Handleiding Kreidlerclublid van de maand

Elke maand zetten we iemand van de club in de schijnwerpers
Gesloten
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Maarten
Beheerder
Berichten: 9743
Lid geworden op: 01 sep 2002, 09:13
Locatie: Den Haag, Nederland
Gegeven waarderingen: 813 keren
Ontvangen waarderingen: 413 keren
Contacteer:

Handleiding Kreidlerclublid van de maand

#1 Bericht door Maarten » 13 dec 2008, 18:48

Sinds januari 2008 hebben we op Kreidler.nl het item "Clublid van de maand". Het is nu december 2008 en we hebben 12 leden van de maand gehad, en het is elke keer wel weer leuk om te lezen en de foto's te kijken. De reacties zijn in ieder geval bijna altijd erg positief, en ik vind het altijd weer leuk om samen met de "gelukkige" een mooi verhaaltje in elkaar te steken. We gaan dus vrolijk door met de clubleden van de maand. :-)

Elk forum van Kreidler.nl heeft een soort gebruiksaanwijzing, en dat ontbrak hier nog:
  • Zoals wel meer dingen op de site, moet de verkiezing van het Kreidlerclublid van de maand gezien worden als een aardigheidje. Het is een mogelijkheid om eens nader kennis te maken met iemand van de site wiens naams je wel vaker gelezen hebt, maar die je verder nog nauwelijks kent. Met behulp van wat foto's en het vragenlijstje, krijg je als het goed is een wat beter beeld van die persoon, en dat is waar het hier om draait.
  • Het samenstellen van het artikel over het lid van de maand, kost elke keer toch wel weer wat tijd en moeite. Daarom doe ik dit maar 1 maal per maand. Dit betekent dat er 12 mensen per jaar in het zonnetje gezet worden, en 120 in 10 jaar, mocht ik dat zo lang volhouden. Als je dan kijkt naar het aantal leden van deze site, dan snap je natuurlijk wel dat het een soort loterij is wie als volgende aan de beurt is. Neem het dus aub niet persoonlijk op als je tot dus toe overgeslagen bent. En het blijft een aardigheidje.
  • Nog even het criterium dat bepaalt waarom iemand lid van de maand wordt. Zoals hier boven ook al gezegd is, is dit een beetje een loterij. Wel is van belang dat iemand actief bezig is met de Kreidlerhobby en ook regelmatig een bijdrage levert aan deze site. En dan liefst een positieve en opbouwende bijdrage. Het uitkiezen van het clublid van de maand doe ik het liefst zelf, en ik probeer dit op een afwisselende manier te doen, dus verschillende mensen, uit de diverse windstreken, van verschillende leeftijden en verschillende manieren om de hobby te beoefenen (opgevoerde specials of juiste een originele ei-tank) enzovoorts.
  • Als je graag je zelf of iemand anders wilt voordragen om een volgende keer lid van de maand te worden, dan kan dat door mij een PB te sturen. Vermeld dan waarom juist jij of die persoon nu eens aan de beurt is, en als je ook wat leuke topics en foto's hebt dan zijn die uiteraard welkom voor het verhaal. Overigens behoud ik bij de selectie het laatste woord of deze persoon wel of niet in aanmerking komt.
Met vriendelijke groeten,

Maarten

Gesloten