Kreidler 1974
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60433
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 970 keren
- Ontvangen waarderingen: 2291 keren
Re: Kreidler 1974
Fijne maat heb jij toch. Daar heb je wat aan en kom je verder mee.
Enzo
Enzo
- Deze gebruikers waarderen Enzo-tvdzijden voor dit bericht:
- Gps (11 nov 2022, 15:06)
- Waardering: 9.09%
- Caspar
- Berichten: 13643
- Lid geworden op: 10 sep 2002, 14:43
- Locatie: Zuid-Oost Limburg
- Gegeven waarderingen: 592 keren
- Ontvangen waarderingen: 826 keren
Re: Kreidler 1974
Tip : drink een pint met je maat en sleutel met iemand anders
- Gps
- Berichten: 1339
- Lid geworden op: 28 jun 2003, 20:16
- Locatie: Amsterdam
- Gegeven waarderingen: 1003 keren
- Ontvangen waarderingen: 47 keren
Re: Kreidler 1974
Ergens snap ik het probleem met me maat niet. Zolang we het niet over mijn Kreidler hebben, gaat het best goed.
Ook vraag ik me hardop af, of het wel tot hem doordringt dat zuigerveren vooral belangrijk zijn bij lage toeren.
Als je aan hem vraagt wat er mis is met de Kreidler, dan begint hij over onregelmatig lopen.
Als je het mij vraagt, dan zeg ik dat de Kreidler het niet doet beneden de 2000 toeren, waarbij het niet uitmaakt of je start, of dat de Kreidler terug komt van hogere toeren.
Ook viel me op dat het slot pennetje, te veel uitsteekt.
Hij is iets in elkaar aan het zetten zodat we het carter onder druk kunnen zetten. (0,1 bar)
Dat komt omdat Star Twin vroeg of het blok niet lekt.
Mijn punt is dat Claus, Star Twin en iemand uit Groningen, zich afvragen of er niet iets lekt. Waarbij Claus en de persoon uit Groningen over de zuigerveren beginnen.
Door kool aanslag, zie je ook dat er lekkage is langs de zuiger veren. Hoe veel meer bewijs heb je dan nog nodig?
Het wil er bij me maat echter niet in dat deze lekkage zeer waarschijnlijk het hele probleem is.
Het leven is een lach en een traan, ik kreeg net post van de gemeente, ik krijg energie toeslag. Ik viel bijna flauw over hoeveel geld dat is.
Daar boven op krijg ik in november en december 190 euro. Dit land is knetter gek geworden, maar in dit geval in mijn voordeel.
Ik zou dus een King Tai cilinder kunnen kopen. Het mooie daaraan is wel, dat ik het dan gewoon zelf af kan maken.
Ik heb 2 opties, verkoop de Kreidler met de bromfiets cilinder. ( Dan moet ik een zuiger en een uitlaat kopen, eventueel voor het mooie ook een uitlaat bocht) De rest heb ik wel.
Of een King Tai cilinder monteren, dan wel dat andere merk wat Claus noemde.
Dat laatste is het minste werk.
Ook vraag ik me hardop af, of het wel tot hem doordringt dat zuigerveren vooral belangrijk zijn bij lage toeren.
Als je aan hem vraagt wat er mis is met de Kreidler, dan begint hij over onregelmatig lopen.
Als je het mij vraagt, dan zeg ik dat de Kreidler het niet doet beneden de 2000 toeren, waarbij het niet uitmaakt of je start, of dat de Kreidler terug komt van hogere toeren.
Ook viel me op dat het slot pennetje, te veel uitsteekt.
Hij is iets in elkaar aan het zetten zodat we het carter onder druk kunnen zetten. (0,1 bar)
Dat komt omdat Star Twin vroeg of het blok niet lekt.
Mijn punt is dat Claus, Star Twin en iemand uit Groningen, zich afvragen of er niet iets lekt. Waarbij Claus en de persoon uit Groningen over de zuigerveren beginnen.
Door kool aanslag, zie je ook dat er lekkage is langs de zuiger veren. Hoe veel meer bewijs heb je dan nog nodig?
Het wil er bij me maat echter niet in dat deze lekkage zeer waarschijnlijk het hele probleem is.
Het leven is een lach en een traan, ik kreeg net post van de gemeente, ik krijg energie toeslag. Ik viel bijna flauw over hoeveel geld dat is.
Daar boven op krijg ik in november en december 190 euro. Dit land is knetter gek geworden, maar in dit geval in mijn voordeel.
Ik zou dus een King Tai cilinder kunnen kopen. Het mooie daaraan is wel, dat ik het dan gewoon zelf af kan maken.
Ik heb 2 opties, verkoop de Kreidler met de bromfiets cilinder. ( Dan moet ik een zuiger en een uitlaat kopen, eventueel voor het mooie ook een uitlaat bocht) De rest heb ik wel.
Of een King Tai cilinder monteren, dan wel dat andere merk wat Claus noemde.
Dat laatste is het minste werk.
- Gps
- Berichten: 1339
- Lid geworden op: 28 jun 2003, 20:16
- Locatie: Amsterdam
- Gegeven waarderingen: 1003 keren
- Ontvangen waarderingen: 47 keren
Re: Kreidler 1974
Eindelijk een goed gesprek gehad met me maat. De lucht is weer geklaard tav de Kreidler.
We zitten weer op één lijn en zijn in overleg of we een vitrine kasje voor de cilinder maken, of dat er een poging komt om er een andere zuiger in te zetten.
Ik heb zitten rekenen, kan het met een dremel ? Nee dus, je hebt zo weinig speling dat je zelfs met een 0,75 mm slijpschijfje, 100% zeker de zuigerveer groef gaat raken. De speling die een dremel van zichzelf heeft is al te veel.
Daarna overleg of het met een draai of frees bank kan. (los nog van het probleem hoe we bij dat soort machines komen)
Ik zie vooral problemen, hoe klem ik de zuiger in zonder dat ik de zuiger vervorm. Met een beetje 3 klauw op een draaibank hoe je niet echt kracht te zetten om de zuiger compleet te verzieken.
We gaan nu eerst kijken of het carter lekt. (druk test)
Keerring aan de ontstekingskant lijkt wel in orde, maar hoe zit dat aan de koppelingskant?
Ik heb zitten kijken naar een king tai W6, maar eerst maar even 100% zeker weten dat de krukas keerringen goed zijn.
Het idee dat het slecht starten door de Bing (imi)17mm komt heeft me maat gedeeltelijk laten varen. Ik zei dat als we dan toch wat wilde proberen ik een elektronische ontsteking logischer vind.
Desnoods eentje van het type dragster.
Verder ook eindelijk duidelijk kunnen maken wat Claus er van vind.
Leer moment, dat als ik iets uitleg aan me maat, ik dat veel langzamer / rustiger moet doen.
We zitten weer op één lijn en zijn in overleg of we een vitrine kasje voor de cilinder maken, of dat er een poging komt om er een andere zuiger in te zetten.
Ik heb zitten rekenen, kan het met een dremel ? Nee dus, je hebt zo weinig speling dat je zelfs met een 0,75 mm slijpschijfje, 100% zeker de zuigerveer groef gaat raken. De speling die een dremel van zichzelf heeft is al te veel.
Daarna overleg of het met een draai of frees bank kan. (los nog van het probleem hoe we bij dat soort machines komen)
Ik zie vooral problemen, hoe klem ik de zuiger in zonder dat ik de zuiger vervorm. Met een beetje 3 klauw op een draaibank hoe je niet echt kracht te zetten om de zuiger compleet te verzieken.
We gaan nu eerst kijken of het carter lekt. (druk test)
Keerring aan de ontstekingskant lijkt wel in orde, maar hoe zit dat aan de koppelingskant?
Ik heb zitten kijken naar een king tai W6, maar eerst maar even 100% zeker weten dat de krukas keerringen goed zijn.
Het idee dat het slecht starten door de Bing (imi)17mm komt heeft me maat gedeeltelijk laten varen. Ik zei dat als we dan toch wat wilde proberen ik een elektronische ontsteking logischer vind.
Desnoods eentje van het type dragster.
Verder ook eindelijk duidelijk kunnen maken wat Claus er van vind.
Leer moment, dat als ik iets uitleg aan me maat, ik dat veel langzamer / rustiger moet doen.
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60433
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 970 keren
- Ontvangen waarderingen: 2291 keren
Re: Kreidler 1974
Best slim om 45 jaar oud blokje op goede soepele afdichtingen te vertrouwen
Enzo
- Deze gebruikers waarderen Enzo-tvdzijden voor dit bericht (totaal 2):
- KJ (18 nov 2022, 14:28) • Gps (18 nov 2022, 15:20)
- Waardering: 18.18%
- nvliet
- Berichten: 499
- Lid geworden op: 13 mar 2015, 19:34
- Locatie: Zuid-Scharwoude
- Gegeven waarderingen: 3 keren
- Ontvangen waarderingen: 53 keren
Re: Kreidler 1974
Let ook even op of er een dubbele keerring inzit, bij mijn eitank zat er een "gereviseerd" blok onder, echter aan de koppelingskant zat een enkellips keerring in, dus die slobberde lekker de versnellingsbakolie op, de juiste keerring gemonteerd en nu rookt ie niet meer en hij loopt beter.
- wimv8
- Berichten: 954
- Lid geworden op: 16 feb 2019, 22:12
- Locatie: Castricum
- Gegeven waarderingen: 2 keren
- Ontvangen waarderingen: 75 keren
Re: Kreidler 1974
Zodra je zo ver bent dat je dat kan zien zou je er meteen
even nieuwe in kunnen drukken.
Dan is "wat er in zat" meteen verl. tijd.
Gr. Wim.
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60433
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 970 keren
- Ontvangen waarderingen: 2291 keren
Re: Kreidler 1974
Goedkope, slechte keuze van de reviseur.nvliet schreef: ↑18 nov 2022, 12:13 Let ook even op of er een dubbele keerring inzit, bij mijn eitank zat er een "gereviseerd" blok onder, echter aan de koppelingskant zat een enkellips keerring in, dus die slobberde lekker de versnellingsbakolie op, de juiste keerring gemonteerd en nu rookt ie niet meer en hij loopt beter.
Enzo
- Deze gebruikers waarderen Enzo-tvdzijden voor dit bericht:
- Gps (18 nov 2022, 15:20)
- Waardering: 9.09%
- Gps
- Berichten: 1339
- Lid geworden op: 28 jun 2003, 20:16
- Locatie: Amsterdam
- Gegeven waarderingen: 1003 keren
- Ontvangen waarderingen: 47 keren
Re: Kreidler 1974
Keerringen en O ringen zijn allemaal nieuw, of bedoel je wat anders ?Enzo-tvdzijden schreef: ↑18 nov 2022, 08:05Best slim om 45 jaar oud blokje op goede soepele afdichtingen te vertrouwen
Enzo
- Gps
- Berichten: 1339
- Lid geworden op: 28 jun 2003, 20:16
- Locatie: Amsterdam
- Gegeven waarderingen: 1003 keren
- Ontvangen waarderingen: 47 keren
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60433
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 970 keren
- Ontvangen waarderingen: 2291 keren
Re: Kreidler 1974
Nee hoor, maar als alles nieuw is met goed spul hoef je niet te twijfelen aan de afdichting.Gps schreef: ↑18 nov 2022, 15:32Keerringen en O ringen zijn allemaal nieuw, of bedoel je wat anders ?Enzo-tvdzijden schreef: ↑18 nov 2022, 08:05Best slim om 45 jaar oud blokje op goede soepele afdichtingen te vertrouwen
Enzo
Enzo
- Gps
- Berichten: 1339
- Lid geworden op: 28 jun 2003, 20:16
- Locatie: Amsterdam
- Gegeven waarderingen: 1003 keren
- Ontvangen waarderingen: 47 keren
Re: Kreidler 1974
Het is meer me maat die aan die keerringen twijfelt als ik.Enzo-tvdzijden schreef: ↑18 nov 2022, 17:10Nee hoor, maar als alles nieuw is met goed spul hoef je niet te twijfelen aan de afdichting.Gps schreef: ↑18 nov 2022, 15:32Keerringen en O ringen zijn allemaal nieuw, of bedoel je wat anders ?Enzo-tvdzijden schreef: ↑18 nov 2022, 08:05 Best slim om 45 jaar oud blokje op goede soepele afdichtingen te vertrouwen
Enzo
Enzo
Dat komt omdat StarTwin vroeg of het blok niet lekt.
Ik was echter niet erg blij met hoe me maat het probleem uitlegde aan StarTwin, maar ook dat is gisteren uitgesproken.
Net als dat ik best wel schrok toen ik eens goed naar die verzette slotpen keek. Laat ik zeggen dat hij toegaf wel eens beter werk geleverd te hebben.
Los van wat we verder gaan doen, die zuiger gaat in de vuilnisbak, of in een vitrine.
- Gps
- Berichten: 1339
- Lid geworden op: 28 jun 2003, 20:16
- Locatie: Amsterdam
- Gegeven waarderingen: 1003 keren
- Ontvangen waarderingen: 47 keren
Re: Kreidler 1974
De carter druktest verliep redelijk goed. Het carter houd wel iets van druk vast want de drukmeter liep zeer langzaam terug.
Conclusie keerringen krukas zijn wel goed.
Me maat gaat nu een King Tai W6 cilinder halen.
Nu is er voor mij genoeg om me maat dankbaar voor te zijn, maar als ik ooit nog een Kreidler in elkaar ga zetten denk ik niet dat ik hem uitnodig.
Al sinds vorige week was me humeur veel beter. Eindelijk drong ik tot hem door, vooral tav wat Claus gezegd had, en dat de Kreidler het gewoon niet doet beneden de (geschat) 2000 toeren.
Hij zag dat heel anders, hij vind dat hij net zo veel van deze Kreidler weet als ik.
Maar dan vraag ik me af, waarom het mij zo een moeite kostte tav de cilinder kop, om hem duidelijk te maken dat de Kreidler voor geen meter liep.
Niet eens op willen trekken in ze twee, en dan begint hij over het afstellen van een carburateur.
Als hij deze Kreidler echt net zo goed kende als mij, dat had ik deze discussie nooit gehad, dan was het hem ook opgevallen dat er ongeveer 5 pk weg was van de 7.
Maar goed, als het nu niet weer tegen zit kan ik die deur dicht doen en kan ik dit los gaan laten.
Voor op de lange termijn, gaan we misschien nog wel eens op zoek naar iemand die een zuiger voor de originele W5 kan maken, maar dat word zeer waarschijnlijk nadat de Kreidler verkocht is.
Ik zie licht an het eind van de tunnel, hopen dat het geen trein is.
Conclusie keerringen krukas zijn wel goed.
Me maat gaat nu een King Tai W6 cilinder halen.
Nu is er voor mij genoeg om me maat dankbaar voor te zijn, maar als ik ooit nog een Kreidler in elkaar ga zetten denk ik niet dat ik hem uitnodig.
Al sinds vorige week was me humeur veel beter. Eindelijk drong ik tot hem door, vooral tav wat Claus gezegd had, en dat de Kreidler het gewoon niet doet beneden de (geschat) 2000 toeren.
Hij zag dat heel anders, hij vind dat hij net zo veel van deze Kreidler weet als ik.
Maar dan vraag ik me af, waarom het mij zo een moeite kostte tav de cilinder kop, om hem duidelijk te maken dat de Kreidler voor geen meter liep.
Niet eens op willen trekken in ze twee, en dan begint hij over het afstellen van een carburateur.
Als hij deze Kreidler echt net zo goed kende als mij, dat had ik deze discussie nooit gehad, dan was het hem ook opgevallen dat er ongeveer 5 pk weg was van de 7.
Maar goed, als het nu niet weer tegen zit kan ik die deur dicht doen en kan ik dit los gaan laten.
Voor op de lange termijn, gaan we misschien nog wel eens op zoek naar iemand die een zuiger voor de originele W5 kan maken, maar dat word zeer waarschijnlijk nadat de Kreidler verkocht is.
Ik zie licht an het eind van de tunnel, hopen dat het geen trein is.
-
- Berichten: 397
- Lid geworden op: 23 nov 2020, 19:38
- Gegeven waarderingen: 25 keren
- Ontvangen waarderingen: 46 keren
Re: Kreidler 1974
O ja, ik was bijna vergeten dat je de Kreidler wilt verkopen.
Als ik m had moeten verkopen dan was er een standaard blokcilinder met 12mm op gegaan.
Half uurtje werk.
Maar goed, jullie leren ervan en misschien krijg je met de Kreidler wel zo'n band dat je hem nooit meer weg doet.
Als ik m had moeten verkopen dan was er een standaard blokcilinder met 12mm op gegaan.
Half uurtje werk.
Maar goed, jullie leren ervan en misschien krijg je met de Kreidler wel zo'n band dat je hem nooit meer weg doet.
- Gps
- Berichten: 1339
- Lid geworden op: 28 jun 2003, 20:16
- Locatie: Amsterdam
- Gegeven waarderingen: 1003 keren
- Ontvangen waarderingen: 47 keren
Re: Kreidler 1974
Die band met de Kreidler is er wel, maar ik heb niet echt een keus.
Probleem is dat ik al jaren thuis zit in de bijstand, na een hartinfarct.
Ik heb dus geen geld, om hem als motor te keuren en een motor rijbewijs te halen. Ik ben inmiddels bijna 60.
Het is niet zo dat ik geld nodig heb en hem dus verkopen moet. Het is wel zo dat ik het geld niet heb om er mee te kunnen rijden.
Life is a bithch ? Er zijn genoeg mensen die een hartinfarct niet overleven, dus ik vind dat ik niet te hard mag klagen.
Probleem is dat ik al jaren thuis zit in de bijstand, na een hartinfarct.
Ik heb dus geen geld, om hem als motor te keuren en een motor rijbewijs te halen. Ik ben inmiddels bijna 60.
Het is niet zo dat ik geld nodig heb en hem dus verkopen moet. Het is wel zo dat ik het geld niet heb om er mee te kunnen rijden.
Life is a bithch ? Er zijn genoeg mensen die een hartinfarct niet overleven, dus ik vind dat ik niet te hard mag klagen.
-
- Berichten: 808
- Lid geworden op: 05 dec 2020, 20:13
- Locatie: vrije wereld
- Gegeven waarderingen: 76 keren
- Ontvangen waarderingen: 51 keren
Re: Kreidler 1974
Gps ik heb je verhaal gelezen van jou en je maat geld speelde geen rol zo in het verhaal
te horen want anders ga je niet naar een tuner ,maar er zijn ook voort electhrische kreidler
scooters die zeer snel zijn waar je geen kopzorgen over hoeft te maken .
gr Kabouter
te horen want anders ga je niet naar een tuner ,maar er zijn ook voort electhrische kreidler
scooters die zeer snel zijn waar je geen kopzorgen over hoeft te maken .
gr Kabouter
- Gps
- Berichten: 1339
- Lid geworden op: 28 jun 2003, 20:16
- Locatie: Amsterdam
- Gegeven waarderingen: 1003 keren
- Ontvangen waarderingen: 47 keren
Re: Kreidler 1974
Kleine update.
Twee boutjes met moertjes in de standaard gemaakt. Kreidler staat nu weer goed (ook zonder plankje) , met dank aan dit forum.
Ik heb een prijs opgave gehad van de cilinder. Ik vind het een vrienden prijs die ik hier niet ga vermelden.
Dat word dus een smalle tap 6 poorter.
Twee boutjes met moertjes in de standaard gemaakt. Kreidler staat nu weer goed (ook zonder plankje) , met dank aan dit forum.
Ik heb een prijs opgave gehad van de cilinder. Ik vind het een vrienden prijs die ik hier niet ga vermelden.
Dat word dus een smalle tap 6 poorter.
Een nieuwe HYC cilinder,
Meteor zuiger,
Aanpassen van de hoofdspoelpoorten
2 extra 's
Blinde spoelpoorten erbij,
- Gps
- Berichten: 1339
- Lid geworden op: 28 jun 2003, 20:16
- Locatie: Amsterdam
- Gegeven waarderingen: 1003 keren
- Ontvangen waarderingen: 47 keren
Re: Kreidler 1974
Is er iemand hier die weet of politie auto's, 6 poorts Kreidler's bij kunnen houden?
Ik vraag dit voor een vriend.
Ik ga zeker nog wel een afscheidsritje maken, maar het zal me toch niet gebeuren dat de Kreidler dan op het politie bureau terecht komt.
Amsterdam noord heeft wel aardig wat fietspaden, met paaltjes waar in principe geen auto's mogen komen.
Leuk detail, ik woon op 5 min lopen van een politie bureau. (misschien het eerste stuk even lopen met de Kreidler aan de hand)
Elk nadeel heb ze voordeel. Er zit geen kenteken op, dus als ik weg kom kunnen ze me niet traceren.
Net als in de goede oude tijd met de bromfietsplaatjes.
Wel even een helm op, zodat ik niet om die reden al de aandacht trek. (auto) rijbewijs mee.
In principe, want geel plaatje, is het een brommer en heb ik een auto rijbewijs.
Kijken of ik zo tussen de weilanden kan komen, daar waar ik vroeger de topsnelheid van me Kreidler testte.
Nu ben ik zeker niet van plan om met een nieuwe cilinder te gaan planken, maar dat is wel een mooi traject voor een laatste rit.
Ook een mooie plek waar niemand last van me heeft.
Maart volgend jaar ?
Ik vraag dit voor een vriend.
Ik ga zeker nog wel een afscheidsritje maken, maar het zal me toch niet gebeuren dat de Kreidler dan op het politie bureau terecht komt.
Amsterdam noord heeft wel aardig wat fietspaden, met paaltjes waar in principe geen auto's mogen komen.
Leuk detail, ik woon op 5 min lopen van een politie bureau. (misschien het eerste stuk even lopen met de Kreidler aan de hand)
Elk nadeel heb ze voordeel. Er zit geen kenteken op, dus als ik weg kom kunnen ze me niet traceren.
Net als in de goede oude tijd met de bromfietsplaatjes.
Wel even een helm op, zodat ik niet om die reden al de aandacht trek. (auto) rijbewijs mee.
In principe, want geel plaatje, is het een brommer en heb ik een auto rijbewijs.
Kijken of ik zo tussen de weilanden kan komen, daar waar ik vroeger de topsnelheid van me Kreidler testte.
Nu ben ik zeker niet van plan om met een nieuwe cilinder te gaan planken, maar dat is wel een mooi traject voor een laatste rit.
Ook een mooie plek waar niemand last van me heeft.
Maart volgend jaar ?
- hermanngas
- Berichten: 4106
- Lid geworden op: 08 jan 2010, 17:08
- Locatie: Dronten
- Gegeven waarderingen: 230 keren
- Ontvangen waarderingen: 230 keren
Re: Kreidler 1974
Succes, en wees voorzichtig dat het niet je allerlaatste rit word.
- Deze gebruikers waarderen hermanngas voor dit bericht:
- Gps (23 dec 2022, 14:23)
- Waardering: 9.09%
-
- Berichten: 3306
- Lid geworden op: 07 sep 2002, 14:56
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 98 keren
Re: Kreidler 1974
Als je geen kenteken hebt, ben je ook niet verzekerd.
Als je iemand schade toebrengt dan ben je slecht af, met ‘n beetje pech wordt je uit al je verzekeringen geroyeerd en je wordt nergens meer onder gebracht.
Ik zou er nog even over nadenken.
Als je iemand schade toebrengt dan ben je slecht af, met ‘n beetje pech wordt je uit al je verzekeringen geroyeerd en je wordt nergens meer onder gebracht.
Ik zou er nog even over nadenken.
- Caspar
- Berichten: 13643
- Lid geworden op: 10 sep 2002, 14:43
- Locatie: Zuid-Oost Limburg
- Gegeven waarderingen: 592 keren
- Ontvangen waarderingen: 826 keren
Re: Kreidler 1974
Mijn hart zegt : doen , gas erop .
Mijn verstand zegt: niet doen.
En dan over jouw vraag : tegenwoordig rijd de politie geen 34pk kever meer , maar een Touran of Mercedes B-klasse.
En als het tegen zit , krijg je een motoragent op je staart.
Mijn verstand zegt: niet doen.
En dan over jouw vraag : tegenwoordig rijd de politie geen 34pk kever meer , maar een Touran of Mercedes B-klasse.
En als het tegen zit , krijg je een motoragent op je staart.
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60433
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 970 keren
- Ontvangen waarderingen: 2291 keren
Re: Kreidler 1974
Wat is dit voor een puberachtige actie zeg.
Dacht je echt dat het stoer of iets dergelijks is ?
En dat moeten wij als andere forumleden goed keuren ?
Succes met je dwaze plannen.
Enzo
Dacht je echt dat het stoer of iets dergelijks is ?
En dat moeten wij als andere forumleden goed keuren ?
Succes met je dwaze plannen.
Enzo
- Gps
- Berichten: 1339
- Lid geworden op: 28 jun 2003, 20:16
- Locatie: Amsterdam
- Gegeven waarderingen: 1003 keren
- Ontvangen waarderingen: 47 keren
Re: Kreidler 1974
Hoewel ik zeker nog wel een laatste keer wil rijden met de Kreidler, was die vraag niet zo heel erg serieus bedoelt.
Ik ken Amsterdam noord echter behoorlijk goed. Motor agent was vroeger ook al gewoon stoppen. (want kansloos)
Met een politie auto gaat het er erg van af hangen waar ik ze tegen kom.
Dicht bij mijn huis bijvoorbeeld zijn er wel steegjes, waar een auto gewoon niet doorheen kan. Dan moeten ze om gaan rijden
Verder heeft noord veel fietspaden met paaltjes, maar ik realiseer me goed dat hun met elkaar kunnen praten.
- Gps
- Berichten: 1339
- Lid geworden op: 28 jun 2003, 20:16
- Locatie: Amsterdam
- Gegeven waarderingen: 1003 keren
- Ontvangen waarderingen: 47 keren
Re: Kreidler 1974
Met stoer heeft het weinig te maken. Het zou hier in Amsterdam noord voor mij echter niet de eerste keer zijn als ik een politie auto afschud.Enzo-tvdzijden schreef: ↑23 dec 2022, 13:54 Wat is dit voor een puberachtige actie zeg.
Dacht je echt dat het stoer of iets dergelijks is ?
En dat moeten wij als andere forumleden goed keuren ?
Succes met je dwaze plannen.
Enzo
(fiets paden met paaltjes)
One day I am gonna grow up, but not today.