Eitank 1962 - 4 gang 5.3

Verslagen van restauraties, het volledig opknappen en opnieuw opbouwen van een Kreidler - Restoring a Kreidler
Bericht
Auteur
Stephan Eitank
Berichten: 518
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:03
Gegeven waarderingen: 254 keren
Ontvangen waarderingen: 123 keren

Eitank 1962 - 4 gang 5.3

#1 Bericht door Stephan Eitank » 27 nov 2021, 20:01

Hallo Kreidler liefhebbers,

Hierbij een topic voor mijn nieuwe aanwinst:
Een Eitank uit 1962 met een 4 bak i.c.m. 5.3 cilinder en 18mm Bing. Tevens voorzien van mooie 150mm Campagnolo’s en alu velgen. Banden zijn ook prima. Frame nr. Begint met 854 en is voorzien van originele lak.
Tank is wel gespoten.

Hoewel het in basis een hele nette brommer (motor) is heb ik al wat plannen gesmeed :P

Naast een grondige polijstbeurt wil ik wat andere details aanpakken. O.a. Opfrissen indirect schakelmechanisme en middenbok. Maar wat exact en wanneer zal de tijd leren. We hebben geen haast en genieten van de hobby! 8)

PS sommige zullen deze Eitank/ex eigenaar wel kennen :wink:

Plaatjes en tevens een vraag over de zadelkleur.
2A3198EB-1CD1-41DC-843C-872995345EB7.jpeg
2A3198EB-1CD1-41DC-843C-872995345EB7.jpeg (228.07 KiB) 2546 keer bekeken
C3229C97-2BC5-4C09-B5B8-F0916947FEF5.jpeg
C3229C97-2BC5-4C09-B5B8-F0916947FEF5.jpeg (175.65 KiB) 2546 keer bekeken
7D064D91-F2F1-4F30-A481-C71A7D2FFDC1.jpeg
7D064D91-F2F1-4F30-A481-C71A7D2FFDC1.jpeg (197.74 KiB) 2546 keer bekeken
Vraag: welke zadelkleur is correct voor dit type?
De volgende op de voorbeeldfoto?
AB55CAD8-97F7-40DC-AAE1-F96EF4EC3857.jpeg
AB55CAD8-97F7-40DC-AAE1-F96EF4EC3857.jpeg (275.96 KiB) 2546 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Stephan Eitank op 27 nov 2021, 22:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
hermanngas
Berichten: 4100
Lid geworden op: 08 jan 2010, 17:08
Locatie: Dronten
Gegeven waarderingen: 228 keren
Ontvangen waarderingen: 228 keren

Re: Eitank 1962 - 4 gang 5.3

#2 Bericht door hermanngas » 27 nov 2021, 22:14

Pracht Eitank,
gefeliciteerd en veel plezier ermee!

HermaNN
Deze gebruikers waarderen hermanngas voor dit bericht:
Stephan Eitank (28 nov 2021, 08:30)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Flocke
Berichten: 3054
Lid geworden op: 10 apr 2016, 23:09
Locatie: Teutoburger Wald (D)
Gegeven waarderingen: 568 keren
Ontvangen waarderingen: 799 keren

Re: Eitank 1962 - 4 gang 5.3

#3 Bericht door Flocke » 28 nov 2021, 00:55

Stephan Eitank schreef: 27 nov 2021, 20:01 Vraag: welke zadelkleur is correct voor dit type?
De volgende op de voorbeeldfoto?
AB55CAD8-97F7-40DC-AAE1-F96EF4EC3857.jpeg
Ja, zu dem Modell gehört die beige Sitzbank, sh. auch Bilder.

Der Sitzbankbezug, der bei Dir drauf ist, gehört zu den Super-Modellen, mit dem helleren Tank und den Gummi-Klötzen dran.
Dein Modell sollte ja das "Motorrad" sein, jedenfalls ist der Tank davon und alles andere entspricht dem auch weitgehend (Chromstrebe vorn, Chromfische gehören z. B. nicht dazu).
Original Motorrad CH-Ausführung ist wie auf den ersten beiden Bildern, außer der Ofenlack-Schwinge vorn ... :D

Die Eitank macht einen guten Eindruck. :clap

Ich persönlich finde die 150mm-Naben bei einer RS gut und gehören auch dazu.
Bei einer filigranen Eitank finde ich sie zu dominant, etwas Effekt heischend und technisch nicht notwendig.
Die dicken Trommeln haben nicht nur Vorteile, sie erhöhen die ungefederten und rotierenden Massen deutlich.
Da ich genug 150mm-Naben habe, hatte ich selbst mal darüber nachgedacht, ob es Sinn macht, mir solch einen Radsatz für die Eitank neu aufzuspeichen.
Hatte aber Abstand davon genommen.

Ich habe bei mir auch einen neu aufgebauten TM-Motor unter der Eitank mit gutem Speed.
Die 116mm Bremsen sind in technisch einwandfreiem Zustand, vorn hatte ich sie manuell eingeschliffen, einwandfreier Druckpunkt.
Die Bremswirkung ist vollkommen ausreichend und ich bekomme das Hinterrad ohne Probleme zum Abheben, so dass es blockiert.
Das Ganze dann mit einer Verzögerung, so dass einem fast schlecht wird.

Also aus meiner Sicht sind die 150mm Trommeln bei einer Eitank eher nur ein optischer Gimmick, erst Recht, wenn man nur mit 1 Person fahren kann.
Aber wenn es Dir gefällt, ist es gut. :thumbleft

Gruß

Carsten


$_57-8.JPG
$_57-8.JPG (194.75 KiB) 2474 keer bekeken
$_57-11.JPG
$_57-11.JPG (197.62 KiB) 2474 keer bekeken
1965_kreidler_prospekt_11.jpg
1965_kreidler_prospekt_11.jpg (163.84 KiB) 2470 keer bekeken
1965_kreidler_prospekt_12.jpg
1965_kreidler_prospekt_12.jpg (170.18 KiB) 2470 keer bekeken

Stephan Eitank
Berichten: 518
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:03
Gegeven waarderingen: 254 keren
Ontvangen waarderingen: 123 keren

Re: Eitank 1962 - 4 gang 5.3

#4 Bericht door Stephan Eitank » 28 nov 2021, 08:30

Bedankt Carsten! Had al een reactie van jou verwacht als kenner! :thumbsup

Goed te weten dat deze zadelkleur hoort.
En ja de 150 naven zijn wellicht wat overbemeten, maar deze look vind ik persoonlijk erg gaaf! 8)

Een vraag, wat bedoel je met Ofenlack-Schwinge vorn?

Gebruikersavatar
Flocke
Berichten: 3054
Lid geworden op: 10 apr 2016, 23:09
Locatie: Teutoburger Wald (D)
Gegeven waarderingen: 568 keren
Ontvangen waarderingen: 799 keren

Re: Eitank 1962 - 4 gang 5.3

#5 Bericht door Flocke » 28 nov 2021, 12:52

Stephan Eitank schreef: 28 nov 2021, 08:30 Een vraag, wat bedoel je met Ofenlack-Schwinge vorn?
Ganz einfach:
Die ansonsten schön originale Schweizer Eitank aus meinem Bildbeispiel hat vorn eine häßlich in Schwarz gestrichene Schwinge, wie offensichtlich auch der Ständer.
Sieht aus, als wenn der Vorbesitzer die Schwinge mit gemeinem Ofenlack bepinselt hätte ... pragmatisch halt, wahrscheinlich geschehen, als die Eitank noch als tägliches Arbeitstier genutzt wurde. :D

Gruß

Carsten


Bildquelle: https://www.hellweg.de/wohnen/Kaminzube ... allic.html
356595_Ofenlack_schwarz_metallic_63009_01.jpg
356595_Ofenlack_schwarz_metallic_63009_01.jpg (48.15 KiB) 2374 keer bekeken

Stephan Eitank
Berichten: 518
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:03
Gegeven waarderingen: 254 keren
Ontvangen waarderingen: 123 keren

Re: Eitank 1962 - 4 gang 5.3

#6 Bericht door Stephan Eitank » 28 nov 2021, 13:25

Aaah duidelijk! En inderdaad zie het op de voorbeeldfoto’s. :thumbleft

K54/2B
Berichten: 106
Lid geworden op: 16 jan 2014, 20:38
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 8 keren

Re: Eitank 1962 - 4 gang 5.3

#7 Bericht door K54/2B » 28 nov 2021, 15:45

Even iets over de remmen, ik heb er ook 150mm ingezet (vooraan en achteraan)en dit geeft een beter/ veiliger gevoel als ik met mijn eitank tegen 90km/u plots moet (af)remmen…
25% meer remkracht ten opzichte van de ori..
En ja dit grote campagnolo’s staan best stoer onder een eitank. Het lijkt wel alsof je er Oldani’s of Fontana’s hebt insteken.

Gebruikersavatar
Nicolaas
Berichten: 776
Lid geworden op: 21 apr 2006, 10:04
Locatie: Utrecht - Maarsen
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 15 keren

Re: Eitank 1962 - 4 gang 5.3

#8 Bericht door Nicolaas » 28 nov 2021, 18:18

Mooie Eitank man.
Veel toer plezier komende zomer.
Groet Nicolaas

Gebruikersavatar
Flocke
Berichten: 3054
Lid geworden op: 10 apr 2016, 23:09
Locatie: Teutoburger Wald (D)
Gegeven waarderingen: 568 keren
Ontvangen waarderingen: 799 keren

Re: Eitank 1962 - 4 gang 5.3

#9 Bericht door Flocke » 28 nov 2021, 18:26

K54/2B schreef: 28 nov 2021, 15:45 Even iets over de remmen, ik heb er ook 150mm ingezet (vooraan en achteraan)en dit geeft een beter/ veiliger gevoel als ik met mijn eitank tegen 90km/u plots moet (af)remmen…
25% meer remkracht ten opzichte van de ori..
Wenn Du wie beschrieben mit den kleinen Bremsen das Hinterrad beim scharfen Abbremsen soweit entlasten kannst, dass es blockiert, dann kannst Du auch mit Deinen größeren Trommeln nicht mehr Verzögerung ("25% meer") umsetzen.

Das Problem ist heutzutage wahrscheinlich, dass die meisten Bremsen gar nicht mehr so gut sind, wie sie mal waren.
Aufgrund ungenügender Wartung, Nachbauteilen, schlechten Belägen, schlechtem Tragbild usw.

Bevor ich zum Beispiel die Bremse vorn manuell eingeschliffen hatte, waren Tragbild, Druckpunkt und Bremswirkung auch nicht gut.
Die Arbeit hatte dann einen Unterschied wie Tag und Nacht ausgemacht ...
Bremsbacken einschleifen

Also bevor man über größere Trommeln nachdenkt, wegen besserer Bremswirkung und nicht der Optik, sollte man erstmal das Potential der "kleinen" Bremsen ausgenutzt haben.
Die Kleinkrafträder bei Kreidler ("90km/h") hatten auch noch zum Teil die kleinen Trommeln, zum Beispiel auch die Mustang als Einsitzer, und wer fährt heute noch zu zweit, vielleicht Gewicht x2 ... :D
Unabhängig davon waren die Bremsen (und deren Größe) damals auch ein Marketing-Argument ...

Gruß

Carsten

Stephan Eitank
Berichten: 518
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:03
Gegeven waarderingen: 254 keren
Ontvangen waarderingen: 123 keren

Re: Eitank 1962 - 4 gang 5.3

#10 Bericht door Stephan Eitank » 28 nov 2021, 19:30

Iemand trouwens een adresje voor de crème sierlijsten voor de motorschermen?

Mocht iemand origineel setje hebben liggen houd ik me uiteraard aanbevolen :wink:

Gebruikersavatar
nvliet
Berichten: 493
Lid geworden op: 13 mar 2015, 19:34
Locatie: Zuid-Scharwoude
Gegeven waarderingen: 3 keren
Ontvangen waarderingen: 53 keren

Re: Eitank 1962 - 4 gang 5.3

#11 Bericht door nvliet » 28 nov 2021, 19:58

Kreidlerman, haal ik die vandaan.

Stephan Eitank
Berichten: 518
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:03
Gegeven waarderingen: 254 keren
Ontvangen waarderingen: 123 keren

Re: Eitank 1962 - 4 gang 5.3

#12 Bericht door Stephan Eitank » 28 nov 2021, 20:20

Super! Gevonden, dankje!

Gebruikersavatar
Andy
Berichten: 10275
Lid geworden op: 02 mar 2003, 21:39
Locatie: heemskerk
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 332 keren

Re: Eitank 1962 - 4 gang 5.3

#13 Bericht door Andy » 28 nov 2021, 23:44

Vond de chromen lijsten leuker staan, de grote naven had ik nog liggen en vond het wel leuk staan. Zo heeft een ieder weer een ander smaak...

Andy,

Gebruikersavatar
kreidler844
Berichten: 5513
Lid geworden op: 20 aug 2006, 13:41
Locatie: opende
Gegeven waarderingen: 48 keren
Ontvangen waarderingen: 232 keren
Contacteer:

Re: Eitank 1962 - 4 gang 5.3

#14 Bericht door kreidler844 » 29 nov 2021, 08:06

Leuke Eitank.

Het is dezelfde uitvoering welke ik ook heb, kijk alleen even vreemd tegen de voorste schokdempers aan ik dacht dat daar een aluminium kap op hoort.
Voornaaf vind ik niet mooi maar als je een beetje wilt remmen dan snap ik het wel hoewel de kleine naaf ruim voldoende is voor de standaard setup.

Gebruikersavatar
kreidler844
Berichten: 5513
Lid geworden op: 20 aug 2006, 13:41
Locatie: opende
Gegeven waarderingen: 48 keren
Ontvangen waarderingen: 232 keren
Contacteer:

Re: Eitank 1962 - 4 gang 5.3

#15 Bericht door kreidler844 » 29 nov 2021, 08:06

Stephan Eitank schreef: 28 nov 2021, 19:30 Iemand trouwens een adresje voor de crème sierlijsten voor de motorschermen?

Mocht iemand origineel setje hebben liggen houd ik me uiteraard aanbevolen :wink:
Jaap Janissen heeft ze ook nog wel denk ik.
Deze gebruikers waarderen kreidler844 voor dit bericht:
Stephan Eitank (29 nov 2021, 23:18)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60282
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

Re: Eitank 1962 - 4 gang 5.3

#16 Bericht door Enzo-tvdzijden » 29 nov 2021, 10:12

kreidler844 schreef: 29 nov 2021, 08:06
Stephan Eitank schreef: 28 nov 2021, 19:30 Iemand trouwens een adresje voor de crème sierlijsten voor de motorschermen?

Mocht iemand origineel setje hebben liggen houd ik me uiteraard aanbevolen :wink:
Jaap Janissen heeft ze ook nog wel denk ik.
Zal gewoon universeel zijn en op rol kunnen kopen bij leveranciers van deurrubbers
Deze gebruikers waarderen Enzo-tvdzijden voor dit bericht:
Stephan Eitank (29 nov 2021, 18:58)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
b.bonk
Berichten: 3675
Lid geworden op: 29 jul 2015, 20:53
Gegeven waarderingen: 231 keren
Ontvangen waarderingen: 512 keren

Re: Eitank 1962 - 4 gang 5.3

#17 Bericht door b.bonk » 29 nov 2021, 11:04

Andy schreef: 28 nov 2021, 23:44 Vond de chromen lijsten leuker staan, de grote naven had ik nog liggen en vond het wel leuk staan. Zo heeft een ieder weer een ander smaak...

Andy,
dacht al , een bekent eitje.

Stephan Eitank
Berichten: 518
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:03
Gegeven waarderingen: 254 keren
Ontvangen waarderingen: 123 keren

Re: Eitank 1962 - 4 gang 5.3

#18 Bericht door Stephan Eitank » 29 nov 2021, 19:00

Andy schreef: 28 nov 2021, 23:44 Vond de chromen lijsten leuker staan, de grote naven had ik nog liggen en vond het wel leuk staan. Zo heeft een ieder weer een ander smaak...

Andy,
Grote naven maken de looks inderdaad juist zo gaaf. Vooral in combinatie met t korte zadel en dikke voorvork oogt ie mooi sportief :internetbrommer

Gebruikersavatar
Flocke
Berichten: 3054
Lid geworden op: 10 apr 2016, 23:09
Locatie: Teutoburger Wald (D)
Gegeven waarderingen: 568 keren
Ontvangen waarderingen: 799 keren

Re: Eitank 1962 - 4 gang 5.3

#19 Bericht door Flocke » 30 nov 2021, 00:15

Stephan Eitank schreef: 29 nov 2021, 19:00
Andy schreef: 28 nov 2021, 23:44 Vond de chromen lijsten leuker staan, de grote naven had ik nog liggen en vond het wel leuk staan. Zo heeft een ieder weer een ander smaak...

Andy,
Grote naven maken de looks inderdaad juist zo gaaf. Vooral in combinatie met t korte zadel en dikke voorvork oogt ie mooi sportief :internetbrommer
Erinnert mich bei Dir vorn an was ganz Modernes ... :mrgreen:
Das wär was, kleiner Frontantriebs-Booster ... da würde ich den Hut ziehen. :mrgreen:

Grote Nav
71LMDppzzPL._AC_SL1500_.jpg
71LMDppzzPL._AC_SL1500_.jpg (133.45 KiB) 2021 keer bekeken
Bildschirmfoto 2021-11-30 um 02.08.26.png
Bildschirmfoto 2021-11-30 um 02.08.26.png (811 KiB) 2021 keer bekeken

Stephan Eitank
Berichten: 518
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:03
Gegeven waarderingen: 254 keren
Ontvangen waarderingen: 123 keren

Re: Eitank 1962 - 4 gang 5.3

#20 Bericht door Stephan Eitank » 30 nov 2021, 09:18

:lol: :clap

K54/2B
Berichten: 106
Lid geworden op: 16 jan 2014, 20:38
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 8 keren

Re: Eitank 1962 - 4 gang 5.3

#21 Bericht door K54/2B » 30 nov 2021, 10:36

Flocke schreef: 28 nov 2021, 18:26
K54/2B schreef: 28 nov 2021, 15:45 Even iets over de remmen, ik heb er ook 150mm ingezet (vooraan en achteraan)en dit geeft een beter/ veiliger gevoel als ik met mijn eitank tegen 90km/u plots moet (af)remmen…
25% meer remkracht ten opzichte van de ori..
Wenn Du wie beschrieben mit den kleinen Bremsen das Hinterrad beim scharfen Abbremsen soweit entlasten kannst, dass es blockiert, dann kannst Du auch mit Deinen größeren Trommeln nicht mehr Verzögerung ("25% meer") umsetzen.

Das Problem ist heutzutage wahrscheinlich, dass die meisten Bremsen gar nicht mehr so gut sind, wie sie mal waren.
Aufgrund ungenügender Wartung, Nachbauteilen, schlechten Belägen, schlechtem Tragbild usw.

Bevor ich zum Beispiel die Bremse vorn manuell eingeschliffen hatte, waren Tragbild, Druckpunkt und Bremswirkung auch nicht gut.
Die Arbeit hatte dann einen Unterschied wie Tag und Nacht ausgemacht ...
Bremsbacken einschleifen

Also bevor man über größere Trommeln nachdenkt, wegen besserer Bremswirkung und nicht der Optik, sollte man erstmal das Potential der "kleinen" Bremsen ausgenutzt haben.
Die Kleinkrafträder bei Kreidler ("90km/h") hatten auch noch zum Teil die kleinen Trommeln, zum Beispiel auch die Mustang als Einsitzer, und wer fährt heute noch zu zweit, vielleicht Gewicht x2 ... :D
Unabhängig davon waren die Bremsen (und deren Größe) damals auch ein Marketing-Argument ...

Gruß

Carsten
Lieber Carsten,
Vielen Dank für Ihren Rat bezüglich des Sandpapierwagens.
Ich werde es auf jeden Fall ausprobieren.
Gruß
Guy

Gebruikersavatar
Flocke
Berichten: 3054
Lid geworden op: 10 apr 2016, 23:09
Locatie: Teutoburger Wald (D)
Gegeven waarderingen: 568 keren
Ontvangen waarderingen: 799 keren

Re: Eitank 1962 - 4 gang 5.3

#22 Bericht door Flocke » 30 nov 2021, 10:44

K54/2B schreef: 30 nov 2021, 10:36 Lieber Carsten,
Vielen Dank für Ihren Rat bezüglich des Sandpapierwagens.
Ich werde es auf jeden Fall ausprobieren.
Gruß
Guy
Gerne, freut mich. :D

Ich hatte den Tipp auch nur im deutschen Forum gelesen.
War mit der Bremse an meiner Eitank vorn auch sehr unzufrieden, hinten war von Anfang an mit neuen Belägen ok.

Vorn hatte ich auch neue Beläge eingebaut, aber selbst nach 5.000km hatte ich keinen richtigen Druckpunkt, konnte den Hebel immer weiter ziehen, war irgendwie elastisch.
Auch der Mann beim TÜV schaute etwas skeptisch drein, machte dann aber doch den Aufkleber aufs Nummernschild ... :D
Hatte angenommen, dass die Trommel schon zu groß wäre (Verschleiß) und wollte schon ein neues Rad aufspeichen.

Dann hatte ich den Tipp gelesen, stammt von einem Kreidler-Kollegen, der gute und ordentliche Arbeit macht (sh. Bilder) und auf dessen Aussagen man sich verlassen kann. :thumbleft
Also hatte ich das auch mal ausprobiert.

Und was kann ich sagen:
Ich war total überrascht. Auf einmal war die Bremse wie neu, wie man es von einer neuen und guten Bremse erwartet. :thumbleft
Harter Druckpunkt und eine sehr gute Bremswirkung.

Gruß

Carsten

Stephan Eitank
Berichten: 518
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:03
Gegeven waarderingen: 254 keren
Ontvangen waarderingen: 123 keren

Re: Eitank 1962 - 4 gang 5.3

#23 Bericht door Stephan Eitank » 01 dec 2021, 15:04

Even een detail vraag:

Wat mij opvalt is dat sommige geforceerde koelingskappen zijn voorzien heel fijn gaas. Meest voorkomend is het grove gaas.
De Eitank was voorzien van fijn gaas (zie allereerste foto bovenaan pagina), maar heb er een grove ingedaan die ik nog had liggen (zie tweede foto).

Vroeg me gewoon af hoe dit zit. Zie het als een 'mierenneuk' vraag :lol:

Gebruikersavatar
Flocke
Berichten: 3054
Lid geworden op: 10 apr 2016, 23:09
Locatie: Teutoburger Wald (D)
Gegeven waarderingen: 568 keren
Ontvangen waarderingen: 799 keren

Re: Eitank 1962 - 4 gang 5.3

#24 Bericht door Flocke » 01 dec 2021, 16:17

Stephan Eitank schreef: 01 dec 2021, 15:04 Wat mij opvalt is dat sommige geforceerde koelingskappen zijn voorzien heel fijn gaas.
Nachbaukram, kann ja jeder letzten Endes im Laufe der Jahrzehnte eingebaut haben, was er will oder irgendwo gefunden hatte ... #-o

Aus meiner Sicht sollte das wie auf den Prospektfotos aussehen, grobes Netz, die Rauten senkrecht orientiert, so habe ich es bei mir auch.

Es gab damals sogar Komplett-Teile aus Kunststoff im Zubehör, die sich selbst als gute und innovative Sache gefeiert hatten ... :lol:
Gab es auch noch in Rot und Weiß.
Wäre das rote was für Dich ... ? :P

Gruß

Carsten


Bildschirmfoto 2021-12-01 um 16.09.25.png
Bildschirmfoto 2021-12-01 um 16.09.25.png (1.03 MiB) 1870 keer bekeken
Bildschirmfoto 2019-02-15 um 01.35.39.png
Bildschirmfoto 2019-02-15 um 01.35.39.png (378.02 KiB) 1870 keer bekeken
Motorblech Gebläse.png
Motorblech Gebläse.png (169.18 KiB) 1870 keer bekeken
Bildschirmfoto 2019-02-15 um 01.43.50.jpg
Bildschirmfoto 2019-02-15 um 01.43.50.jpg (143.54 KiB) 1870 keer bekeken
Bildschirmfoto 2019-02-15 um 01.22.40.jpg
Bildschirmfoto 2019-02-15 um 01.22.40.jpg (179.12 KiB) 1870 keer bekeken
Bildschirmfoto 2020-12-13 um 01.59.13 Kopie.jpg
Bildschirmfoto 2020-12-13 um 01.59.13 Kopie.jpg (161.41 KiB) 1870 keer bekeken
Bildschirmfoto 2020-12-13 um 01.59.33 Kopie.jpg
Bildschirmfoto 2020-12-13 um 01.59.33 Kopie.jpg (160.92 KiB) 1870 keer bekeken
1941_2021111831_filtersieb1.jpg
1941_2021111831_filtersieb1.jpg (157.92 KiB) 1868 keer bekeken
1941_2021111849_filtersieb2.jpg
1941_2021111849_filtersieb2.jpg (141.91 KiB) 1868 keer bekeken

Stephan Eitank
Berichten: 518
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:03
Gegeven waarderingen: 254 keren
Ontvangen waarderingen: 123 keren

Re: Eitank 1962 - 4 gang 5.3

#25 Bericht door Stephan Eitank » 01 dec 2021, 18:16

Bedankt weer! Duidelijker kan niet :)

Ik ga ze bij alle Kreidlers ff kwart slag draaien.

Plaats reactie