Niek - Kreidlerclublid juni 2010

Elke maand zetten we iemand van de club in de schijnwerpers
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Maarten
Beheerder
Berichten: 9743
Lid geworden op: 01 sep 2002, 09:13
Locatie: Den Haag, Nederland
Gegeven waarderingen: 812 keren
Ontvangen waarderingen: 413 keren
Contacteer:

Niek - Kreidlerclublid juni 2010

#1 Bericht door Maarten » 31 mei 2010, 08:10

Niek (Niekjuh) - Kreidlerclublid juni 2010

Afbeelding
Niek (Niekjuh) - Kreidlerclublid juni 2010 - Zo heeft Niek de Kreidler op 15 jarige leeftijd gekocht.


Gezellig aanwezig op de Kreidlersite, en lekker bezig met de Kreidlerhobby, dan heb ik het hier over Niek (Niekjuh) en die is daarmee dan ook het clublid van de maand juni geworden.

Succes met je Kreidler Niek!

  • V R A G E N L I J S T
  • Wanneer werd jij besmet met het Kreidlervirus? Hoe oud was je toen en wat gebeurde er?
    Het begon allemaal 3 maanden voordat ik 16 werd. Ik zat te twijfelen tussen een nieuwe pc of een brommer. Het liefst een Rieju, want dat vond ik helemaal geweldig. Ik heb toen uiteindelijk gekozen voor een nieuwe pc, geen idee waarom. Een maandje voordat ik 16 werd begon ik toch wel spijt te krijgen en vertelde tegen mijn vader dat ik eigenlijk ook nog een brommer wilde. Hierop antwoordde hij of ik een Kreidler leuk vond. Die had hij vroeger zelf ook gehad en voor minder dan 1000 euro moest het zeker lukken. Zo gezegd zo gedaan, voor 800 euro stond hier, in mijn ogen, een super mooie Kreidler.



    Afbeelding
    Niek is druk aan het sleutelen om de Kreidler af te maken.
  • Wat vind jij het leukste aan de Kreidlerhobby?
    Eigenlijk is alles aan de Kreidlerhobby leuk. Het mooiste vind ik het sleutelen/bouwen aan een Kreidler. Het geeft toch altijd weer een goed gevoel wanneer er enige vooruitgang te zien is of wanneer na een vastloper het spulletje net zo rijdt als daarvoor. Wanneer het allemaal perfect loopt mag ik ook graag een rondje toeren over de dijken en dan flink wat gas geven. Verder vind ik het ook gaaf wanneer mensen je zitten na te kijken of na te wijzen wanneer ik langs kom met m’n machine, waar een geluid van af komt waar je u tegen zegt. Ze zullen vaker boos zijn dan blij maar dat maakt mij niet veel uit.
  • Wat voor Kreidler vind jij het mooist?
    Het mooiste vind ik Kreidlers die naar eigen smaak zijn opgebouwd, met hier en daar wat onderdelen die je niet vaak ziet. Het maakt me niks uit wanneer de onderdelen niet bij elkaar horen, maar zoveel mogelijk origineel spul is wel de voorkeur. Verder vind ik de Van Veen racers ook super gaaf en ik zou graag een keer op z’n monster willen rijden.


    Afbeelding[/url]
    2 jaar lang het dagelijks vervoermiddel geweest!
  • Welk type Kreidler vind je het mooist, en welke het lelijkst?
    Het mooiste vind ik de specials of naar eigen smaak opgebouwde Kreidlers maar die hebben natuurlijk geen type. Als ik er toch één moet kiezen ga ik voor de RS met buffeltank, bijv die van Tonny. Het lelijkste vind ik de Kreidler scooters. Die doen schade aan de naam Kreidler.


    Afbeelding
    Staat van de kreidler voor de revisie.
  • Je staat met je net gerestaureerde Kreidler op een meeting, en iemand zegt je dat je buddyseat van het verkeerde type is, hoe reageer je?
    Dat mag hij/zij gerust zeggen, want mijn Kreidler is opgebouwd naar eigen smaak. Maar wanneer ik een compleet originele Kreidler heb zou ik tegen die gene zeggen dat hij/zij maar eens een betere bril moet gaan kopen.
  • Wie bewonder je het meest binnen de Kreidlerhobby?
    Het meest bewonder ik Tjerry (Enzo), ik sta altijd maar weer versteld van de kennis van deze man en heb veel van mijn kennis over Kreidlers aan hem te danken. Daarnaast natuurlijk ook Dick (BESTMAN), het is toch altijd mooi wanneer aan het eind van een avond de Kreidler weer mooi op een standaard staat of wanneer het naafje en de voorvorkpootjes weer mooi glimmen. Onder het genot van een lekker biertje zorgt Dick er voor dat het goed komt! Als laatste wil ik Tonnie de Groot bedanken voor een gezellig middagje wielen spaken. Wat wel geresulteerd heeft in een boete van 160 euro voor rood licht. Ach, eens moet de eerste keer zijn toch?


    Afbeelding
    Het is altijd een zooi in de schuur, maar zolang Niek maar weet waar alles ligt, dan komt het goed!
  • Je bent één dag minister van verkeer, wat ga je doen?
    De agenten een cursus schakelen geven en daarnaast ervoor zorgen dat ik niet van mijn Kreidler af stuiter wanneer ik over een fietspad heen ga.
  • Wat is je favoriete weg/route om met de Kreidler te rijden?
    Hier in de buurt ben ik de wegen wel aardig zat aan het worden, maar een mooie dijk met heel wat bochten doet het altijd goed. Ook mag ik graag door het bos rijden op verlaten wegen, daar is het lekker rustig en kunnen ik en mijn Kreidler even de beest uithangen.
  • Wat vind jij van het opvoeren van de Kreidlers? Doe jij daar aan mee?
    Ik vind het opvoeren prachtig. Het mooiste vind ik het geluid wat er uit dat kleine motortje kan komen. Mijn eigen Kreidler is ook behoorlijk opgevoerd. Het is mooi dat sommige jongens snelheden halen van 140+ en het lijkt me gaaf wanneer de mijne dat ook ooit kan, maar dan vind ik wel dat alles tip top voor elkaar moet wezen. Tevens is 140/150 ook echt wel de max. Daarna kun je beter op een motor gaan rijden.


    Afbeelding
    Niek aan het testen op zijn 'nieuwe' Kreidler.
  • Wie mag er absoluut niet op jouw Kreidler rijden?
    Iemand die er niet met gevoel mee om kan gaan en die hem gelijk vol op z’n donder geeft. Een ieder die dat wel kan mag gerust een keer een rondje proberen.
  • Hoeveel Kreidlers heb jij? Zou je er nog een Kreidler bij willen hebben, en welk type dan?
    Ik heb zelf één Kreidler en zou er heel graag nog een bij willen. Het liefst een mooie RS met buffeltank waar ik dan een sportieve variant van wil maken. Een mooie grote SB erop met een leuke Rion uitlaat bijv. Al denk ik dat dat nog even moet wachten want sinds dat ik studeer heb ik zeer weinig tijd om de huidige Kreidler af te ronden, laat staan een nieuwe te bouwen.
  • Ben je nog gek van andere merken bromfietsen, motoren, auto's etc.?
    Ik vind geen enkele bromfiets zo mooi als een Kreidler en er komt hier ook nooit een andere te staan. Verder vind ik de Honda CBR 600 RR een hele mooie motor, die komt ooit wel een keer de Kreidler vergezellen. M’n vader heeft twee Daihatsu Feroza’s staan waar we graag samen aan sleutelen en zelf wil ik graag een Porsche 911 Targa van rond 1976, maar dat zal nog wel even duren.


    Afbeelding
    Iets om trots op te wezen!
  • Wat is het idiootste dat je ooit met je Kreidler hebt gedaan?
    Met een paar vrienden op vrijdagmiddag op een crossbaan gaan rijden. Ik dacht ook wel even te kunnen springen maar verloor toen m’n standaardveer en het stuur stond recht naar beneden. Ook kon ik na die tijd de hele tuin voorzien van zwarte grond want dat zat werkelijk overal.
  • Ben je een mooi weer rijder, staat je Kreidler zelfs gepoetst in de huiskamer, of rij je dagelijks door weer en wind?
    Ik heb de laatste twee jaar van mijn middelbare school de Kreidler gebruikt als vervoermiddel. Hij heeft toen menig buitje gezien totdat ik een keer onderuit ben gegaan in de sneeuw. Sinds die tijd reed ik er alleen nog maar mee me mooi weer en sinds vorig jaar zomer wordt de Kreidler niet meer gebruikt voor dagelijks vervoer. Sindsdien heb ik alleen nog maar getoerd me de Kreidler en in de winter van 2009 ben ik begonnen met restaureren. De Kreidler kan nu weer rijden en zal zeker geen regen meer te zien krijgen! De Kreidler staat niet in de huiskamer, maar gewoon in de schuur met een goed slot op de deur.
  • Welk Kreidler- of motorevenement vind jij het leukst en wil je absoluut niet missen?
    Ik ben nog maar naar twee evenementen geweest. De Dijkenrit van 2009 en de Kreidlerdag bij S&S van 2009. Beide vond ik super leuk en ik ga er dit jaar ook zeker weer naar toe. Verder ben ik van plan om wat meer toerritten te gaan rijden wanneer de Kreidler helemaal af is.
  • Hoe goed vind je dat je zelf kunt rijden, op een schaal van 1 tot 10? En kun je dat toelichten?
    Ik geef mezelf een 7. Ik weet precies wat mijn machine kan en waar ik zelf toe in staat ben, maar ik mag graag te hard rijden en op een lange weg het gas er flink opgooien. Ook kan ik me voorstellen dat ik irritant ben voor sommige auto’s wanneer ik vind dat ze niet hard genoeg optrekken. Verder kan ik het nooit hebben wanneer een motor mij met volle gang voorbij scheurt op de dijken en probeer ze dan vaak bij te houden. Al met al vind ik dat ik goed kan rijden en gedraag me meestal redelijk in het verkeer, maar zoals jullie wel lezen mag ik graag testen wat de Kreidler allemaal kan.
  • Welke persoon of welk bedrijf heeft jou het best geholpen met je Kreidler?
    Eigenlijk heeft bijna niemand mij geholpen met de bouw van de Kreidler, op het spaken van de wielen en het polijsten van wat onderdelen na. Toch heb ik zeer veel hulp en plezier gehad van een goede vriend van mij (ook te zien op de foto) die mij vanaf het begin heeft geholpen met de opbouw en hopelijk ooit zijn scootertje weg doet voor een mooie zwarte Kreidler. Tot diep in de nacht hebben we wel eens gewerkt, wat zeker geen nare bezigheid was onder het genot van een biertje en een piratenzender vanuit de Veluwe.
  • Hoe vet smeer je je Kreidler, en meng je zelf?
    Ik meng zelf 1 op 40 met een olie van de lokale brommerboer. Sinds kort heb ik Shell V-Power in m’n Kreidler zitten en moet zeggen dat hij toch wel wat feller is, als is het maar heel weinig. Voordat ik het setje van Huib heb over gekocht mengde ik nooit zelf en tankte ik altijd brommix. Totdat ik een vastloper kreeg, toen begon ik met 1 op 30 maar dat rookte me teveel. Met 1 op 40 loopt het spulletje goed en is nog steeds heel. Voor hoe lang dat mag duren.
  • Je ziet dat iemand het Kreidlerkapje van je vorkbovenplaat probeert te stelen, wat doe je?
    Hopen dat ik hem te pakken krijg want dan is hij nog lang niet jarig! Stelen is nergens goed voor en al helemaal niet wanneer het om mijn spullen gaat.
  • Wat vind jij het leukst op de Kreidlersite? En waar erger je je mateloos aan op de site?
    Het leukste vind ik de restauratieverslagen. Het is altijd mooi om te zien hoe iedereen te werk gaat en je kunt er een boel van leren. Ik erger me wel vaak aan de mensen die constant elkaar lopen af te zeiken, al hoort dat er natuurlijk ook wel een beetje bij.


    Afbeelding
    Stephan van Oene, zonder deze jongen had het wel een jaartje extra geduurd. Zoals jullie zien werkt hij uitermate veilig met de juiste kleding.
  • Welke onhebbelijkheid heb jij in het verkeer?
    Te hard rijden en ik mag graag auto’s inhalen, ook met de auto. Verder wil ik nooit de sloomste zijn en geef ook pas op als ik echt merk dat het niks wordt.
  • Waarvoor ga jij naar een Kreidler-evenement, wat zie (of hoor) je daar het liefst?
    Het bewonderen van andere Kreidlers, kijken welk gezicht er nou achter welke forumnaam zit en natuurlijk het rijden met elkaar. Het is altijd weer mooi als een dag geslaagd is en iedereen met een tevreden gevoel richting huis gaat.
  • Doe jij veel zelf aan je Kreidler, of besteed je alles uit?
    Ik heb zelf de hele Kreidler in elkaar gezet, maar dingen zoals spaken en poedercoaten laat ik door een ander doen. Ik heb ooit zelf een keer een 4 bak gereviseerd samen met m’n vader, dat dat ooit goed is gegaan.
  • Wat is je lievelingsmaal?
    Voor een lekkere patat speciaal mag je me altijd wakker maken, maar ook nasi gaat er altijd goed in.
  • Vind je de Kreidlerhobby duur, of kun je kopen wat je hebben wilt?
    De Kreidlerhobby is zeker duur, vooral voor een student. Ik had niet verwacht dat een restauratie zoveel zou gaan kosten. Toen ik eenmaal bezig was met restaureren ben ik maar door gegaan met het kopen van de onderdelen die ik het mooiste vond zodat ik niet volgend jaar overnieuw kan gaan beginnen. Een 2e restauratie gaat nog wel even duren, want er staat geen geldboom op m’n studentenkamertje.
  • Kun je alle onderdelen die je nodig hebt nog vinden? Helemaal niet meer, of alleen als je veel geld neertelt?
    Alles wat ik wilde hebben heb ik gevonden, soms was het wel even zoeken. Ik ben zeker niet van plan ergens de hoofdprijs voor te betalen, dan monteer ik wel een oud onderdeel en blijf ik zoeken.
  • Vertel tot slot nog eens iets over je zelf....
    Ik ben Niek van Dijk en 18 jaar. Studeer Werktuigbouwkunde aan de Universiteit Twente in Enschede en zit daar ook op kamers. Door de week mag ik graag een biertje drinken met vrienden en ben dan ook vaak in het centrum van Enschede te vinden. In het weekend klus ik aan de Kreidler, rust ik uit van een zware week en werk als heftruckchauffeur bij de Celavita (ja die lekkere aardappeltjes). Verder ben ik van plan om deze zomer de Kreidler op motorkenteken te zetten en te beginnen met mijn motorrijbewijs.


    Afbeelding
    Niek tijdens de Dijkenrit 2009 (Links, geblokt vest)

Gebruikersavatar
dijk
Winnaar Kreidlerverkiezing crossklasse 2010
Berichten: 19179
Lid geworden op: 04 dec 2003, 19:43
Gegeven waarderingen: 481 keren
Ontvangen waarderingen: 64 keren

#2 Bericht door dijk » 31 mei 2010, 09:29

gefeliciteerd niek :mrgreen:

Gebruikersavatar
lutje
Berichten: 934
Lid geworden op: 21 sep 2008, 17:35
Locatie: Florettcity een plaats waar ik heerlijk kan toeven, het huis heeft een hok ernaast waar ik vaak ben.
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#3 Bericht door lutje » 31 mei 2010, 09:32

Niek van harte kerel, ik heb nog niet alles gelezen maar dat ga ik zeker nog doen als ik iets meer tijd heb.

Lutje

Gebruikersavatar
emilio
circuit rijder
Berichten: 3016
Lid geworden op: 25 jul 2003, 12:36
Locatie: Paramaribo
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 16 keren

#4 Bericht door emilio » 31 mei 2010, 09:45

Uitstekende keuze van Maarten die toch iedere keer weer de parels uit de grote zee van kreidler Liefhebbers weet te vissen. Niek..je bent een gast met passie voor de hobby en dat zie ik erg graag!!

Gebruikersavatar
Theove
Moderator
Berichten: 3053
Lid geworden op: 05 sep 2007, 23:00
Locatie: Gelderland
Gegeven waarderingen: 248 keren
Ontvangen waarderingen: 54 keren
Contacteer:

#5 Bericht door Theove » 31 mei 2010, 09:51

Niek,

Van harte met de benoeming. Je komt er zeker wel!

groet, Theo

Gebruikersavatar
Gijs
Berichten: 6356
Lid geworden op: 07 sep 2002, 13:08
Gegeven waarderingen: 51 keren
Ontvangen waarderingen: 33 keren

#6 Bericht door Gijs » 31 mei 2010, 09:58

Gefeliciteerd kerel!

Gebruikersavatar
mopeddy
Berichten: 874
Lid geworden op: 06 nov 2006, 21:00
Locatie: Thailand
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#7 Bericht door mopeddy » 31 mei 2010, 10:09

Gefeliciteerd man, Twente is ook geen verkeerde keus :lol:

Gebruikersavatar
MichielJ
Winnaar Kreidlerverkiezing 2009
Berichten: 2343
Lid geworden op: 13 okt 2006, 22:47
Locatie: Leidschenveen / 's-Gravenhage
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#8 Bericht door MichielJ » 31 mei 2010, 11:16

Gefeliciteerd Niek. Prachtige Kreidler heb je ook. Je kunt zien dat ook hier weer veel aandacht is besteed :thumbsup

Je moet alleen Enzo niet te veel de hemel in prijzen, straks gaat hij nog naast zijn schoenen lopen :lol: :wink:

Gebruikersavatar
jvr
Berichten: 3922
Lid geworden op: 05 okt 2005, 17:50
Gegeven waarderingen: 12 keren
Ontvangen waarderingen: 15 keren

#9 Bericht door jvr » 31 mei 2010, 11:27

Gefeliciteerd Niek, en ik zie je gauw bij de rit op 21 Augustus :clap

Gebruikersavatar
Blok724
Berichten: 476
Lid geworden op: 09 aug 2008, 23:50
Locatie: NW Overijssel
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#10 Bericht door Blok724 » 31 mei 2010, 12:51

Van harte gefeliciteerd Niek, gauw je Kreidler klaar maken dan kunnen we weer gezellig toeren met z'n allen. :thumbleft

Rene

Gebruikersavatar
Tissue
Berichten: 790
Lid geworden op: 14 jul 2004, 16:00
Locatie: Epe
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#11 Bericht door Tissue » 31 mei 2010, 13:10

Niek Gefeliciteerd en dat Conjo je maar vaak mag helpen, dan heb je de "brommert" eerder klaar en zorg er eens voor dat hij die pleepot verkoopt en gaat kijken naar een echte brommert :lol:

Gebruikersavatar
Lacsap
Berichten: 1244
Lid geworden op: 03 dec 2008, 17:48
Locatie: Berkel
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

#12 Bericht door Lacsap » 31 mei 2010, 13:29

Leuk stukje om te lezen Niek! Gefeliciteerd.
Zo heb je ook weer een beeld van wie er achter de naam zit! :wink:
Zou je kreider wel is in het echt willen bewonderen, want het is een prachtige machiene!

Gr Pascal

Gebruikersavatar
gijsvanzanten
Berichten: 2054
Lid geworden op: 23 jan 2009, 20:53
Gegeven waarderingen: 13 keren
Ontvangen waarderingen: 14 keren

#13 Bericht door gijsvanzanten » 31 mei 2010, 13:39

Gefeliciteerd, Niek!
Ik vind het prachtig dat jonge mensen met de Kreidlerhobby bezig zijn.

Gijs.

Gebruikersavatar
kreidler-holland
Berichten: 3781
Lid geworden op: 09 sep 2007, 22:10
Locatie: Heemskerk
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

#14 Bericht door kreidler-holland » 31 mei 2010, 13:51

Niek van harte gefeliciteerd man !,
Je hebt het zeker verdient ! 8)

Gebruikersavatar
Kreidler freak
Berichten: 1327
Lid geworden op: 16 apr 2008, 15:00
Locatie: Expert doos nr9
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#15 Bericht door Kreidler freak » 31 mei 2010, 13:59

Gefeliciteerd Niek,

Ga zo door met je kreidler echt een pracht brommer naar eigen smaak
(zoals het hoort) :mrgreen:
En auto's inhalen met dit monster moet wel lukken dacht ik 8)

Gr Joey

Gebruikersavatar
gerrit
Berichten: 387
Lid geworden op: 21 apr 2007, 13:38
Locatie: Maartensdijk
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#16 Bericht door gerrit » 31 mei 2010, 14:15

gefeliciteerd nieki erg leuk stukje over je hobby :clap

Gebruikersavatar
peterria
Berichten: 1283
Lid geworden op: 04 nov 2007, 15:25
Locatie: alblasserdam
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 4 keren

#17 Bericht door peterria » 31 mei 2010, 14:20

gefeliciteerd niek en nog vele jaren genieten van deze mooie hobby

gr peterria

Gebruikersavatar
Michel
Berichten: 1927
Lid geworden op: 14 jan 2005, 22:04
Gegeven waarderingen: 29 keren
Ontvangen waarderingen: 23 keren

#18 Bericht door Michel » 31 mei 2010, 14:42

Van harte kerel! :rs

groeten Michel

Gebruikersavatar
hannes
Berichten: 2278
Lid geworden op: 19 okt 2008, 18:27
Locatie: arnhem-holland
Gegeven waarderingen: 88 keren
Ontvangen waarderingen: 17 keren

#19 Bericht door hannes » 31 mei 2010, 14:52

Gefeliciteerd niek 8)
Gr. Hannes :wink:

Gebruikersavatar
koepelsekreidler
Berichten: 3371
Lid geworden op: 28 aug 2005, 14:29
Locatie: schagerbrug
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer
Contacteer:

#20 Bericht door koepelsekreidler » 31 mei 2010, 15:07

niek onthou vrouwen komen en gaan

maar je kreidler daarin tegen de luf voor je life

gefeliciteerd kerel

mart

Fred57
Berichten: 690
Lid geworden op: 14 jan 2008, 19:06
Locatie: Rotterdam
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#21 Bericht door Fred57 » 31 mei 2010, 15:54

Gefeliciteerd Niek !
En weer een leuk verhaal erbij .

Succes .

Gr Fred

Wout
Berichten: 138
Lid geworden op: 05 apr 2010, 15:35
Locatie: Vriezenveen
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

#22 Bericht door Wout » 31 mei 2010, 15:54

Hey niek!!

ik wist niet dat jij in enschede woont joh! ik volg je topic al een tijdje
We moeten maar eens een bak koffie delen :)

Oprecht gefeliciteerd, en veel plezier met je brommert

Wout (Vriezenveen)

Gebruikersavatar
Monsma
Berichten: 4803
Lid geworden op: 21 jan 2007, 20:14
Locatie: Harkema
Gegeven waarderingen: 668 keren
Ontvangen waarderingen: 277 keren

#23 Bericht door Monsma » 31 mei 2010, 16:03

Gefeliciteerd Niek.

Zeker verdient lekker bezig met de kriedler hobby.

Samen al menig pbtje uitgewisseld :wink:

Succes verder!

Groetjes Anne Monsma

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60281
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

#24 Bericht door Enzo-tvdzijden » 31 mei 2010, 16:12

Leuk verhaal weer Niek. Gefeliciteerd, je verdiend het. De jeugd heeft de toekomst.

Maarten goed gekozen weer :whistle

Ga zo door, je special wordt gaaf.

Enzo

stephen
Berichten: 93
Lid geworden op: 06 jul 2009, 17:56
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#25 Bericht door stephen » 31 mei 2010, 16:12

gefeliciteerd niek

groete stephen

Plaats reactie