebben jullie een antwoord.
Groet, Hans
Neem aan dat je hier de fabrieksafstelling bedoelt. Zo worden ze standaard af fabriek geleverd, de dealer moest hem bij de eerste beurt fijn afstellen. Er hoeft maar iets anders te zijn bocht uitlaat en de afstelling klopt al niet meer. De fabrieksafstelling is niet meer dan een richtwaarde. Dus daar moet je je eigen niet te druk om maken. De bougie vertelt je waar je staat
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60285
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 951 keren
- Ontvangen waarderingen: 2254 keren
Re: Kreidler niet goed afgesteld
Hij is niet meer fabrieks. Die hadden bocht 26 mm en in de 28mm uitlaat een bus.buell killer schreef: ↑01 mei 2022, 10:23 Wat ik nu niet snap is waarom de brommer niet goed loopt op de originele afstelling van de carburateur en de ontsteking. Mis ik iets, of wat doe ik verkeerd.
Hopelijk hebben jullie een antwoord.
Groet, Hans
Neem aan dat je hier de fabrieksafstelling bedoelt. Zo worden ze standaard af fabriek geleverd, de dealer moest hem bij de eerste beurt fijn afstellen. Er hoeft maar iets anders te zijn bocht uitlaat en de afstelling klopt al niet meer. De fabrieksafstelling is niet meer dan een richtwaarde. Dus daar moet je je eigen niet te druk om maken. De bougie vertelt je waar je staat
Enzo
-
- Berichten: 397
- Lid geworden op: 23 nov 2020, 19:38
- Gegeven waarderingen: 25 keren
- Ontvangen waarderingen: 45 keren
Re: Kreidler niet goed afgesteld
Die gasnaald heeft alleen invloed op stationair en midden toeren maar niet op volgas.
Als hij goed loopt zonder luchtfilter betekent het gewoon dat het mensgel lucht/benzine niet klopt. Te veel benzine of te weinig lucht.
Dus ik ben van mening dat je juist een veel te grote sproeier erin hebt zitten. Ga maar terug naar 60.
Of, wat ook nog kan: de luchtaanvoer met filter is te weinig doordat het filter dichtzit of, maar dat is erg ver gezocht, er te weinig lucht uit het frame kan worden gezogen.
Als hij goed loopt zonder luchtfilter betekent het gewoon dat het mensgel lucht/benzine niet klopt. Te veel benzine of te weinig lucht.
Dus ik ben van mening dat je juist een veel te grote sproeier erin hebt zitten. Ga maar terug naar 60.
Of, wat ook nog kan: de luchtaanvoer met filter is te weinig doordat het filter dichtzit of, maar dat is erg ver gezocht, er te weinig lucht uit het frame kan worden gezogen.
-
- Berichten: 369
- Lid geworden op: 05 nov 2007, 20:19
- Gegeven waarderingen: 19 keren
- Ontvangen waarderingen: 16 keren
Re: Kreidler niet goed afgesteld
Ook de gasnaald heeft enig invloed op de hoofdsproeier vooral bij hoog opgevoede machines ga je dit merken. Ik zeg ook niet voor niets afstellen met het luchtfilter er op.HansKarel schreef: ↑01 mei 2022, 10:36 Die gasnaald heeft alleen invloed op stationair en midden toeren maar niet op volgas.
Als hij goed loopt zonder luchtfilter betekent het gewoon dat het mensgel lucht/benzine niet klopt. Te veel benzine of te weinig lucht.
Dus ik ben van mening dat je juist een veel te grote sproeier erin hebt zitten. Ga maar terug naar 60.
Of, wat ook nog kan: de luchtaanvoer met filter is te weinig doordat het filter dichtzit of, maar dat is erg ver gezocht, er te weinig lucht uit het frame kan worden gezogen.
Eerst boven in zo goed mogelijk afstellen en dan met de gasnaald, maar ook vol gas in de gaten houden. Naar de bougie blijven kijken
Neem aan als je naar de bougie kijkt dat je hetzelfde zie als wat ik zie een te lichte midden kern. met iemand achter op berg op/af of in de zuiging hangen gaat dit problemen op leveren.
Zeg altijd maar zo wat je niet geprobeerd heb weet je niet
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60285
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 951 keren
- Ontvangen waarderingen: 2254 keren
Re: Kreidler niet goed afgesteld
tis nu 12 graden
straks bij 25 graden is het anders
ook bij een standaard set
en ja als je hem wat vroeger zet gaat hij “bonken”
heeft hij niks van
heerlijk, heb al ritje van 150 km en 90 km gereden
straks bij 25 graden is het anders
ook bij een standaard set
en ja als je hem wat vroeger zet gaat hij “bonken”
heeft hij niks van
heerlijk, heb al ritje van 150 km en 90 km gereden
-
- Berichten: 397
- Lid geworden op: 23 nov 2020, 19:38
- Gegeven waarderingen: 25 keren
- Ontvangen waarderingen: 45 keren
Re: Kreidler niet goed afgesteld
Ik ben het ook met je eens wat betreft eerst volgas afstellen.buell killer schreef: ↑01 mei 2022, 10:57Ook de gasnaald heeft enig invloed op de hoofdsproeier vooral bij hoog opgevoede machines ga je dit merken. Ik zeg ook niet voor niets afstellen met het luchtfilter er op.HansKarel schreef: ↑01 mei 2022, 10:36 Die gasnaald heeft alleen invloed op stationair en midden toeren maar niet op volgas.
Als hij goed loopt zonder luchtfilter betekent het gewoon dat het mensgel lucht/benzine niet klopt. Te veel benzine of te weinig lucht.
Dus ik ben van mening dat je juist een veel te grote sproeier erin hebt zitten. Ga maar terug naar 60.
Of, wat ook nog kan: de luchtaanvoer met filter is te weinig doordat het filter dichtzit of, maar dat is erg ver gezocht, er te weinig lucht uit het frame kan worden gezogen.
Eerst boven in zo goed mogelijk afstellen en dan met de gasnaald, maar ook vol gas in de gaten houden. Naar de bougie blijven kijken
Neem aan als je naar de bougie kijkt dat je hetzelfde zie als wat ik zie een te lichte midden kern. met iemand achter op berg op/af of in de zuiging hangen gaat dit problemen op leveren.
Zeg altijd maar zo wat je niet geprobeerd heb weet je niet
Maar als ie met luchtfilter niet goed loopt en zonder wel dan krijgt ie dus te veel benzine (of te weinig lucht), dat is een waarheid als een koe.
Dat je bergop met te arm mengsel problemen kan krijgen zou best kunnen maar hij is nog aan het afstellen en rijdt nog niet rond met de vrouw achterop.
Dus.....
1. luchtfilter controleren op goede doorlaat en weer terugplaatsen.
2. Sproeier setje kopen of aanvullen (goed kijken, ze zijn er van 1,50 tot wel 3.75 per stuk) 58,60,62,64,66 (eigenlijk moet je aan 58,60,62 bij standaard cilinder wel genoeg hebben i.c.m. 12mm carb).
3. luchtfilter er weer op. Gasnaald op 2e van boven en net zo lang experimenteren met sproeiers tot ie VOLGAS goed loopt. Dan met gasnaald in de weer voor stationair en midden toeren.
De kleur van de bougie is belangrijk maar hangt ook af van de gebruikte olie en benzine. Als de brommer vol gas fijn loopt zonder inhouden dan probeer je nog een keer een maat kleinere sproeier en nog een keer een maar groter zodat je zeker weet dat je goed zit. Dan durf ik rustig berg op met vrouw achterop, en er ook weer af.
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60285
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 951 keren
- Ontvangen waarderingen: 2254 keren
Re: Kreidler niet goed afgesteld
origineel ook meer dan jou bedragen van imiHansKarel schreef: ↑01 mei 2022, 12:21Ik ben het ook met je eens wat betreft eerst volgas afstellen.buell killer schreef: ↑01 mei 2022, 10:57Ook de gasnaald heeft enig invloed op de hoofdsproeier vooral bij hoog opgevoede machines ga je dit merken. Ik zeg ook niet voor niets afstellen met het luchtfilter er op.HansKarel schreef: ↑01 mei 2022, 10:36 Die gasnaald heeft alleen invloed op stationair en midden toeren maar niet op volgas.
Als hij goed loopt zonder luchtfilter betekent het gewoon dat het mensgel lucht/benzine niet klopt. Te veel benzine of te weinig lucht.
Dus ik ben van mening dat je juist een veel te grote sproeier erin hebt zitten. Ga maar terug naar 60.
Of, wat ook nog kan: de luchtaanvoer met filter is te weinig doordat het filter dichtzit of, maar dat is erg ver gezocht, er te weinig lucht uit het frame kan worden gezogen.
Eerst boven in zo goed mogelijk afstellen en dan met de gasnaald, maar ook vol gas in de gaten houden. Naar de bougie blijven kijken
Neem aan als je naar de bougie kijkt dat je hetzelfde zie als wat ik zie een te lichte midden kern. met iemand achter op berg op/af of in de zuiging hangen gaat dit problemen op leveren.
Zeg altijd maar zo wat je niet geprobeerd heb weet je niet
Maar als ie met luchtfilter niet goed loopt en zonder wel dan krijgt ie dus te veel benzine (of te weinig lucht), dat is een waarheid als een koe.
Dat je bergop met te arm mengsel problemen kan krijgen zou best kunnen maar hij is nog aan het afstellen en rijdt nog niet rond met de vrouw achterop.
Dus.....
1. luchtfilter controleren op goede doorlaat en weer terugplaatsen.
2. Sproeier setje kopen of aanvullen (goed kijken, ze zijn er van 1,50 tot wel 3.75 per stuk) 58,60,62,64,66 (eigenlijk moet je aan 58,60,62 bij standaard cilinder wel genoeg hebben i.c.m. 12mm carb).
3. luchtfilter er weer op. Gasnaald op 2e van boven en net zo lang experimenteren met sproeiers tot ie VOLGAS goed loopt. Dan met gasnaald in de weer voor stationair en midden toeren.
De kleur van de bougie is belangrijk maar hangt ook af van de gebruikte olie en benzine. Als de brommer vol gas fijn loopt zonder inhouden dan probeer je nog een keer een maat kleinere sproeier en nog een keer een maar groter zodat je zeker weet dat je goed zit. Dan durf ik rustig berg op met vrouw achterop, en er ook weer af.
- Bijlagen
-
- 77B290B5-D3AA-405F-97A3-8208FDEC6B02.png (115.75 KiB) 2109 keer bekeken
-
- 8C72ECCD-AE3F-4778-BBE2-A9A74ABCE56A.png (127.3 KiB) 2111 keer bekeken
-
- Berichten: 397
- Lid geworden op: 23 nov 2020, 19:38
- Gegeven waarderingen: 25 keren
- Ontvangen waarderingen: 45 keren
Re: Kreidler niet goed afgesteld
Klopt, Tjerry, maar ik heb hier een hele set van JMPB en dat voldeed hier meerdere keren uitstekend bij het afstellen van een 12, en later een 14mm carb.
- Bijlagen
-
- bing sproeier.jpg (48.5 KiB) 2100 keer bekeken