Kreidler geinspireerd door andere forumleden
- midde
- Berichten: 858
- Lid geworden op: 04 apr 2009, 17:32
- Locatie: almere
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 18 keren
Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden
Daar hoef je dan geen close ratio bak voor te kopen, je kan het dan ook af met een korte 5. Deze zitten in de oudere typen 5 bak, of los te koop bij diverse handelaren.
- Andy
- Berichten: 10275
- Lid geworden op: 02 mar 2003, 21:39
- Locatie: heemskerk
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 332 keren
Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden
Die zit dan toevallig in mij ind. 5bak van de fluortje, rijdt heel fijn. Geen lange 5....
Maar wat kost dat dan ???
Zonder nadenken je spaarvarken stuk gooien Eric en lekker shoppen bij BMP, en gelijk voor de 80cc gaan !!!
Denk dat Henk3bv dat wel goed vind
Andy,
Maar wat kost dat dan ???
Zonder nadenken je spaarvarken stuk gooien Eric en lekker shoppen bij BMP, en gelijk voor de 80cc gaan !!!
Denk dat Henk3bv dat wel goed vind
Andy,
- kreidler844
- Berichten: 5513
- Lid geworden op: 20 aug 2006, 13:41
- Locatie: opende
- Gegeven waarderingen: 48 keren
- Ontvangen waarderingen: 232 keren
- Contacteer:
Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden
Door de cilinder is niks mis gegaan Henk... een race ontsteking om te toeren daar zal de schoen gewrongen hebben..Henk 3bakvoet schreef: ↑04 jul 2020, 10:25 Ik mag mij natuurlijk niet mengen in dit excellente gezelschap van de happy view.
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat het happy er wel van af kan.
Wat een ellende weer Eric, half, ja zelf kwart gas en dan een vast naaier, en wat voor één.
Wat is er verkeerd gegaan in de cilinder?
1 Kunnen we wel tunen?
2 kunnen we wel een zuiger inmeten?
3 hebben we kaas gegeten van het afstellen van de ontsteking.
Ik denk als 2pk en 54 sproeierman dat een analyse op deze drie hoofdpunten een absolute must is.
Een standaard set-up RS met of zonder licht kietelen van de tandwielen loopt ook tegen de honderd.
Je had te doen met Andy, als of zijn wereld in elkaar storten omdat hij tegen wind wat zachter ging als de rest.
Eric snel afscheid nemen van deze gedachten gang, happy is en blijft het belangrijkste, dan maar wat fluister, spoel en inlaatpoorten minder.
Na zeven jaar je laten te inspireren door slechts een handvol pk fetisjisten is nu de tijd aangebroken om daar afscheid van te nemen.
Eric wees eerlijk, we worden toch te oud voor deze geld verslindende onzin.
- jamojamo
- Berichten: 3731
- Lid geworden op: 19 dec 2008, 23:47
- Locatie: Beverwijk
- Gegeven waarderingen: 348 keren
- Ontvangen waarderingen: 191 keren
Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden
Wat een gezeik allemaal. Een oude cilinder die al veel heeft meegemaakt en de beperkingen heeft van een smalle tap. Stuk, maar weer wat bijgeleerd. Misschien is ie na een hoontje weer te gebruiken maar dat doe ik niet. Met de ontsteking is niets mis, dit was de allereerste keer dat er iets van detonatie zichtbaar was op de zuiger. Ik wijt het aan het stotteren door vocht en lang halfgas rijden. En de kop is er vaak afgeweest omdat de binnenkop niet op de juiste diameter gemaakt kon worden en de overlapping om af te dichten minimaal was. Bij koude motor altijd lichte lekkage wat ik niet vertrouwde.
Er komt een nieuwe set op, dat gaat een SB zijn. Getuned door Claus.
Met de nieuwe koppeling ga ik om zoals met de oude.
Ciao,
Eric
Er komt een nieuwe set op, dat gaat een SB zijn. Getuned door Claus.
Met de nieuwe koppeling ga ik om zoals met de oude.
Ciao,
Eric
- Henk 3bakvoet
- Winnaar Kreidlerverkiezing Lexmond 2005
- Berichten: 10800
- Lid geworden op: 27 jan 2005, 01:01
- Locatie: Koog aan de Zaan
- Gegeven waarderingen: 186 keren
- Ontvangen waarderingen: 567 keren
Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden
Kijk wat zuidelijk temperament in het kille Noorden, edoch, een lichtelijk geïrriteerde Ciao is mijn gevoel.Ciao
- Bijlagen
-
- watwilje.jpg (7.45 KiB) 2019 keer bekeken
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60282
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 951 keren
- Ontvangen waarderingen: 2254 keren
Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden
Oprotten in NHHenk 3bakvoet schreef: ↑04 jul 2020, 18:28Kijk wat zuidelijk temperament in het kille Noorden, edoch, een lichtelijk geïrriteerde Ciao is mijn gevoel.Ciao
Alles is geïnspireerd op forumleden. Maar toevallig is Eric zijn wil de wet.
Enzo
- Deze gebruikers waarderen Enzo-tvdzijden voor dit bericht (totaal 2):
- Henk 3bakvoet (04 jul 2020, 18:53) • jamojamo (04 jul 2020, 19:05)
- Waardering: 18.18%
- b.bonk
- Berichten: 3675
- Lid geworden op: 29 jul 2015, 20:53
- Gegeven waarderingen: 231 keren
- Ontvangen waarderingen: 512 keren
Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden
Oke , nieuwe tuner ,nieuw soort cilinder de sb dusjamojamo schreef: ↑04 jul 2020, 17:34 Wat een gezeik allemaal. Een oude cilinder die al veel heeft meegemaakt en de beperkingen heeft van een smalle tap. Stuk, maar weer wat bijgeleerd. Misschien is ie na een hoontje weer te gebruiken maar dat doe ik niet. Met de ontsteking is niets mis, dit was de allereerste keer dat er iets van detonatie zichtbaar was op de zuiger. Ik wijt het aan het stotteren door vocht en lang halfgas rijden. En de kop is er vaak afgeweest omdat de binnenkop niet op de juiste diameter gemaakt kon worden en de overlapping om af te dichten minimaal was. Bij koude motor altijd lichte lekkage wat ik niet vertrouwde.
Er komt een nieuwe set op, dat gaat een SB zijn. Getuned door Claus.
Met de nieuwe koppeling ga ik om zoals met de oude.
Ciao,
Eric
Wacht het af.
Mvg bertus
- kreidler844
- Berichten: 5513
- Lid geworden op: 20 aug 2006, 13:41
- Locatie: opende
- Gegeven waarderingen: 48 keren
- Ontvangen waarderingen: 232 keren
- Contacteer:
Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden
Eric, gewoon lekker je eigen ding doen, vooral niet boos worden, dat doe ik ook niet.
Even over de powerbox P22, deze heeft een flinke voorontsteking bij lage toeren waardoor de powerband van een 2-takt wordt vervroegd. Dit neemt wel een risico met zich mee: Langer rijden onder de powerband zal zorgen voor extra detonatie en hogere temperatuur van de zuiger. Indertijd heb ik Eric afgeraden een powerbox te gebruiken en zeker de P22 omdat die curve veel te agressief is voor deze set.
Even over de powerbox P22, deze heeft een flinke voorontsteking bij lage toeren waardoor de powerband van een 2-takt wordt vervroegd. Dit neemt wel een risico met zich mee: Langer rijden onder de powerband zal zorgen voor extra detonatie en hogere temperatuur van de zuiger. Indertijd heb ik Eric afgeraden een powerbox te gebruiken en zeker de P22 omdat die curve veel te agressief is voor deze set.
- Deze gebruikers waarderen kreidler844 voor dit bericht (totaal 3):
- b.bonk (04 jul 2020, 22:00) • jamojamo (05 jul 2020, 10:28) • KJ (06 jul 2020, 16:15)
- Waardering: 27.27%
- jamojamo
- Berichten: 3731
- Lid geworden op: 19 dec 2008, 23:47
- Locatie: Beverwijk
- Gegeven waarderingen: 348 keren
- Ontvangen waarderingen: 191 keren
Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden
Het liep goed zonder extreme tuning. Ik heb nog steeds een rotsvast vertrouwen in de setup en afstelling. Ook een goedlopende uitlaat bij Dick Baan toen ik een midweek in Lunteren was. Bracht ook weer wat topsnelheid. Ik denk dat het met een nieuwe SB weer heel wat snelle kilometers mee kan.
We gaan het zien.
Gr.,
Eric
- jamojamo
- Berichten: 3731
- Lid geworden op: 19 dec 2008, 23:47
- Locatie: Beverwijk
- Gegeven waarderingen: 348 keren
- Ontvangen waarderingen: 191 keren
Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden
Deze quote is van na het gat in de Barikit zuiger in de Eifel. Ook mede de reden dat de kop er vaak is afgeweest nadien.kreidler844 schreef: ↑18 jul 2019, 11:06 Eric zijn koppakking is kapot gegaan, daardoor waarschijnlijk te heet geworden.
Afstelling was niks mis mee.
Afstelling van de ontsteking niks mee gedaan. Ook met de standaard set die minder toeren draait dus veel vervroeging en toch geen detonatie bij dezelfde squish van 0,9mm
Vandaar even mijn vertrouwen in de ontsteking mét Powerbox 22° .
Gr.,
Eric
- kreidler844
- Berichten: 5513
- Lid geworden op: 20 aug 2006, 13:41
- Locatie: opende
- Gegeven waarderingen: 48 keren
- Ontvangen waarderingen: 232 keren
- Contacteer:
Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden
Eric, je snapt het verhaal nog niet helemaal maar gewoon je eigen ding blijven doen, het zijn jouw Euro's.jamojamo schreef: ↑05 jul 2020, 13:52Deze quote is van na het gat in de Barikit zuiger in de Eifel. Ook mede de reden dat de kop er vaak is afgeweest nadien.kreidler844 schreef: ↑18 jul 2019, 11:06 Eric zijn koppakking is kapot gegaan, daardoor waarschijnlijk te heet geworden.
Afstelling was niks mis mee.
Afstelling van de ontsteking niks mee gedaan. Ook met de standaard set die minder toeren draait dus veel vervroeging en toch geen detonatie bij dezelfde squish van 0,9mm
Vandaar even mijn vertrouwen in de ontsteking mét Powerbox 22° .
Gr.,
Eric
- jamojamo
- Berichten: 3731
- Lid geworden op: 19 dec 2008, 23:47
- Locatie: Beverwijk
- Gegeven waarderingen: 348 keren
- Ontvangen waarderingen: 191 keren
Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden
Ok, ik verwoord het verkeerd: met de standaard set vonkt de ontsteking ongeveer op hetzelfde relatief vroege tijdstip (waarbij de snelle set vastliep) t.o.v. het tijdstip waarop ie vonkt bij volle toeren met de snelle set. Toch geen detonatie bij dezelfde squish en overige afstelling. Misschien was wat ik waarnam als detonatie zelfs wel alu van de zuiger na het vastlopen en niet detonatie.jamojamo schreef: ↑05 jul 2020, 13:52Deze quote is van na het gat in de Barikit zuiger in de Eifel. Ook mede de reden dat de kop er vaak is afgeweest nadien.kreidler844 schreef: ↑18 jul 2019, 11:06 Eric zijn koppakking is kapot gegaan, daardoor waarschijnlijk te heet geworden.
Afstelling was niks mis mee.
Afstelling van de ontsteking niks mee gedaan. Ook met de standaard set die minder toeren draait dus veel vervroeging en toch geen detonatie bij dezelfde squish van 0,9mm
Vandaar even mijn vertrouwen in de ontsteking mét Powerbox 22° .
Gr.,
Eric
Het woord vervroeging is verkeerd gekozen in mijn eerdere bericht omdat de powerbox met 2,2° verlaat bij iedere 1000 rpm.
Zo nu zijn we weer terug op aarde en mijn vertrouwen in de Powerbox blijft. Toch zal ik bij een nieuwe cilinderset regelmatig checken op sporen van detonatie en gewoon door de powerband heentrekken en niet blijven hangen op een snelheid van 85 kmh in zijn 5.
Qua gat tussen 4 en 5 heb ik nooit te klagen gehad. Ik weet ook niet de tandwielverhoudingen van deze 5-bak in 4-bak carters. Er zit ook een 6-plaats koppeling in dus misschien is de 5e wel een andere dan standaard. Volgende keer als ie uit elkaar gaat zal ik dit eens navragen bij Peter. Waar ik me wel aan irriteer is de korte 1, maar alles went.
Gr.,
Eric
- nozems
- Berichten: 10471
- Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
- Locatie: het emperisch centrum der RS,en
- Gegeven waarderingen: 237 keren
- Ontvangen waarderingen: 223 keren
Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden
Eric ik heb op jouw machine laatst gereden, en zei dat hij makkelijk voor een tandje zwaarder zou kunnen (mocht je het willen) ik ben ook groter en zwaarder dan jou.
En hij vloog door z’n versnellingen, dus snapte het gespeel/geslip met de koppeling niet, maar ik begrijp dat je dat juist leuk vindt om te doen.
Wel een dure hobby dat geslip dan, maar ieder z’n ding
Maar met het minimale zo hard mogelijk gaan, waarom dan niet een membraan gestuurde 50cc?
Mijn huistunner heeft een 50cc membraan gestuurde zundapp, die rijdt alle bigbore en vbk setjes zoek!
Dat is pas kicken! Storm und drang dus!
Gaat dit nog wel passen met de najaarsklassieker achter de tamme 80cc aan? Inhalen vd voorrijder is per direct een rode kaart
En hij vloog door z’n versnellingen, dus snapte het gespeel/geslip met de koppeling niet, maar ik begrijp dat je dat juist leuk vindt om te doen.
Wel een dure hobby dat geslip dan, maar ieder z’n ding
Maar met het minimale zo hard mogelijk gaan, waarom dan niet een membraan gestuurde 50cc?
Mijn huistunner heeft een 50cc membraan gestuurde zundapp, die rijdt alle bigbore en vbk setjes zoek!
Dat is pas kicken! Storm und drang dus!
Gaat dit nog wel passen met de najaarsklassieker achter de tamme 80cc aan? Inhalen vd voorrijder is per direct een rode kaart
- b.bonk
- Berichten: 3675
- Lid geworden op: 29 jul 2015, 20:53
- Gegeven waarderingen: 231 keren
- Ontvangen waarderingen: 512 keren
Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden
oei, dan blijf ik wel in zijn 3 rijden pascalnozems schreef: ↑06 jul 2020, 16:53 Eric ik heb op jouw machine laatst gereden, en zei dat hij makkelijk voor een tandje zwaarder zou kunnen (mocht je het willen) ik ben ook groter en zwaarder dan jou.
En hij vloog door z’n versnellingen, dus snapte het gespeel/geslip met de koppeling niet, maar ik begrijp dat je dat juist leuk vindt om te doen.
Wel een dure hobby dat geslip dan, maar ieder z’n ding
Maar met het minimale zo hard mogelijk gaan, waarom dan niet een membraan gestuurde 50cc?
Mijn huistunner heeft een 50cc membraan gestuurde zundapp, die rijdt alle bigbore en vbk setjes zoek!
Dat is pas kicken! Storm und drang dus!
Gaat dit nog wel passen met de najaarsklassieker achter de tamme 80cc aan? Inhalen vd voorrijder is per direct een rode kaart
- jamojamo
- Berichten: 3731
- Lid geworden op: 19 dec 2008, 23:47
- Locatie: Beverwijk
- Gegeven waarderingen: 348 keren
- Ontvangen waarderingen: 191 keren
Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden
Van 13 naar 14 voor was te zwaar met tegenwind. Achter ben ik beperkt doordat ik een tandwiel heb moeten laten aanpassen aan het Grimeca wiel. Niet te vinden namelijk. Nu dus 13-35 maar de eindoverbrenging van het blok kan wel eens anders zijn door de 6-plaats koppeling. Over mijn max. rpm kan ik niets zeggen behalve dat ik ooit zuigergestuurd rond de 12,000 rpm zat met zo’n grasmaaiertoerenmeter.
Met de koppeling slippen moet je niet te letterlijk nemen hoor, bij opschakelen indien nodig even de koppeling gebruiken om sneller in de powerband te komen is alleen leuk bij haast of als het zo uitkomt.
Dit blok reed ik al onder de oude RS en ik heb de koppeling nog nooit bekeken. Misschien waren die plaatjes in 2009 toen ik hem kocht niet nieuw meer. Ik heb er letterlijk nooit naar omgekeken. Ik heb er geschat zeker 20.000 km in 11 jaar mee gereden agwisselend met de ori W6 (later 42mm) en de KT44mm smalle tap cilinder.
Hopelijk gaat het blok nog even mee. Zoniet ligt er een reserve die nog gereviseerd moet worden en heb ik nog het membraanblok.
Die najaarsrit komt weer goed, en de voorrijder inhalen heb ik nog nooit gedaan
Gr.,
Eric
Met de koppeling slippen moet je niet te letterlijk nemen hoor, bij opschakelen indien nodig even de koppeling gebruiken om sneller in de powerband te komen is alleen leuk bij haast of als het zo uitkomt.
Dit blok reed ik al onder de oude RS en ik heb de koppeling nog nooit bekeken. Misschien waren die plaatjes in 2009 toen ik hem kocht niet nieuw meer. Ik heb er letterlijk nooit naar omgekeken. Ik heb er geschat zeker 20.000 km in 11 jaar mee gereden agwisselend met de ori W6 (later 42mm) en de KT44mm smalle tap cilinder.
Hopelijk gaat het blok nog even mee. Zoniet ligt er een reserve die nog gereviseerd moet worden en heb ik nog het membraanblok.
Die najaarsrit komt weer goed, en de voorrijder inhalen heb ik nog nooit gedaan
Gr.,
Eric
- kreidler844
- Berichten: 5513
- Lid geworden op: 20 aug 2006, 13:41
- Locatie: opende
- Gegeven waarderingen: 48 keren
- Ontvangen waarderingen: 232 keren
- Contacteer:
Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden
Je snapt het nog steeds niet helemaal Eric... uiteraard verlaat een ontsteking altijd( je kunt niet iets laten gebeuren wat er nog niet is)... Het vroege ontsteken bij lage toeren veroorzaakt een extra power juist door detonatie, dat is ook precies het gevaar van een "race" ontsteking op een straatbrommer.jamojamo schreef: ↑06 jul 2020, 15:21Ok, ik verwoord het verkeerd: met de standaard set vonkt de ontsteking ongeveer op hetzelfde relatief vroege tijdstip (waarbij de snelle set vastliep) t.o.v. het tijdstip waarop ie vonkt bij volle toeren met de snelle set. Toch geen detonatie bij dezelfde squish en overige afstelling. Misschien was wat ik waarnam als detonatie zelfs wel alu van de zuiger na het vastlopen en niet detonatie.jamojamo schreef: ↑05 jul 2020, 13:52Deze quote is van na het gat in de Barikit zuiger in de Eifel. Ook mede de reden dat de kop er vaak is afgeweest nadien.kreidler844 schreef: ↑18 jul 2019, 11:06 Eric zijn koppakking is kapot gegaan, daardoor waarschijnlijk te heet geworden.
Afstelling was niks mis mee.
Afstelling van de ontsteking niks mee gedaan. Ook met de standaard set die minder toeren draait dus veel vervroeging en toch geen detonatie bij dezelfde squish van 0,9mm
Vandaar even mijn vertrouwen in de ontsteking mét Powerbox 22° .
Gr.,
Eric
Het woord vervroeging is verkeerd gekozen in mijn eerdere bericht omdat de powerbox met 2,2° verlaat bij iedere 1000 rpm.
Zo nu zijn we weer terug op aarde en mijn vertrouwen in de Powerbox blijft. Toch zal ik bij een nieuwe cilinderset regelmatig checken op sporen van detonatie en gewoon door de powerband heentrekken en niet blijven hangen op een snelheid van 85 kmh in zijn 5.
Qua gat tussen 4 en 5 heb ik nooit te klagen gehad. Ik weet ook niet de tandwielverhoudingen van deze 5-bak in 4-bak carters. Er zit ook een 6-plaats koppeling in dus misschien is de 5e wel een andere dan standaard. Volgende keer als ie uit elkaar gaat zal ik dit eens navragen bij Peter. Waar ik me wel aan irriteer is de korte 1, maar alles went.
Gr.,
Eric
Jouw zuiger met het gat er in was helemaal geen Barikit zuiger...
De P22 heeft een curve van 22 of 24 graden geloof ik, zou je dit helemaal benutten dan zit je stationair rond de 3,5 tot 4 mm voorontsteking en aan het einde van de curve op ongeveer 0,8, geschat rij je bij 75km/h in de 5 met meer dan 2 mm voorontsteking. Ik kan dit wel precies voor je uitrekenen als je dat wilt maar dan moet ik meer gegevens hebben.
- jamojamo
- Berichten: 3731
- Lid geworden op: 19 dec 2008, 23:47
- Locatie: Beverwijk
- Gegeven waarderingen: 348 keren
- Ontvangen waarderingen: 191 keren
Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden
Uitrekenen hoeft niet hoor, het hele Powerbox topic nog even doorgekauwd en ik zal scherp letten op signalen van detonatie. Misschien schaf ik ook nog wel een temperatuurmeter aan voor onder de bougie.
Nu ff 2 foto’s van na de laatste vastloper. Uit oude foto’s die ik via whatsapp al met je gedeeld had in juni blijkt het dezelfde plek te zijn als de warmloper van toen. Cilindertje heeft het vaker slecht gehad, destijds door te vast draaien vd kop.
Lijkt onderstaande foto op detonatie of gruis? Ben benieuwd.
Gr.,
Eric
Nu ff 2 foto’s van na de laatste vastloper. Uit oude foto’s die ik via whatsapp al met je gedeeld had in juni blijkt het dezelfde plek te zijn als de warmloper van toen. Cilindertje heeft het vaker slecht gehad, destijds door te vast draaien vd kop.
Lijkt onderstaande foto op detonatie of gruis? Ben benieuwd.
Gr.,
Eric
- jamojamo
- Berichten: 3731
- Lid geworden op: 19 dec 2008, 23:47
- Locatie: Beverwijk
- Gegeven waarderingen: 348 keren
- Ontvangen waarderingen: 191 keren
Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden
Dit was de zuiger uit de Eifel 2019
- Bijlagen
-
- B16AEADF-4158-4DFC-96D3-EE295B2891B0.jpeg (211.84 KiB) 1834 keer bekeken
- nozems
- Berichten: 10471
- Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
- Locatie: het emperisch centrum der RS,en
- Gegeven waarderingen: 237 keren
- Ontvangen waarderingen: 223 keren
Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden
Eric, horen er bij deze kleine breitwand geen stalen ingegoten busjes te zitten voor de cilindertapeinden??
Vermoed dat je cilinder een beetje vervormd als ie warm wordt.
Gewoon grote breitwand 50cc membraan erop en gas derop
Vermoed dat je cilinder een beetje vervormd als ie warm wordt.
Gewoon grote breitwand 50cc membraan erop en gas derop
- jamojamo
- Berichten: 3731
- Lid geworden op: 19 dec 2008, 23:47
- Locatie: Beverwijk
- Gegeven waarderingen: 348 keren
- Ontvangen waarderingen: 191 keren
Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden
Bij een imi geen busjes maar kleinere diameter gaten. Bij de ori wel maar de mijne waren helaas bij het uitzuren van de oude wand verloren gegaan. Dit steeds opgelost met losse busjes om zo goed mogelijk te centreren.
Gr.,
Eric
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60282
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 951 keren
- Ontvangen waarderingen: 2254 keren
Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden
Zit er meer voor stevigheid dan voor het centreren.
Enzo
- midde
- Berichten: 858
- Lid geworden op: 04 apr 2009, 17:32
- Locatie: almere
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 18 keren
- nozems
- Berichten: 10471
- Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
- Locatie: het emperisch centrum der RS,en
- Gegeven waarderingen: 237 keren
- Ontvangen waarderingen: 223 keren
Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden
Precies Tjerry, het zit er voor de stevigheid. En als je dan ook nog (flink) gaat tunen kan het sneller misgaan, zeker met een grotere boring
- Deze gebruikers waarderen nozems voor dit bericht:
- Enzo-tvdzijden (06 jul 2020, 22:40)
- Waardering: 9.09%