Patina Eitank

Iedereen kan hier z'n Kreidler showen: Leden, gasten en bezoekers.
Bericht
Auteur
Jan
Berichten: 3284
Lid geworden op: 07 sep 2002, 14:56
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 91 keren

Re: Patina Eitank

#26 Bericht door Jan » 01 feb 2020, 22:48

Kenteken is al binnen!
Hoefde niks te doen, de nummers werden genoteerd, wielbasis gemeten en klaar.
Ik had wel een keurmeester met verstand van zaken.
Hij zag in 1 oogopslag dat het goed was, mooi duidelijk ingeslagen framenummer en het identificatieplaatje nog ongeschonden met de originele popnagels op zijn plaats.
Zo zie ik ze graag waren zijn woorden.
Wijs man.

Gebruikersavatar
Henk 3bakvoet
Winnaar Kreidlerverkiezing Lexmond 2005
Berichten: 10800
Lid geworden op: 27 jan 2005, 01:01
Locatie: Koog aan de Zaan
Gegeven waarderingen: 186 keren
Ontvangen waarderingen: 567 keren

Re: Patina Eitank

#27 Bericht door Henk 3bakvoet » 02 feb 2020, 11:25

Jan,

Geen horror verhalen? Jan het is de bedoeling dat je een partij zelf verzonnen RDW horror hier gaat verkondigen.
Je bel, licht, je droogte scheuren in de banden, de remvertraging, bedenk het alsjeblieft.

Jan Horror willen we lezen, zeker in Amsterdam bij de RDW geweest? Die kijken nergens naar, die hebben hun eigen instructies.
In Almelo, Zwolle of Groningen zijn ze heel anders, daar ga je zonder bel op je brommer overgoten met pek en veren de roldeur weer uit.

Toe nou Jan, maak het spannend.

Ook jij wil toch dat er een soort van persoonlijke prestatie is geleverd voor het verkrijgen van een kenteken, zo dat we jou ook kunnen feliciteren met deze ongekende krachtsinspanning, die als je het op werkelijke waarde schat, gelijk staat met het behalen van een schoenveter diploma.

Jan
Berichten: 3284
Lid geworden op: 07 sep 2002, 14:56
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 91 keren

Re: Patina Eitank

#28 Bericht door Jan » 02 feb 2020, 12:08

Henk, mijn verhaal is toch horror van het zuiverste water voor de lezer die andere ervaringen heeft bij de RDW?
Bloed, zweet en tranen, irritaties, fustraties, een bak geld kwijt alles tot in de puntjes geregeld en dan nog met kromme tenen en verhoogde hartslag de Keurmeester aanschouwen die constant zijn wenkbrouwen fronst en lastige vragen stelt over het bouwjaar en de herkomst van het gedrocht.
Niet bij mijn parel Henk, maar dat is ook een echte, vandaar.

Plaats reactie