Klopt, bij een goede en compacte verbr.kamer zal het effect minder zijn net zoals met goede ogen het Specsavers effect minder zal zijn.fladderak schreef:De reclame " Brisk ZS ,de bougie die WEL meer vermogen geeft." lijkt een beetje op een Specsavers commercial het werkt alleen als je motor aan verschillende vereisten voldoet
Brisk ZS ,de bougie die WEL meer vermogen geeft.
-
- Berichten: 3124
- Lid geworden op: 29 nov 2005, 13:44
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 11 keren
Re: Brisk ZS ,de bougie die WEL meer vermogen geeft.
-
- Berichten: 128
- Lid geworden op: 17 sep 2008, 13:16
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
Re: Brisk ZS ,de bougie die WEL meer vermogen geeft.
Vanavond mijn Kreidler op de testbank gezet. Eerst met gewone NGK bougie en vervolgens met de Brisk bougie. Resultaat is geen noemenswaardig verschil. Alleen vanaf 11.500 O/min begint de Brisk duidelijk in te leveren.
Setup: 86cc/24mm Mikuni/MVT en PS uitlaat.
Of het voor elke setup zo is weet ik natuurlijk niet maar helaas voor mij geen voordelen.
Groeten Koos
Setup: 86cc/24mm Mikuni/MVT en PS uitlaat.
Of het voor elke setup zo is weet ik natuurlijk niet maar helaas voor mij geen voordelen.
Groeten Koos
-
- Berichten: 1968
- Lid geworden op: 06 nov 2005, 21:26
- Locatie: omg.Assen
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
Re: Brisk ZS ,de bougie die WEL meer vermogen geeft.
Hallo KoosKreidler,
Jammer dat er niets gebeurde.
Dat is een beetje het ding met de ZS ,je moet het gewoon proberen.
De ene motor knapt er merkbaar van op ,de andere doet er niks mee.
Het enige wat ik daarop kan zeggen is dat het er op lijkt dat het juist die motoren zijn die een "defect" in de mengselvorming ,spoelrichting of verbrandingskamervorm hebben die er baat bij hebben.
Schrale troost ,dan is jouw motor waarschijnlijk helemaal up to date van binnen...
Zoals ook door anderen bevestigd ;het kan wel 1 pk schelen ,heb ik regelmatig zien gebeuren.
Jammer dat er niets gebeurde.
Dat is een beetje het ding met de ZS ,je moet het gewoon proberen.
De ene motor knapt er merkbaar van op ,de andere doet er niks mee.
Het enige wat ik daarop kan zeggen is dat het er op lijkt dat het juist die motoren zijn die een "defect" in de mengselvorming ,spoelrichting of verbrandingskamervorm hebben die er baat bij hebben.
Schrale troost ,dan is jouw motor waarschijnlijk helemaal up to date van binnen...
Zoals ook door anderen bevestigd ;het kan wel 1 pk schelen ,heb ik regelmatig zien gebeuren.