John Bos anno 2008 - De Kreidlerfabriek in Portugal (2008)

Allerlei artikelen over Kreidler, vaak overgenomen uit oude tijdschriften.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
dijk
Winnaar Kreidlerverkiezing crossklasse 2010
Berichten: 19179
Lid geworden op: 04 dec 2003, 19:43
Gegeven waarderingen: 481 keren
Ontvangen waarderingen: 64 keren

#176 Bericht door dijk » 04 jul 2009, 19:06

viewtopic.php?t=31270&start=0&postdays= ... highlight=

had johan ook een topic over geopend :!:

Gebruikersavatar
arnoahh
Berichten: 29
Lid geworden op: 25 jul 2009, 22:13
Locatie: Heinkenszand (Zeeland)
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#177 Bericht door arnoahh » 25 jul 2009, 22:46

Tja. :roll:
Laatst gewijzigd door arnoahh op 26 okt 2009, 22:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Emielschut
Berichten: 62
Lid geworden op: 12 mar 2007, 15:30
Locatie: Heiloo
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#178 Bericht door Emielschut » 12 sep 2009, 11:43

hmm zou johnbos nog een gloednieuwe kreidler tank hebben liggen:P denk t wel wat een pakhuis zeg zeker groot

Gebruikersavatar
Maarten
Beheerder
Berichten: 9743
Lid geworden op: 01 sep 2002, 09:13
Locatie: Den Haag, Nederland
Gegeven waarderingen: 813 keren
Ontvangen waarderingen: 413 keren
Contacteer:

#179 Bericht door Maarten » 18 okt 2009, 12:20

Beste mensen,

Op het forum stond een bericht, geplukt van een Duits forum van Kreidler-Verein.de, dat Kreidler John Bos in Portugal niet meer zou bestaan.

Ik heb bericht (e-mail) van John Bos gehad dat dit gerucht niet waar is. John Bos is nog steeds druk bezig. Op zijn site vind je nu ook een online onderdelen catalogus. Je moet eerst even registreren om toegang te kunnen krijgen. Er is nog geen mogelijkheid om online een bestelling te plaatsen, maar men kan altijd een mail sturen als men vragen en/of suggesties heeft.

Check de online catalogus dus op http://www.kreidleroriginal.com/nl/catalogus

De catalogus is nog niet helemaal compleet en nog niet in alle talen, maar John wilde graag deze mooie catalogus (4384 verschillende onderdelen staan er tot zo ver in) al vast met alle Kreidlerliefhebbers delen. De onderdeelnamen zullen nog gekoppeld gaan worden aan de onderdelen.

MVG,

Maarten
Laatst gewijzigd door Maarten op 20 okt 2009, 08:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
dijk
Winnaar Kreidlerverkiezing crossklasse 2010
Berichten: 19179
Lid geworden op: 04 dec 2003, 19:43
Gegeven waarderingen: 481 keren
Ontvangen waarderingen: 64 keren

#180 Bericht door dijk » 18 okt 2009, 13:02

zie ziet er prima uit de catalogus.

Gebruikersavatar
Writer
Berichten: 956
Lid geworden op: 03 jul 2005, 23:14
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 34 keren

catalogus

#181 Bericht door Writer » 18 okt 2009, 13:27

Zijn een hoop onderdelen, hopen maar dat hij gerubriceerd wordt zo vindt je nog geen boutje...... Een zoekfuntie zou ook al helpen.

Paul

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60282
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

Re: catalogus

#182 Bericht door Enzo-tvdzijden » 18 okt 2009, 13:40

Writer schreef:Zijn een hoop onderdelen, hopen maar dat hij gerubriceerd wordt zo vindt je nog geen boutje...... Een zoekfuntie zou ook al helpen.

Paul
Als je onderdelenboeken hebt kan je het nummer opzoeken.
In de catalogus staat het op Kreidler onderdeelnummer
Zoekfunctie komt hopelijk nog.

In de Kreidlerdepots lag het ook altijd op Kreidlernummer in de stellingen.

Enzo

Gebruikersavatar
Maarten
Beheerder
Berichten: 9743
Lid geworden op: 01 sep 2002, 09:13
Locatie: Den Haag, Nederland
Gegeven waarderingen: 813 keren
Ontvangen waarderingen: 413 keren
Contacteer:

#183 Bericht door Maarten » 19 okt 2009, 10:39

John Bos Kreidler Portugal schreef:Beste Kreidler liefhebbers,

Het stukje van de Duitse site kunnen wij best om lachen. Het komische is dat er op een gegeven moment werd gezegd dat de gordijnen dicht waren. Er hebben hier überhaupt nooit gordijnen gehangen. Het enige wat wij ons kunnen bedenken is dat het hek gesloten was om welke dan reden dan ook. Ook komisch is dat er over het Kreidler bord werd gesproken, op de foto is een groot bord te zien aan de zijkant van het pand. Dit bord is er niet afgehaald, maar heeft er nog nooit opgezeten. Het bord staat binnen en wordt ooit nog een keer opgehangen. Het pand is erg hoog en het is een onhandig bord om op te hangen vanwege het formaat. De fotograaf die destijds de luchtfoto te vroeg heeft gemaakt is aan het photoshoppen geslagen om toch het bord op de foto te zetten. Een 7 tal jaren geleden ben ik hier heengekomen met ca. 30 vrachtwagens aan onderdelen en machines, en ik zou me niet kunnen bedenken om hier weer weg te gaan. We zijn in principe altijd open, zelfs in de weekenden is er meestal wel iemand aanwezig. Als er niemand is buiten de reguliere openingstijden, betekent dat niet meteen dat we ermee opgehouden zijn. Dit zal ook niet snel gebeuren want ik heb van m´n werk m´n hobby gemaakt. Ik doe dit nu al 37 jaar en ben van plan om door te gaan tot ik erbij neerval.

Dus trouwe Kreidlerfans, ik doe dit nu al 37 jaar en als het aan mij ligt komen er nog eens 37 bij. De drukte neemt nog steeds toe en de originele onderdelen van toen beginnen inmiddels uitgeput te raken. Hierdoor zullen wij zelf weer onderdelen gaan produceren. Een deel van de originele voorraad is verkocht aan een Spanjaard en een ander deel aan Rob van de Velde die inmiddels al is begonnen onder de naam Kreidlerbenelux in mijn lege Kreidlerpand in Goes. Op dit moment is Rob nog in onderhandeling met de familie Bout om ook het Kreidler depot John Bos over te nemen. Kreidlerbenelux.com is een webwinkel welke op dit moment groeiende is. Hij heeft inmiddels al een 1600 onderdelen op voorraad en verkoopt deze ook in de webshop. Er zullen nog veel onderdelen bijkomen. Omdat wij hem willen helpen met de opbouw van deze winkel hebben wij besloten om elk onderdeel wat wij hebben te fotograferen. Dit is een hels karwei geweest maar gelukkig is het einde in zicht. Klanten uit de Benelux kunnen bij hem een bestelling plaatsen via de webshop. Ook de onderdelen die bij ons in de catalogus staan worden voor deze klanten door Kreidlerbenelux geleverd. De catalogus wordt zoals eerder verteld nog uitgebreid dus komt er ook een zoekfunctie bij zodra de benamingen erbij staan. Ook zal de catalogus in alle talen beschikbaar worden zoals op de website is te kiezen, dus Nederlands, Duits, Portugees, Engels, Frans en Spaans. In het begin moest ik weinig weten van een website, wat dat betreft ben ik redelijk ouderwets. Maar nu ik ermee begonnen ben en ik vooruitgang zie, begin ik het steeds leuker te vinden. En zal dus ook gaan uitbreiden. Er zal voorlopig geen webwinkel komen, maar wel de mogelijkheid om online een bestelling te plaatsen of een offerte aan te vragen.

De Kreidlergekte is inmiddels ook in Portugal toegeslagen. Dat wil zeggen dat we ook hier een voorraad moeten houden om aan hun wensen te kunnen voldoen. Als dit niet nodig was geweest, waren er meer onderdelen naar Goes gegaan zodat wij hier het machinepark nog meer konden uitbreiden voor de productie van de onderdelen.

Met vriendelijke groeten,

John Bos
Kreidler Original Portugal

www.kreidleroriginal.com

Gebruikersavatar
Andre
Berichten: 3357
Lid geworden op: 05 feb 2004, 21:50
Locatie: Heos zeeland
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

#184 Bericht door Andre » 19 okt 2009, 11:08

van je werk je hobby gemaakt :D

als jullie nu eens met z´n 3en rond de tafel gaan dan zijn er ook geen 3 verschillende website´s scheeld een hoop werk en jullie liggen dan op 1 lijn, krachten moet je bundelen. :wink:

Gebruikersavatar
lutje
Berichten: 934
Lid geworden op: 21 sep 2008, 17:35
Locatie: Florettcity een plaats waar ik heerlijk kan toeven, het huis heeft een hok ernaast waar ik vaak ben.
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#185 Bericht door lutje » 19 okt 2009, 11:24

Mooi antwoord, en ben er blij mee!
Mooie catalogus, als zometeen de zoekfunctie gereed is kan iedereen een 100% Kreidler bouwen :wink:

Lutje

Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 2073
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:28
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 5 keren

#186 Bericht door Luc » 19 okt 2009, 14:24

Met John blijkt het nog steeds goed te gaan.
Onderstaand bericht heb ik 17 oktober ontvangen

Ik ben jaloers op op dat mooie weer en die mooie circuitsdie ze daar hebben.


Hoi Luc,

Alles goed met je?
Hier alles goed en nog steeds super weer. Ik ben nog steeds 7 dagen in de week met Kreidler bezig. Inmiddels hebben we vorderingen gemaakt met de Catalogus die online te zien is via www.kreidleroriginal.com en die ook nog wekelijks aangevuld gaat worden.

Je hebt de groeten van 2 Portugezen die vorige week hier langs kwamen voor Race onderdelen. Hele aardige mensen en praten vol lof over jou. Ze komen nog een keer terug als ze wat meer tijd hebben. Zie viewtopic.php?t=31220&postdays=0&postorder=asc&start=25

Vriendelijke groeten,
John Bos

Gebruikersavatar
Maarten
Beheerder
Berichten: 9743
Lid geworden op: 01 sep 2002, 09:13
Locatie: Den Haag, Nederland
Gegeven waarderingen: 813 keren
Ontvangen waarderingen: 413 keren
Contacteer:

#187 Bericht door Maarten » 20 okt 2009, 08:18

Ik heb ook even een berichtje op het Duitse forum van Kreidler-verein gedropt, dat ze hier op Kreidler.nl de reaktie van John Bos vanuit Portugal kunnen lezen.

wimpien230
Berichten: 116
Lid geworden op: 15 dec 2009, 00:32
Locatie: kampen
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#188 Bericht door wimpien230 » 01 jan 2010, 16:26

een hele prestatie van john !


Hij zou eigenlijk zo een 1 minuut gratis winkelen actie moeten starten :mrgreen: :P

groet wim #-o

Gebruikersavatar
gerriedeperry
Berichten: 210
Lid geworden op: 18 nov 2009, 20:37
Locatie: De Krim Overijssel
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#189 Bericht door gerriedeperry » 17 jun 2010, 22:50

Voor prijzen incl. verzendkosten, moet ik contact met ze opnemen?

Of zie ik een prijslijst op het hoofd?

Gerrie

M3GTDRIVER
Berichten: 284
Lid geworden op: 23 dec 2006, 20:24
Locatie: Gemert
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: John Bos anno 2008 - De Kreidlerfabriek in Portugal (200

#190 Bericht door M3GTDRIVER » 22 okt 2010, 22:50

Momenteel zit ik voor mijn werk enkele weken in Portugal waar de zon schijnt én de Kreidler fabriek staat.
Na kort ge-Google een mailtje gestuurd en de volgende dag al een berichtje terug: ik was welkom op de fabriek.
Aldus afgelopen donderdag 's morgens vertrokken vanuit Leiria. Een kleine 2uur later stond ik geparkeerd voor de fabriek.

Afbeelding

Dit is de ingang van de Kreidlerfabriek:

Afbeelding

Binnen werd ik ontvangen door een alleraardigste Portugese. Na mij te hebben voorgesteld en het mailtje ter sprake kwam ging zij John Bos halen.
Tjonge die vitrines.......vol met Kreidleronderdelen, ik voelde me een kind in een............Kreidleronderdelenzaak. Tja, zo is het gewoon, toch?
Even later kwam John binnen en hebben we een leuk gesprek gehad met een heerlijk kopje Portugese koffie. Helaas kwam ik een beetje ongelegen want hij had het druk, heel druk. Toch heeft hij ongeveer 3 kwartier met me staan praten en ik ontkwam niet aan de indruk dat deze man echt van zijn hobby zijn werk heeft gemaakt.
Komende week heeft hij meer tijd én moet ik later beginnen, zodat we de afspraak hebben gemaakt dat ik dan terugkom voor een rondleiding in de fabriek.
Ik kijk er nu al naar uit.

Volgende week het vervolg.

Groeten uit Portugal, M3GTDRIVER.
Bijlagen
bord-bezoekers-john-bos-portugal-2010.jpg
bord-bezoekers-john-bos-portugal-2010.jpg (262.94 KiB) 11427 keer bekeken
fabriek-john-bos-portugal-2010.jpg
fabriek-john-bos-portugal-2010.jpg (163.12 KiB) 11428 keer bekeken

Eifelyeti
Eifeltour Rijder
Berichten: 9266
Lid geworden op: 19 aug 2008, 21:41
Locatie: Nirvana
Gegeven waarderingen: 923 keren
Ontvangen waarderingen: 764 keren

Re:

#191 Bericht door Eifelyeti » 22 okt 2010, 22:59

Maarten schreef:Ik heb ook even een berichtje op het Duitse forum van Kreidler-verein gedropt, dat ze hier op Kreidler.nl de reaktie van John Bos vanuit Portugal kunnen lezen.
ze kunnen het niet lezen...... :oops:

Eifelyeti
Eifeltour Rijder
Berichten: 9266
Lid geworden op: 19 aug 2008, 21:41
Locatie: Nirvana
Gegeven waarderingen: 923 keren
Ontvangen waarderingen: 764 keren

Re: John Bos anno 2008 - De Kreidlerfabriek in Portugal (200

#192 Bericht door Eifelyeti » 22 okt 2010, 23:06

op dinstags opgestuurt van Portugal en frijdags was het binnen...

Porto was 12,50€

beter kan niet... :clap :clap :clap

Gebruikersavatar
dijk
Winnaar Kreidlerverkiezing crossklasse 2010
Berichten: 19179
Lid geworden op: 04 dec 2003, 19:43
Gegeven waarderingen: 481 keren
Ontvangen waarderingen: 64 keren

Re: John Bos anno 2008 - De Kreidlerfabriek in Portugal (200

#193 Bericht door dijk » 23 okt 2010, 00:01

Eifelyeti schreef:op dinstags opgestuurt van Portugal en frijdags was het binnen...

Porto was 12,50€

beter kan niet... :clap :clap :clap
nieuwe carters roman :wink:

Eifelyeti
Eifeltour Rijder
Berichten: 9266
Lid geworden op: 19 aug 2008, 21:41
Locatie: Nirvana
Gegeven waarderingen: 923 keren
Ontvangen waarderingen: 764 keren

Re: John Bos anno 2008 - De Kreidlerfabriek in Portugal (200

#194 Bericht door Eifelyeti » 23 okt 2010, 09:34

dijk schreef:
Eifelyeti schreef:op dinstags opgestuurt van Portugal en frijdags was het binnen...

Porto was 12,50€

beter kan niet... :clap :clap :clap
nieuwe carters roman :wink:
ook ja... :wink:

als JB niet naar NL opstuurt, dan kan ik het naar S&S Testdag mebrengen... :wink:

dan maak ik het JB depot D .... voor jurlie ... :mrgreen:

M3GTDRIVER
Berichten: 284
Lid geworden op: 23 dec 2006, 20:24
Locatie: Gemert
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: John Bos anno 2008 - De Kreidlerfabriek in Portugal (200

#195 Bericht door M3GTDRIVER » 30 okt 2010, 03:00

Hallo, hier het vervolg van mijn bezoekje aan de Kreidler fabriek in Portugal.

Afgelopen woensdag ben ik weer naar Barrô gereden voor een bezoekje aan de Kreidler fabriek, omdat John dan meer tijd zou hebben om mij de fabriek te laten zien.
Door wat onvoorziene oponthoud dingen (ongelukje gebeurt op de toch al deels afgezette snelweg rond Leiria, verderop nog meer wegwerkzaamheden) kwam ik drie kwartier later als de afgesproken 10:00uur bij de Kreidler fabriek aan. Even de camera mee en hup naar binnen.
De secretaresse van John was net een klant aan het helpen aan een nieuw slotje voor het gereedschapsvakje.
Toen kwam het, John was niet aanwezig, hij was druk bezig in een ander pand en had de rest van de week ook geen tijd. SH*T, ik had me er zo op verheugd............
Hij zou de hele dag niet in de fabriek zijn en de rest van de week ook niet. Ai daar baalde ik wel van.
Eerst maar eens een koffie gaan scoren en dan maar weer terug naar Leiria.
Onderweg nog bij wat motorzaken gekeken of er iets interessants binnen stond. Bij een motorzaak aan de rand van Leiria stonden twee Kreidlers. Wordt maar niet te blij..................het waren van die Chinese prul dingen. Wie heeft dat toch in zijn hoofd gehaald om op zulke dingen een Kreidler sticker te plakken.
Helaas (of misschien wel gelukkig) heeft mijn camera kuren gekregen en ik heb er eigenlijk geen fatsoenlijke foto's van. De Off the Road had een 125cc viertakt Suzuki-kloon blok en de ander was een scooter.
Terug in het hotel lag internet eruit en op het werk aangekomen las ik dat net nadat ik naar beneden was gegaan om te eten, een emailtje van John binnen was gekomen met de mededeling dat hij die dag geen tijd had. Wat een pech hoewel de ruim 100km heen en terug nog niet eens zo erg waren maar ik had graag de fabriek eens van binnen gezien. Als Kreidler liefhebber is dat toch heel speciaal om te zien.
Misschien tot volgend jaar. Als men vind op het werk dat we hier weer heen moeten, zal ik dat zeker niet tegenspreken.
Het weer is hier nog steeds aangenaam (ondanks dat we voor de tweede keer regen hebben in 3 weken :) ) en je kunt altijd nog naar de Kreidler fabriek gaan!

Groeten, M3GTDRIVER

Gebruikersavatar
dijk
Winnaar Kreidlerverkiezing crossklasse 2010
Berichten: 19179
Lid geworden op: 04 dec 2003, 19:43
Gegeven waarderingen: 481 keren
Ontvangen waarderingen: 64 keren

Re: John Bos anno 2008 - De Kreidlerfabriek in Portugal (200

#196 Bericht door dijk » 30 okt 2010, 08:46

M3GTDRIVER schreef:Hallo, hier het vervolg van mijn bezoekje aan de Kreidler fabriek in Portugal.

Afgelopen woensdag ben ik weer naar Barrô gereden voor een bezoekje aan de Kreidler fabriek, omdat John dan meer tijd zou hebben om mij de fabriek te laten zien.
Door wat onvoorziene oponthoud dingen (ongelukje gebeurt op de toch al deels afgezette snelweg rond Leiria, verderop nog meer wegwerkzaamheden) kwam ik drie kwartier later als de afgesproken 10:00uur bij de Kreidler fabriek aan. Even de camera mee en hup naar binnen.
De secretaresse van John was net een klant aan het helpen aan een nieuw slotje voor het gereedschapsvakje.
Toen kwam het, John was niet aanwezig, hij was druk bezig in een ander pand en had de rest van de week ook geen tijd. SH*T, ik had me er zo op verheugd............
Hij zou de hele dag niet in de fabriek zijn en de rest van de week ook niet. Ai daar baalde ik wel van.
Eerst maar eens een koffie gaan scoren en dan maar weer terug naar Leiria.
Onderweg nog bij wat motorzaken gekeken of er iets interessants binnen stond. Bij een motorzaak aan de rand van Leiria stonden twee Kreidlers. Wordt maar niet te blij..................het waren van die Chinese prul dingen. Wie heeft dat toch in zijn hoofd gehaald om op zulke dingen een Kreidler sticker te plakken.
Helaas (of misschien wel gelukkig) heeft mijn camera kuren gekregen en ik heb er eigenlijk geen fatsoenlijke foto's van. De Off the Road had een 125cc viertakt Suzuki-kloon blok en de ander was een scooter.
Terug in het hotel lag internet eruit en op het werk aangekomen las ik dat net nadat ik naar beneden was gegaan om te eten, een emailtje van John binnen was gekomen met de mededeling dat hij die dag geen tijd had. Wat een pech hoewel de ruim 100km heen en terug nog niet eens zo erg waren maar ik had graag de fabriek eens van binnen gezien. Als Kreidler liefhebber is dat toch heel speciaal om te zien.
Misschien tot volgend jaar. Als men vind op het werk dat we hier weer heen moeten, zal ik dat zeker niet tegenspreken.
Het weer is hier nog steeds aangenaam (ondanks dat we voor de tweede keer regen hebben in 3 weken :) ) en je kunt altijd nog naar de Kreidler fabriek gaan!

Groeten, M3GTDRIVER
M3GTDRIVER volgende keer meer geluk hoop ik :!:

Eifelyeti
Eifeltour Rijder
Berichten: 9266
Lid geworden op: 19 aug 2008, 21:41
Locatie: Nirvana
Gegeven waarderingen: 923 keren
Ontvangen waarderingen: 764 keren

Re: John Bos anno 2008 - De Kreidlerfabriek in Portugal (2008)

#197 Bericht door Eifelyeti » 13 jun 2022, 08:48

was er noog ens iemand bij John Bos?

Gebruikersavatar
Caspar
Berichten: 13597
Lid geworden op: 10 sep 2002, 14:43
Locatie: Zuid-Oost Limburg
Gegeven waarderingen: 588 keren
Ontvangen waarderingen: 811 keren

Re: John Bos anno 2008 - De Kreidlerfabriek in Portugal (2008)

#198 Bericht door Caspar » 13 jun 2022, 09:16

Nee , maar ik wacht al sinds begin maart op een lijstje onderdelen :?
Staat in back-order….
Al 3x gebeld : we zoeken het uit en laten u iets weten. => Noppes.
Ok , als het 1 onderdeel is dan begrijp ik dat , maar het was een heel lijstje.
We wachten af

Gebruikersavatar
wimv8
Berichten: 954
Lid geworden op: 16 feb 2019, 22:12
Locatie: Castricum
Gegeven waarderingen: 2 keren
Ontvangen waarderingen: 75 keren

Re: John Bos anno 2008 - De Kreidlerfabriek in Portugal (2008)

#199 Bericht door wimv8 » 13 jun 2022, 09:52

Had je wel betaald?

Ik denk dat daar helemaal niets meer gebeurd??
Die man is toch ook al hardstikke oud, die is klaar lijkt mij.
Denk ook niet dat daar nog iets gemaakt wordt, ja om een foto te maken voor in een blaadje :lol:
en die foto's zijn ook al weer 20 jaar oud. Man moet onderhand bijna 70-80 jaar oud zijn ofzo.

Gr. Wim.

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60282
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

Re: John Bos anno 2008 - De Kreidlerfabriek in Portugal (2008)

#200 Bericht door Enzo-tvdzijden » 13 jun 2022, 10:02

wimv8 schreef: 13 jun 2022, 09:52 Had je wel betaald?

Ik denk dat daar helemaal niets meer gebeurd??
Die man is toch ook al hardstikke oud, die is klaar lijkt mij.
Denk ook niet dat daar nog iets gemaakt wordt, ja om een foto te maken voor in een blaadje :lol:
en die foto's zijn ook al weer 20 jaar oud. Man moet onderhand bijna 70-80 jaar oud zijn ofzo.

Gr. Wim.
Je krijgt factuur. Die betaal je na ontvangst Wim

Enzo

Plaats reactie