Kreidler start niet, paar vragen

Technische problemen en oplossingen. Ook voor verslagen van motorblokrevisies - Questions and answers on technical problems and engine overhaul
Gesloten
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Stephan1978
Berichten: 462
Lid geworden op: 15 aug 2014, 14:53
Locatie: Huijbergen
Gegeven waarderingen: 42 keren
Ontvangen waarderingen: 13 keren

Re: Kreidler start niet, paar vragen

#401 Bericht door Stephan1978 » 10 jul 2022, 09:42

Dat was een tijd waarin in ongveer elke schuur wel een brommer met 2-takt motortje stond. Mijn kinderen zijn nu 18 en 16. Die hebben nooit geen ene moer gegeven om brommers en 2-takt techniek terwijl ze er thuis genoeg mee in aanraking zijn gekomen. Zij blijven beter maar van m’n ontsteking af…. :mrgreen:

Gebruikersavatar
wimv8
Berichten: 954
Lid geworden op: 16 feb 2019, 22:12
Locatie: Castricum
Gegeven waarderingen: 2 keren
Ontvangen waarderingen: 75 keren

Re: Kreidler start niet, paar vragen

#402 Bericht door wimv8 » 10 jul 2022, 11:34

Enzo-tvdzijden schreef: 10 jul 2022, 06:01
wimv8 schreef: 09 jul 2022, 22:37
Enzo-tvdzijden schreef: 09 jul 2022, 20:23
Kinderlijk eenvoudig, een Kreidler ontsteking.

Enzo

Ah, is dat het!
Vraag het aan de buurtkinderen, die doen t wel ff 8)


Gr. Wim.
Idd Wim toen ik 16 jaar was stelde ik al ontstekingen af voor de Kreidlers uit het dorp.

Enzo

Haha, ja als ze er eenmaal lucht van krijgen ben je de klos.
Ik was nog niet zo perfect, ik zette vanaf mn 12e tot 16e ontstekingen altijd op 0,4mm hoogste nokpunt.
Was eigenlijk altijd goed. Heel raar. Daarna deed ik automonteur en werd t beter.

Ik deelde wel mn oude brommers uit aan andere jongeren in de buurt.
Tot grote verbazing bij hun ouders, haha.
Die zagen hun 12jarige kind plots op een brommer :shock: door de buurt rijden.
Een oom van mn vader (80 in 1981) reed altijd solex, maar toen plots niet meer.
Of Wim zn solexen wou hebben? Die rommelde toch altijd met brommers?
Had ik 3 solexen tegelijk. 2 weggegeven. Wedstrijdje door de straten, alle 3 precies even hard!
Brommertjes lagen in die tijd bij het grofvuil voor de huizen op de stoep.
Ik reed (vanaf 11 jaar oud) 's avonds langs het grofvuil wat men dan al buiten had.
Ja, dan stond daar gewoon een eeg of solex, sparta, peugeot enz enz.
Ik heb wel eens 3 keer moeten rijden/lopen.
Soms startte ze gewoon nog, kraan open, rennen met die dingen, decompresseur in, en om de hoek liep ie al.
De volgende dag thuis ging alles er af wat in je ogen geen zin had, spatborden, rekjes, lampen, tot je een kaal ding overhad die reed.
Dus crossen ermee, en weggeven, dan waren er steeds meer jongens om mee te rijden. Brakken terreinen genoeg in de buurt.


Gr. Wim.

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60398
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 967 keren
Ontvangen waarderingen: 2281 keren

Re: Kreidler start niet, paar vragen

#403 Bericht door Enzo-tvdzijden » 10 jul 2022, 11:44

Gps schreef: 09 jul 2022, 20:20
jeroensprint schreef: 09 jul 2022, 18:33 Vandaag een vrij simpele storing opgelost van een Triumph van een klant. Die had de ontsteking exact op 10 graden gezet met z'n flitslamp maar helaas aan de verkeerde kant van het 0 merkteken.

Die schuifmaat 1,2mm die jij en je maat aanhouden, dat is toch wel aan de goede kant? Niet dat je um op 1,2mm ATDC heb staan?

Jeroen
Dat zou wel een stunt zijn, maar ik vraag me al langer af of de ontsteking niet gewoon te laat staat.

Dat komt vooral door een herinnering over hoe de grondplaat ooit stond. Het was gewoon nauwelijks mogelijk de ontsteking nog vroeger te zetten, omdat de schroeven die de grondplaat vast houden bijna tegen het eind van het sleufgat zaten.
Nu zitten die schroeven redelijk in het midden, en als we dan zien hoe de Kreidler (niet) start en op gang geduwd moet worden ipv gewoon aan te slaan.....

Ik zit al langer te denken om de gok te nemen, en de grondplaat ongeveer zo te zetten als in me geheugen. De pest is dat als me geheugen fout zit, ik waarschijnlijk een gat in me zuiger brand.

De reden dat ik hulp vroeg heeft alles met de ontsteking te maken.

Ook me maat twijfelt aan zich zelf over de ontsteking, maar als het goed is neemt hij de volgende keer weer een meetklok mee.

Verder kwam hij al een keer met een auto, zodat we een 12 volt stroboscoop konden gebruiken, maar die stroboscoop bleek stuk, of doet het gewoon niet op een Kreidler.
Het zit wat dat betreft niet erg mee.
Jammer dat je de aanbevelingen op het forum nooit gelezen hebt om de punten op 0,4 te zetten om zo wel meer voorontsteking te krijgen.

Enzo

Gebruikersavatar
Gps
Berichten: 1338
Lid geworden op: 28 jun 2003, 20:16
Locatie: Amsterdam
Gegeven waarderingen: 993 keren
Ontvangen waarderingen: 47 keren

Re: Kreidler start niet, paar vragen

#404 Bericht door Gps » 10 jul 2022, 15:30

Wat vooral jammer is dat ik afhankelijk ben van andere mensen omdat ik zelf o.a. geen meetklok heb.

Jou conclusie dat ik de 0,4mm suggestie niet gelezen heb is onzin, maar ik heb te maken met een stront eigenwijze maat.
Zonder hem, had de Kreidler echter nog niet bijna af geweest.

Het is dat ik een week of drie geleden op mijn strepen ben gaan staan (want mijn Kreidler) en eiste dat die cilinderkop er af ging, anders had die imitatie kop er nu nog opgezeten.

Inmiddels heeft me maat toegeven, dat hij fout zat met die kop. Net als met die vooras, daar is ook een topic van. Opgelost toen ik besloot eigenwijzer te zijn als me maat en de as los haalde en weer goed vast zette.

Nu wacht ik tot hij weer hier is, met een meet klok, en of dat iemand anders gaat helpen.

Me maat had het al over iemand in Groningen, waarbij we dan wel een busje moeten huren. Ook zit er iemand op dit forum, die hij wel vertrouwd. LVS.
Mijn maat schijnt LVS te kennen uit de SOBW tijd, maar ook dan moeten we een busje huren, en eerst aan LVS vragen of hij wel helpen wil.

Als het goed is, zie ik me maat donderdag weer, en als het dan nog niet lukt, ga ik vragen of hij die meet klok hier even laat liggen.
Dan kan ik zelf in alle rust kijken hoe de ontsteking staat. Tenslotte stelde ik vroeger ook zelf me ontsteking af.

Wat ik nu al een paar keer verteld heb, is dat als ik naar die grondplaat kijk, ik meteen denk vroeger stond hij anders.
De grote vraag voor mij is echter of ik op de gok die grondplaat wil verdraaien, zodat de ontsteking vroeger komt te staan.
Als dat namelijk fout gaat brand ik een gat in me zuiger.

Volgens me maat staat de ontsteking nu op 1,2 mm voor ontsteking. Mijn vertrouwen in me maat is echter als het op Kreidler ontstekingen aan komt, flink gedaald.
Me maat twijfelt inmiddels ook aan zich zelf, als het op Kreidler ontstekingen aan komt.

Dat heeft alles te maken met hoe de Kreidler slecht start. Het eerste wat je denkt is, staat die ontsteking niet te laat? Zie ook filmpje.

Als ik nog een auto had, dan had ik me Kreidler al lang bij een tuner neergezet. Die weet waarschijnlijk binnen 60 minuten of er een ontstekingsprobleem is, of dat die boosterpoort het probleem is, en of dit op te lossen is met een elektronische ontsteking.

Verder willen we donderdag gaan kijken, wat er gebeurd als we de gasnaald een standje hoger zetten. De Kreidler start inmiddels toch wel goed genoeg, dat ik nog goede hoop heb dat het op te lossen is.

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60398
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 967 keren
Ontvangen waarderingen: 2281 keren

Re: Kreidler start niet, paar vragen

#405 Bericht door Enzo-tvdzijden » 10 jul 2022, 15:49

kost weinig zo’n klokje gabber

Enzo

Thomas_Kreidler
Berichten: 235
Lid geworden op: 13 dec 2021, 11:15
Gegeven waarderingen: 3 keren
Ontvangen waarderingen: 17 keren

Re: Kreidler start niet, paar vragen

#406 Bericht door Thomas_Kreidler » 10 jul 2022, 16:04

Jou conclusie dat ik de 0,4mm suggestie niet gelezen heb is onzin
Zon onzin is dat niet, gezien je nogsteeds bazelt over een elektronische ontsteking; terwijl al meermaals is gezegd dat dit niet zal helpen. En dan je maat eigenwijs noemen...

Wat ik niet snap is dat je alle kleine checks/afstel dingetjes niet documenteert of het zo brengt dat het lijkt alsof het een klus is waar je jaren over doet. Hoe zit dat?
Gasnaald verstellen; twee schroefjes, ff pielen en hij staat op de stand die je wilt. Sproeiers, hebben we ook nog niets over gehoord behalve dat er nu een 78 inzit. Heb je daar al wat mee gespeeld? Grote kans dat het helemaal niks doet, maar ook een kans dat het wel wat doet! Middagje werk om even het een en ander erin en eruit te draaien en het te vergelijken.
En bougie? Heb ik eigenlijk nog niks over gelezen, welke heb je erin? Evt een verse erin draaien?

Ontsteking afstellen is wel even opletten en stapsgewijs je dingen doen, maar dat die zo slecht loopt door alleen een ontsteking... Ik vraag me af of een meetklok daar een doorslag in kan geven; als je de ontsteking al meermaals hebt afgesteld. Dan zou je zeggen dat die al ongeveer in de buurt moet zitten en de meetklok daar de imperfecties uit moet halen. Daar is het verschil tussen nu en perfect misschien iets te groot in. Maar daar moet ik eerlijk bij toegeven dat ook ik nog lerende ben hierin.
Echter is ookal aangegeven: volg stapsgewijs de handleiding die je op het forum kunt vinden, dan moet alles goed gaan.

Loe
Berichten: 333
Lid geworden op: 09 mei 2019, 10:56
Gegeven waarderingen: 13 keren
Ontvangen waarderingen: 24 keren

Re: Kreidler start niet, paar vragen

#407 Bericht door Loe » 10 jul 2022, 16:22

Is heel simpel.
Haal die cilinder los.gooi er een zuiger in zonder boosterpoort gaatjes.
Klaar is kees.
Dan weetje gelijk of die booster poort in de cilinder alles verpest.
Ik dacht bij een ander brommertje ook wat meer vermogen te krijgen door de zuiger iets in te korten.
Nou niet dus. Dat was ook blub blub blub bij wegrijden.
Ik heb de zuiger omgedraaid en klaar was kees,,,, loe 😁

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60398
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 967 keren
Ontvangen waarderingen: 2281 keren

Re: Kreidler start niet, paar vragen

#408 Bericht door Enzo-tvdzijden » 10 jul 2022, 16:40

Ik lach de ballen uit mijn broek hier. :D

Enzo
Deze gebruikers waarderen Enzo-tvdzijden voor dit bericht (totaal 3):
Meunier (10 jul 2022, 21:09) • kreidler rmc florret (10 jul 2022, 21:24) • nozems (11 jul 2022, 08:59)
Waardering: 27.27%

Gebruikersavatar
kreidler rmc florret
Berichten: 496
Lid geworden op: 07 jul 2005, 17:18
Locatie: Baarn
Gegeven waarderingen: 14 keren
Ontvangen waarderingen: 21 keren

Re: Kreidler start niet, paar vragen

#409 Bericht door kreidler rmc florret » 10 jul 2022, 21:24

Loe schreef: 10 jul 2022, 16:22 Is heel simpel.
Haal die cilinder los.gooi er een zuiger in zonder boosterpoort gaatjes.
Klaar is kees.
Dan weetje gelijk of die booster poort in de cilinder alles verpest.
Ik dacht bij een ander brommertje ook wat meer vermogen te krijgen door de zuiger iets in te korten.
Nou niet dus. Dat was ook blub blub blub bij wegrijden.
Ik heb de zuiger omgedraaid en klaar was kees,,,, loe 😁
Zuiger omgedraaid? Dat zal niet lang heel blijven.

Dirk

Gebruikersavatar
wimv8
Berichten: 954
Lid geworden op: 16 feb 2019, 22:12
Locatie: Castricum
Gegeven waarderingen: 2 keren
Ontvangen waarderingen: 75 keren

Re: Kreidler start niet, paar vragen

#410 Bericht door wimv8 » 10 jul 2022, 21:53

kreidler rmc florret schreef: 10 jul 2022, 21:24
Loe schreef: 10 jul 2022, 16:22
Is heel simpel.
Haal die cilinder los.gooi er een zuiger in zonder boosterpoort gaatjes.
Klaar is kees.
Dan weetje gelijk of die booster poort in de cilinder alles verpest.
Ik dacht bij een ander brommertje ook wat meer vermogen te krijgen door de zuiger iets in te korten.
Nou niet dus. Dat was ook blub blub blub bij wegrijden.
Ik heb de zuiger omgedraaid en klaar was kees.

loe 😁
Zuiger omgedraaid?
Dat zal niet lang heel blijven.

Dirk


Er staat "in een ander brommertje". Dus ga er vanuit bij eentje waar dat wel kan.
Daarom staat er eerder, probeer een andere zuiger zonder poortje.
Lezen, haha. :wink:


Gr. Wim.
Deze gebruikers waarderen wimv8 voor dit bericht:
Loe (11 jul 2022, 09:56)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Gps
Berichten: 1338
Lid geworden op: 28 jun 2003, 20:16
Locatie: Amsterdam
Gegeven waarderingen: 993 keren
Ontvangen waarderingen: 47 keren

Re: Kreidler start niet, paar vragen

#411 Bericht door Gps » 10 jul 2022, 22:48

Loe schreef: 10 jul 2022, 16:22 Is heel simpel.
Haal die cilinder los.gooi er een zuiger in zonder boosterpoort gaatjes.
Klaar is kees.
Dan weetje gelijk of die booster poort in de cilinder alles verpest.
Ik dacht bij een ander brommertje ook wat meer vermogen te krijgen door de zuiger iets in te korten.
Nou niet dus. Dat was ook blub blub blub bij wegrijden.
Ik heb de zuiger omgedraaid en klaar was kees,,,, loe 😁
Dan zal er toch wel bij die nieuwe zuiger, het slotveer pennetje verzet moeten worden.

Gebruikersavatar
Gps
Berichten: 1338
Lid geworden op: 28 jun 2003, 20:16
Locatie: Amsterdam
Gegeven waarderingen: 993 keren
Ontvangen waarderingen: 47 keren

Re: Kreidler start niet, paar vragen

#412 Bericht door Gps » 10 jul 2022, 22:54

Thomas_Kreidler schreef: 10 jul 2022, 16:04
Jou conclusie dat ik de 0,4mm suggestie niet gelezen heb is onzin
Zon onzin is dat niet, gezien je nogsteeds bazelt over een elektronische ontsteking; terwijl al meermaals is gezegd dat dit niet zal helpen. En dan je maat eigenwijs noemen...

Wat ik niet snap is dat je alle kleine checks/afstel dingetjes niet documenteert of het zo brengt dat het lijkt alsof het een klus is waar je jaren over doet. Hoe zit dat?
Gasnaald verstellen; twee schroefjes, ff pielen en hij staat op de stand die je wilt. Sproeiers, hebben we ook nog niets over gehoord behalve dat er nu een 78 inzit. Heb je daar al wat mee gespeeld? Grote kans dat het helemaal niks doet, maar ook een kans dat het wel wat doet! Middagje werk om even het een en ander erin en eruit te draaien en het te vergelijken.
En bougie? Heb ik eigenlijk nog niks over gelezen, welke heb je erin? Evt een verse erin draaien?

Ontsteking afstellen is wel even opletten en stapsgewijs je dingen doen, maar dat die zo slecht loopt door alleen een ontsteking... Ik vraag me af of een meetklok daar een doorslag in kan geven; als je de ontsteking al meermaals hebt afgesteld. Dan zou je zeggen dat die al ongeveer in de buurt moet zitten en de meetklok daar de imperfecties uit moet halen. Daar is het verschil tussen nu en perfect misschien iets te groot in. Maar daar moet ik eerlijk bij toegeven dat ook ik nog lerende ben hierin.
Echter is ookal aangegeven: volg stapsgewijs de handleiding die je op het forum kunt vinden, dan moet alles goed gaan.
Toevallig zitten me maat en ik wel op één lijn tav een elektronische ontsteking. Iets met een veel sterkere vonk. Probleem is wel dat we niet op de gok een 180 euro uit willen geven.

Dat jij zeker weet dat dit niet helpt, is niet mijn probleem.

hermanp
Berichten: 6986
Lid geworden op: 08 sep 2002, 01:57
Locatie: alhier
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 108 keren

Re: Kreidler start niet, paar vragen

#413 Bericht door hermanp » 10 jul 2022, 23:07

Gps schreef: 10 jul 2022, 22:54
Thomas_Kreidler schreef: 10 jul 2022, 16:04
Jou conclusie dat ik de 0,4mm suggestie niet gelezen heb is onzin
Zon onzin is dat niet, gezien je nogsteeds bazelt over een elektronische ontsteking; terwijl al meermaals is gezegd dat dit niet zal helpen. En dan je maat eigenwijs noemen...

Wat ik niet snap is dat je alle kleine checks/afstel dingetjes niet documenteert of het zo brengt dat het lijkt alsof het een klus is waar je jaren over doet. Hoe zit dat?
Gasnaald verstellen; twee schroefjes, ff pielen en hij staat op de stand die je wilt. Sproeiers, hebben we ook nog niets over gehoord behalve dat er nu een 78 inzit. Heb je daar al wat mee gespeeld? Grote kans dat het helemaal niks doet, maar ook een kans dat het wel wat doet! Middagje werk om even het een en ander erin en eruit te draaien en het te vergelijken.
En bougie? Heb ik eigenlijk nog niks over gelezen, welke heb je erin? Evt een verse erin draaien?

Ontsteking afstellen is wel even opletten en stapsgewijs je dingen doen, maar dat die zo slecht loopt door alleen een ontsteking... Ik vraag me af of een meetklok daar een doorslag in kan geven; als je de ontsteking al meermaals hebt afgesteld. Dan zou je zeggen dat die al ongeveer in de buurt moet zitten en de meetklok daar de imperfecties uit moet halen. Daar is het verschil tussen nu en perfect misschien iets te groot in. Maar daar moet ik eerlijk bij toegeven dat ook ik nog lerende ben hierin.
Echter is ookal aangegeven: volg stapsgewijs de handleiding die je op het forum kunt vinden, dan moet alles goed gaan.
Toevallig zitten me maat en ik wel op één lijn tav een elektronische ontsteking. Iets met een veel sterkere vonk. Probleem is wel dat we niet op de gok een 180 euro uit willen geven.

Dat jij zeker weet dat dit niet helpt, is niet mijn probleem.
Als een elektronische ontsteking helpt, kan dit maar één ding betekenen: dat de huidige ontsteking defect is! Vroeger gingen de Kreidlers ook al 10.000 + toeren halen met contactpuntjes.

Gebruikersavatar
Gps
Berichten: 1338
Lid geworden op: 28 jun 2003, 20:16
Locatie: Amsterdam
Gegeven waarderingen: 993 keren
Ontvangen waarderingen: 47 keren

Re: Kreidler start niet, paar vragen

#414 Bericht door Gps » 11 jul 2022, 01:04

Misschien moet je even het filmpje kijken waar ik de Kreidler start. :)

Toeren halen is het probleem niet, hoewel ik omdat de zuiger nog nieuw is rustig aan doe.

De Kreidler start slecht, dat is nu juist iets, wat een elektronische ontsteking op zou kunnen lossen, omdat die al bij lagere toeren een sterkere vonk geven.

Maar eerst maar eens wachten op me maat met meetklok.

Gebruikersavatar
kreidler rmc florret
Berichten: 496
Lid geworden op: 07 jul 2005, 17:18
Locatie: Baarn
Gegeven waarderingen: 14 keren
Ontvangen waarderingen: 21 keren

Re: Kreidler start niet, paar vragen

#415 Bericht door kreidler rmc florret » 11 jul 2022, 08:36

wimv8 schreef: 10 jul 2022, 21:53
kreidler rmc florret schreef: 10 jul 2022, 21:24
Loe schreef: 10 jul 2022, 16:22
Is heel simpel.
Haal die cilinder los.gooi er een zuiger in zonder boosterpoort gaatjes.
Klaar is kees.
Dan weetje gelijk of die booster poort in de cilinder alles verpest.
Ik dacht bij een ander brommertje ook wat meer vermogen te krijgen door de zuiger iets in te korten.
Nou niet dus. Dat was ook blub blub blub bij wegrijden.
Ik heb de zuiger omgedraaid en klaar was kees.

loe 😁
Zuiger omgedraaid?
Dat zal niet lang heel blijven.

Dirk


Er staat "in een ander brommertje". Dus ga er vanuit bij eentje waar dat wel kan.
Daarom staat er eerder, probeer een andere zuiger zonder poortje.
Lezen, haha. :wink:


Gr. Wim.
Dat moet er dan wel 1 zijn met een hele bijzondere poortlayout, zodra je de zuiger omdraait gaat de zuigerveer voor 100% in de uitlaatpoort haken.

Dirk

HansKarel
Berichten: 397
Lid geworden op: 23 nov 2020, 19:38
Gegeven waarderingen: 25 keren
Ontvangen waarderingen: 46 keren

Re: Kreidler start niet, paar vragen

#416 Bericht door HansKarel » 11 jul 2022, 09:21

Gps schreef: 11 jul 2022, 01:04 Misschien moet je even het filmpje kijken waar ik de Kreidler start. :)

Toeren halen is het probleem niet, hoewel ik omdat de zuiger nog nieuw is rustig aan doe.

De Kreidler start slecht, dat is nu juist iets, wat een elektronische ontsteking op zou kunnen lossen, omdat die al bij lagere toeren een sterkere vonk geven.

Maar eerst maar eens wachten op me maat met meetklok.
Een contactpunt ontsteking kan ook een prima vonk geven.
Er rijden toch nog genoeg Kreidlers en andere bromfietsen rond met een gewone ontsteking met contactpunten.
Zet m nu eens gewoon op tijd en dan is dat weer uitgesloten.
Trouwens....een elektronische ontsteking zal je ook op tijd moeten zetten....

Gebruikersavatar
hermanngas
Berichten: 4104
Lid geworden op: 08 jan 2010, 17:08
Locatie: Dronten
Gegeven waarderingen: 229 keren
Ontvangen waarderingen: 229 keren

Re: Kreidler start niet, paar vragen

#417 Bericht door hermanngas » 11 jul 2022, 09:40

Ik haak hier af.
Als de titel van dit topic veranderd in:

"Kreidler start, geen vragen meer"

dan ben ik er weer bij.
Succes verder,.
Deze gebruikers waarderen hermanngas voor dit bericht (totaal 2):
kreidler rmc florret (11 jul 2022, 10:41) • Caspar (11 jul 2022, 12:21)
Waardering: 18.18%

Gebruikersavatar
nvliet
Berichten: 497
Lid geworden op: 13 mar 2015, 19:34
Locatie: Zuid-Scharwoude
Gegeven waarderingen: 3 keren
Ontvangen waarderingen: 53 keren

Re: Kreidler start niet, paar vragen

#418 Bericht door nvliet » 11 jul 2022, 12:21

Ja Hermann, zo komen we dus nooit aan die dertig pagina's

Gebruikersavatar
kreidler rmc florret
Berichten: 496
Lid geworden op: 07 jul 2005, 17:18
Locatie: Baarn
Gegeven waarderingen: 14 keren
Ontvangen waarderingen: 21 keren

Re: Kreidler start niet, paar vragen

#419 Bericht door kreidler rmc florret » 11 jul 2022, 13:18

nvliet schreef: 11 jul 2022, 12:21 Ja Hermann, zo komen we dus nooit aan die dertig pagina's
We zijn al over de helft😅

Eifelyeti
Eifeltour Rijder
Berichten: 9303
Lid geworden op: 19 aug 2008, 21:41
Locatie: Nirvana
Gegeven waarderingen: 945 keren
Ontvangen waarderingen: 777 keren

Re: Kreidler start niet, paar vragen

#420 Bericht door Eifelyeti » 11 jul 2022, 13:29

17e Pagina #-o

Gebruikersavatar
Gps
Berichten: 1338
Lid geworden op: 28 jun 2003, 20:16
Locatie: Amsterdam
Gegeven waarderingen: 993 keren
Ontvangen waarderingen: 47 keren

Re: Kreidler start niet, paar vragen

#421 Bericht door Gps » 11 jul 2022, 13:41

hermanngas schreef: 11 jul 2022, 09:40 Ik haak hier af.
Als de titel van dit topic veranderd in:

"Kreidler start, geen vragen meer"

dan ben ik er weer bij.
Succes verder,.
Misschien is dat voor mij ook wel beter dat ik hier voorlopig afhaak.

Gebruikersavatar
b.bonk
Berichten: 3691
Lid geworden op: 29 jul 2015, 20:53
Gegeven waarderingen: 234 keren
Ontvangen waarderingen: 521 keren

Re: Kreidler start niet, paar vragen

#422 Bericht door b.bonk » 11 jul 2022, 14:45

denk dat de meeste hier een beetje teleurgesteld zijn,
de vragen worden beantwoord , maar daar gebeurt niet zoveel mee.
het verhaal ontsteking komt steeds weer terug.

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60398
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 967 keren
Ontvangen waarderingen: 2281 keren

Re: Kreidler start niet, paar vragen

#423 Bericht door Enzo-tvdzijden » 11 jul 2022, 15:25

b.bonk schreef: 11 jul 2022, 14:45 denk dat de meeste hier een beetje teleurgesteld zijn,
de vragen worden beantwoord , maar daar gebeurt niet zoveel mee.
het verhaal ontsteking komt steeds weer terug.
Schande voor de mensen die er tijd en moeite ingestopt hebben.
Dus forum onwaardig.


Van mij mag er een SLOT op

Enzo
Deze gebruikers waarderen Enzo-tvdzijden voor dit bericht:
adriline (11 jul 2022, 15:56)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Gps
Berichten: 1338
Lid geworden op: 28 jun 2003, 20:16
Locatie: Amsterdam
Gegeven waarderingen: 993 keren
Ontvangen waarderingen: 47 keren

Re: Kreidler start niet, paar vragen

#424 Bericht door Gps » 11 jul 2022, 15:34

b.bonk schreef: 11 jul 2022, 14:45 denk dat de meeste hier een beetje teleurgesteld zijn,
de vragen worden beantwoord , maar daar gebeurt niet zoveel mee.
het verhaal ontsteking komt steeds weer terug.
Waarom denk je dat ik vroeg of er iemand naar de ontsteking wilde kijken ?

Maar goed, van mij mag het topic dicht, ik begin me steeds meer te ergeren.

HansKarel
Berichten: 397
Lid geworden op: 23 nov 2020, 19:38
Gegeven waarderingen: 25 keren
Ontvangen waarderingen: 46 keren

Re: Kreidler start niet, paar vragen

#425 Bericht door HansKarel » 11 jul 2022, 16:10

Ik ook. Zet het slot er maar op.

Gesloten