KVV 15 50 cc cilinder startwaarden afstelling

Technische problemen en oplossingen. Ook voor verslagen van motorblokrevisies - Questions and answers on technical problems and engine overhaul
Bericht
Auteur
Sjors007
Berichten: 266
Lid geworden op: 10 sep 2016, 22:34
Locatie: Zoetermeer
Gegeven waarderingen: 3 keren
Ontvangen waarderingen: 11 keren

KVV 15 50 cc cilinder startwaarden afstelling

#1 Bericht door Sjors007 » 09 mar 2017, 14:32

Hoi,

Ik ben van plan straks als alles weer in elkaar zit standaard te gaan beginnen met mijn set up qua carburatie en luchtfilter. Ik weet pas onlangs dat mijn cilinder een SB met een 15 nummer betekend, dat een KVV cilinder is. Van Enzo begrijp ik dat hij standaard rijd met deze set up: 28 mm Bing met een 120 sproeier. Ik dacht, voordat ik wist wat deze cilinder is, gewoon de 20 mm Bing met een Bing filter in een standaard luchtfilter huis en RS aanzuigrubbers en en 78 mm hoofdsproeier te gaan rijden. Casper waarschuwde mij al dat ie dan wel snel vast zal gaan lopen. Mijn ervaringen uit het verleden, 20 jaar geleden met een gaar blok, zie Sjors zijn kreidler opbouw in de afdeling restauratie, en weet ik veel of ie valse lucht zoog en wat al niet meer voor 'goed' bedoelde afstellingen, zijn denk geen juiste referentie.

Ik heb zelf een Bing 1/20/100 en een Homoet 4 poort denk ik, zo een met een aangelaste bocht een stuk cilindrisch tussen de conussen, zie bijgevoegde foto(is niet de mijne hoor ergens van de site gehaald). Ik heb een K&N filter liggen maar nog geen goede standaard opzet aan de aanzuigkant.
Dus mijn vraag is:
Waar rijden de andere KVV 50 cc 4 poorts, die 2 boosterpoortjes, mee?
Qua carburatie
Uitlaat
luchtfilters

bvd Sjors
Bijlagen
serveimage.jpg
serveimage.jpg (78.58 KiB) 10460 keer bekeken

berryb
Berichten: 158
Lid geworden op: 12 sep 2002, 20:50
Locatie: Nijkerk
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 4 keren

Re: KVV 15 50 cc cilinder startwaarden afstelling

#2 Bericht door berryb » 09 mar 2017, 15:17

Hoi Sjors,

Ik zou met een twinair (ben geen fan van K&N) op de 1/20/100 gaan rijden, denk dat je qua sproeiermaat ergens tussen 110 en 120 uit komt.

Met een standaard luchtfilter wordt het denk ik erg lastig om deze cilinder goed aan het lopen te krijgen!

Ik reed zelf ooit met een snelle 6 poorts cilinder (die qua timingen aardig overéén komt met een 15. KVV cilinder) met sproeier 112 on een 1-20-100

Maar de kleur van de bougie vertelt je pas echt de waarheid dus je moet gewoon gaan proberen!

Gr. Berry

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 54360
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 401 keren
Ontvangen waarderingen: 653 keren

Re: KVV 15 50 cc cilinder startwaarden afstelling

#3 Bericht door Enzo-tvdzijden » 09 mar 2017, 15:47

Vergelijkbare 4-poorters lopen meestal op expansieuitlaat, Bing 20mm met sproeier rond de 105 en een Twin Air luchtfilter kegel.

15 cilinders zijn heel erg oldschool getuned. Dus voor straat zeker een kleine carburateur.

Enzo

Gebruikersavatar
Caspar
Berichten: 11245
Lid geworden op: 10 sep 2002, 14:43
Locatie: Zuid-Oost Limburg
Gegeven waarderingen: 260 keren
Ontvangen waarderingen: 204 keren

Re: KVV 15 50 cc cilinder startwaarden afstelling

#4 Bericht door Caspar » 09 mar 2017, 17:48

Uitlaat is m.i. een glaswol gedempte Homoet 6p.
Sproeiermaat weet je nu bij benadering.
Als de kop is aangepast, ook even de squish checken

Helmantel
Berichten: 852
Lid geworden op: 09 sep 2003, 23:42
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 22 keren

Re: KVV 15 50 cc cilinder startwaarden afstelling

#5 Bericht door Helmantel » 09 mar 2017, 17:51

Niet dat je er wijzer van wordt met betrekking tot de sproeier, maar ik meen mij een topic te herinneren met een advertentie van Van Veen, waarin zo'n cilinder werd aangeboden voor een RS. Met standaard carburateur en uitlaat moest dat dan 9 pk opleveren.

Edit: gevonden: viewtopic.php?f=22&t=35924&start=25

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 54360
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 401 keren
Ontvangen waarderingen: 653 keren

Re: KVV 15 50 cc cilinder startwaarden afstelling

#6 Bericht door Enzo-tvdzijden » 09 mar 2017, 18:01

Helmantel schreef:Niet dat je er wijzer van wordt met betrekking tot de sproeier, maar ik meen mij een topic te herinneren met een advertentie van Van Veen, waarin zo'n cilinder werd aangeboden voor een RS. Met standaard carburateur en uitlaat moest dat dan 9 pk opleveren.
Dat kan zeker. De beloofde 12 pk kan je alleen halen met een bewerkte kop. En je moet zeker naar de 13.000 rpm.

Een standaard kop is eigenlijk niks voor deze cilinder. Van Veen had niet voor niks SB koppen met Een aangepaste ruimte en O-ring.

Enzo
Bijlagen
IMG_1151.JPG
IMG_1151.JPG (183 KiB) 10376 keer bekeken
IMG_1149.JPG
IMG_1149.JPG (111.95 KiB) 10376 keer bekeken

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 54360
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 401 keren
Ontvangen waarderingen: 653 keren

Re: KVV 15 50 cc cilinder startwaarden afstelling

#7 Bericht door Enzo-tvdzijden » 09 mar 2017, 18:23

Zelf heb ik beide gietmallen.
15. 40ZN8 W1 A3
en
15. 40ZN17 W2 A4

Enzo

Sjors007
Berichten: 266
Lid geworden op: 10 sep 2016, 22:34
Locatie: Zoetermeer
Gegeven waarderingen: 3 keren
Ontvangen waarderingen: 11 keren

Re: KVV 15 50 cc cilinder startwaarden afstelling

#8 Bericht door Sjors007 » 09 mar 2017, 20:11

Enzo-tvdzijden schreef:Vergelijkbare 4-poorters lopen meestal op expansieuitlaat, Bing 20mm met sproeier rond de 105 en een Twin Air luchtfilter kegel.

15 cilinders zijn heel erg oldschool getuned. Dus voor straat zeker een kleine carburateur.

Enzo
Ook erg bedankt voor deze waardevolle info.
Dat kegelfilter van twin air. Wel of niet in het originele luchtfilterhuis?
Enzo heeft op zijn 28 mm een groot twin air filter. Is dat dan omdat ie een 28 mm gebruikt of is dat ook aan te raden op de 1/20/100 Bing?
Old skool, dus? Hoogtoerig en smalle powerband?
kleine carburateur, geen 28 mm maar de 20 mm zoals op de RS gewoon is?
tnx

Sjors

Sjors007
Berichten: 266
Lid geworden op: 10 sep 2016, 22:34
Locatie: Zoetermeer
Gegeven waarderingen: 3 keren
Ontvangen waarderingen: 11 keren

Re: KVV 15 50 cc cilinder startwaarden afstelling

#9 Bericht door Sjors007 » 09 mar 2017, 20:12

Helmantel schreef:Niet dat je er wijzer van wordt met betrekking tot de sproeier, maar ik meen mij een topic te herinneren met een advertentie van Van Veen, waarin zo'n cilinder werd aangeboden voor een RS. Met standaard carburateur en uitlaat moest dat dan 9 pk opleveren.

Edit: gevonden: viewtopic.php?f=22&t=35924&start=25
Heel mooie link! Leuke info over de van Veen cilinders.
Sjors

Sjors007
Berichten: 266
Lid geworden op: 10 sep 2016, 22:34
Locatie: Zoetermeer
Gegeven waarderingen: 3 keren
Ontvangen waarderingen: 11 keren

Re: KVV 15 50 cc cilinder startwaarden afstelling

#10 Bericht door Sjors007 » 09 mar 2017, 20:15

berryb schreef:Hoi Sjors,

Ik zou met een twinair (ben geen fan van K&N) op de 1/20/100 gaan rijden, denk dat je qua sproeiermaat ergens tussen 110 en 120 uit komt.

Met een standaard luchtfilter wordt het denk ik erg lastig om deze cilinder goed aan het lopen te krijgen!

Ik reed zelf ooit met een snelle 6 poorts cilinder (die qua timingen aardig overéén komt met een 15. KVV cilinder) met sproeier 112 on een 1-20-100

Maar de kleur van de bougie vertelt je pas echt de waarheid dus je moet gewoon gaan proberen!

Gr. Berry
Hoi Berry,

Twin AIr ok. Maar wat is het argument tegen K&N? Ik heb geen idee nmlk.
Ik denk dat dus maar niet ga starten met een standaard luchtfilter set up. Dat gaat niet het beste uit deze cilinder halen.

Sjors

Sjors007
Berichten: 266
Lid geworden op: 10 sep 2016, 22:34
Locatie: Zoetermeer
Gegeven waarderingen: 3 keren
Ontvangen waarderingen: 11 keren

Re: KVV 15 50 cc cilinder startwaarden afstelling

#11 Bericht door Sjors007 » 09 mar 2017, 20:35

Enzo-tvdzijden schreef:
Helmantel schreef:Niet dat je er wijzer van wordt met betrekking tot de sproeier, maar ik meen mij een topic te herinneren met een advertentie van Van Veen, waarin zo'n cilinder werd aangeboden voor een RS. Met standaard carburateur en uitlaat moest dat dan 9 pk opleveren.
Dat kan zeker. De beloofde 12 pk kan je alleen halen met een bewerkte kop. En je moet zeker naar de 13.000 rpm.

Een standaard kop is eigenlijk niks voor deze cilinder. Van Veen had niet voor niks SB koppen met Een aangepaste ruimte en O-ring.

Enzo
Hi Enzo
Dit is ook wel een eye opener. Is het ook een portemonnee opener? En hoe kom je er nu nog aan?
Wat zien we hier precies?
Wat is het verschil tussen die koppen die hier laat zien?
Die O-ringen staan mij wel aan. Altijd dat ge eikel met de metalen koppakking. Ik zag vroeger altijd belletjes. Dus mijn kop is ws niet helemaal vlak. Ik heb het idee dat zo een O-ring beter dicht.
Is dit te bereiken met van die inzetstukken die ik wel eens zie bij diverse aanbieders? En zo een O-ring kan Arnold wel in de kop maken denk ik dan. Maar ja dan heb je nog niet ander verbrandingskamer. Die zal dan toch in de inzetkamer zitten?
Mijn kop ligt nu bij Arnold dus ik weet niet precies welke ik heb.
De squish is toch een kwestie opmeten als alles in elkaar is gezet door Arnold? Ik lees net iets op een of andere site met soldeertin en dan laten pletten door je zuiger? Demonteren en opmeten en dan eventueel de voetpakking aanpassen. Is dat de manier?

13.000 rpm kom je dan vanzelf door:
Juiste kop, squish, carb en filter. Geen aanpassingen aan cilinder denk ik dan?
Ik hoef niet perse 13.000 hoor. Maar de juiste kop erop lijkt mij wel handig omdat het geen normale RS cilinder is.
Nieuwe informatie roept altijd vragen op! En dan ik voorlopig dat ding nog niet eens starten.....

Je schrijft dat je beide mallen hebt. Bedoel je dan dat je beide koppen hebt of dat je een set mallen hebt om die koppen te maken? Kan je ze dan ook echt gieten?
Ik kom die nummers niet tegen in de lijsten van de databases...ook van Veen nummers zeker of wat?

groet Sjors

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 54360
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 401 keren
Ontvangen waarderingen: 653 keren

Re: KVV 15 50 cc cilinder startwaarden afstelling

#12 Bericht door Enzo-tvdzijden » 09 mar 2017, 20:55

Sjors je moet maar eens op de Nozemavond komen. Je stelt 50 vragen :mrgreen:

Overal weet ik het antwoord op. Maar tik me dan lam.

Hier de Twin-air kegel

Nummer op de kop is toch echt van een standaard SB kop nl. 15.43.26

O-ring is altijd in een bestaande kop te maken.

Inzet wordt ook veel toegepast bij Kreidler tuning. Dat noemen we op maat kop. Deze inzet zit altijd met o-ring.

Als je metalen koppakking gaat borrelen kan ook het volume niet kloppen. Bij een juiste compressie verhouding hoort een bepaalde inhoud

Squish is idd makkelijk te meten met een mm tinnetje. Standaard is een RS kop groter dan 1mm
Bij tuning rond 0,7 mm

Jou set zal Arnold best wel even met kop/zuiger/cilinder naar Claus brengen voor optimalisatie.

De gietmal heeft Mahle gebruikt om de cilinder te mken.
ZN8 is de normale voet
ZN17 is de (latere) brede voet van een 2,9 PK SB
( kijk naar voet van de cilinders in mijn Mahle doos)

Enzo
Bijlagen
IMG_1154.JPG
IMG_1154.JPG (75.47 KiB) 10262 keer bekeken
IMG_1152.JPG
IMG_1152.JPG (31.15 KiB) 10278 keer bekeken

Gebruikersavatar
LVS
Berichten: 2831
Lid geworden op: 01 sep 2002, 19:21
Locatie: naaldwijk
Gegeven waarderingen: 7 keren
Ontvangen waarderingen: 46 keren
Contacteer:

Re: KVV 15 50 cc cilinder startwaarden afstelling

#13 Bericht door LVS » 09 mar 2017, 21:45

de eerste cilinders met nummer 15....
heeft een breed uitlaatkanaal .
en een kleine inlaatpoort
een korte zuiger .

-----------------------------------------------------------------------------------------------

de tweede versie , 15....
heeft een normaal uitlaatkanaal
een grotere inlaatpoort.
en een normale zuiger .
--------------------------------------------------------------------------------------------

en er is ook nog een versie 15 .. .. voor de formule cross kreidlers.

deze cilinder heeft rustige timingen ..
daar zat een 20 mm op .

____________________________________________________

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 54360
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 401 keren
Ontvangen waarderingen: 653 keren

Re: KVV 15 50 cc cilinder startwaarden afstelling

#14 Bericht door Enzo-tvdzijden » 09 mar 2017, 21:53

Sjors heeft de 40ZN17 W1 A4
Bijlagen
IMG_9002.JPG
IMG_9002.JPG (189.74 KiB) 10245 keer bekeken
IMG_8999.JPG
IMG_8999.JPG (187.86 KiB) 10245 keer bekeken
IMG_8995.JPG
IMG_8995.JPG (147.63 KiB) 10245 keer bekeken
IMG_8996.JPG
IMG_8996.JPG (195.84 KiB) 10245 keer bekeken
IMG_8998.JPG
IMG_8998.JPG (136.51 KiB) 10244 keer bekeken

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 54360
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 401 keren
Ontvangen waarderingen: 653 keren

Re: KVV 15 50 cc cilinder startwaarden afstelling

#15 Bericht door Enzo-tvdzijden » 09 mar 2017, 22:06

40ZN17 van mij
Bijlagen
IMG_9003.JPG
IMG_9003.JPG (80.38 KiB) 10243 keer bekeken
IMG_9004.JPG
IMG_9004.JPG (139.92 KiB) 10242 keer bekeken

Sjors007
Berichten: 266
Lid geworden op: 10 sep 2016, 22:34
Locatie: Zoetermeer
Gegeven waarderingen: 3 keren
Ontvangen waarderingen: 11 keren

Re: KVV 15 50 cc cilinder startwaarden afstelling

#16 Bericht door Sjors007 » 09 mar 2017, 22:26

Enzo-tvdzijden schreef:Sjors je moet maar eens op de Nozemavond komen. Je stelt 50 vragen :mrgreen:

Overal weet ik het antwoord op. Maar tik me dan lam.

Hier de Twin-air kegel

Nummer op de kop is toch echt van een standaard SB kop nl. 15.43.26

O-ring is altijd in een bestaande kop te maken.

Inzet wordt ook veel toegepast bij Kreidler tuning. Dat noemen we op maat kop. Deze inzet zit altijd met o-ring.

Als je metalen koppakking gaat borrelen kan ook het volume niet kloppen. Bij een juiste compressie verhouding hoort een bepaalde inhoud

Squish is idd makkelijk te meten met een mm tinnetje. Standaard is een RS kop groter dan 1mm
Bij tuning rond 0,7 mm

Jou set zal Arnold best wel even met kop/zuiger/cilinder naar Claus brengen voor optimalisatie.

De gietmal heeft Mahle gebruikt om de cilinder te mken.
ZN8 is de normale voet
ZN17 is de (latere) brede voet van een 2,9 PK SB
( kijk naar voet van de cilinders in mijn Mahle doos)

Enzo
Hi Enzo,

Daar hebben een spreekwoord voor maar die weet ik ff niet voor veelvraagstellers.
Die koppen en die nummers, 15.43.26 is de kop dat zie ik nu op die foto's. Dat is dus niet een andere kop voor die 15 cilinders? Maar een standaard cilinderkop.
15. 40ZN8 W1 A3
en
15. 40ZN17 W2 A4
Ik dacht dat je hiermee de nummers van die koppen bedoelde maar dat zijn de nummers van de cilinders. Die van mij heeft volgens mij ook zo brede voet, Arnold had het over uitkotteren van het blok voor deze cilinder en op jou foto's zie ik wat je bedoelt.
Nozemavond wordt wat lastig op de fiets...Ik heb hem nog lang niet rijdend..Ik neem niet aan dat jullie ipv rijden een hele avond mijn vragen gaan staan beantwoorden :mrgreen:

Die kegel is anders dan ik op de site van jpmb zag, die had het over dat ie in het luchtfilterhuis. Die wordt het denk ik dan maar niet maar die jij hier noemt.

Ik ga wat vragen bedenken!

iig geval bedankt voor de info. Erg leuk en informatief!

Groet Sjors

Sjors007
Berichten: 266
Lid geworden op: 10 sep 2016, 22:34
Locatie: Zoetermeer
Gegeven waarderingen: 3 keren
Ontvangen waarderingen: 11 keren

Re: KVV 15 50 cc cilinder startwaarden afstelling

#17 Bericht door Sjors007 » 09 mar 2017, 22:30

Enzo-tvdzijden schreef:Sjors heeft de 40ZN17 W1 A4
Hee dat is de mijne!
Heb ooit met brommerkappen gereden om niet te veel op te vallen...Je ziet de sporen erin staan....
Mijn naam staat er ook ergens in gegraveerd zei Arnold.

Sjors

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 54360
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 401 keren
Ontvangen waarderingen: 653 keren

Re: KVV 15 50 cc cilinder startwaarden afstelling

#18 Bericht door Enzo-tvdzijden » 09 mar 2017, 22:32

JMPB is dat een Kreidler leverancier ?
:mrgreen: [-X

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 54360
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 401 keren
Ontvangen waarderingen: 653 keren

Re: KVV 15 50 cc cilinder startwaarden afstelling

#19 Bericht door Enzo-tvdzijden » 09 mar 2017, 22:36

Dik uur rijden, dik uur Benzinegesprekken, en dan helaas weer naar huis

Enzo

Gebruikersavatar
Eifelyeti
Eifeltour Rijder
Berichten: 7493
Lid geworden op: 19 aug 2008, 21:41
Locatie: Nirvana
Gegeven waarderingen: 263 keren
Ontvangen waarderingen: 177 keren

Re: KVV 15 50 cc cilinder startwaarden afstelling

#20 Bericht door Eifelyeti » 10 mar 2017, 09:18

Enzo-tvdzijden schreef:40ZN17 van mij
en van mij ;) :lol:

deze had ik 1984 gekoopt zonder zuiger in Heerlen bij de Cycle-Shop..

mooi rijdbar op de straat, wel geen kanoon... :wink:


met deze kleene spoelpoorten en heel kleen inlaat is die niet voor een dikke 28mm Cab....

beter 20 of 23mm Bing gebruiken....

Gebruikersavatar
de specialist
Medewerker Sectie FAQ
Berichten: 595
Lid geworden op: 16 jan 2004, 19:45
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: KVV 15 50 cc cilinder startwaarden afstelling

#21 Bericht door de specialist » 10 mar 2017, 11:43

Hallo Sjors.

Ik heb even voor jou gekeken wat voor kop er op jou cil zit.
Het is de 15-43-26/15-33-83

Gr Arnold

Gebruikersavatar
nozems
Berichten: 10058
Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
Locatie: het emperisch centrum der RS,en
Gegeven waarderingen: 108 keren
Ontvangen waarderingen: 82 keren

Re: KVV 15 50 cc cilinder startwaarden afstelling

#22 Bericht door nozems » 10 mar 2017, 13:35

Sjors, ik zou als ik jou was de verlengde homoet 4p (mechanisch, of glaswol gedempt) eronder monteren, zorgen voor een goede compressie&squisch waarde, voorontsteking minimaal op 1.2mm bij max toeren en dan een (vakkundig) uitgedraaide 23/24mm bing eronder, gewoon de zwarte koker erop zonder zeef, of met een sterk uitgedund zeefje (ik weet niet of je frame gestraald is geweest) en een extra gat met pvc pijpje erin (13of 16mm diameter gebruiken) en deze dwars op de luchtstroom monteren. Tandwielen niet zwaarder dan 13/36 en je hebt dan waarschijnlijk een fijn rijdend machientje zonder extreem veel herrie. Let wel zoiets zou ik doen, en anders moet je alles gelijk maken zoals hij ooit bedoeld was.

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 54360
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 401 keren
Ontvangen waarderingen: 653 keren

Re: KVV 15 50 cc cilinder startwaarden afstelling

#23 Bericht door Enzo-tvdzijden » 10 mar 2017, 13:42

de specialist schreef:Hallo Sjors.

Ik heb even voor jou gekeken wat voor kop er op jou cil zit.
Het is de 15-43-26/15-33-83

Gr Arnold
Een ori blanke MET rubbers kop.

Enzo

Sjors007
Berichten: 266
Lid geworden op: 10 sep 2016, 22:34
Locatie: Zoetermeer
Gegeven waarderingen: 3 keren
Ontvangen waarderingen: 11 keren

Re: KVV 15 50 cc cilinder startwaarden afstelling

#24 Bericht door Sjors007 » 13 mar 2017, 13:08

Hi,
Voor de volledigheid plaats ik even een foto van mijn kop. Die bij Arnold ligt is die van mijn broer.
Bijlagen
tmp_11583-IMG_20170312_191326-870x1160-435x5801576920004.jpg
tmp_11583-IMG_20170312_191326-870x1160-435x5801576920004.jpg (72.14 KiB) 9790 keer bekeken

Gebruikersavatar
Eifelyeti
Eifeltour Rijder
Berichten: 7493
Lid geworden op: 19 aug 2008, 21:41
Locatie: Nirvana
Gegeven waarderingen: 263 keren
Ontvangen waarderingen: 177 keren

Re: KVV 15 50 cc cilinder startwaarden afstelling

#25 Bericht door Eifelyeti » 13 mar 2017, 15:22

deze kan je ma noog voor een binnekop gebruiken....

Plaats reactie