Gaan we door met de mooiste Kreidler verkiezing?

Stuur de mooiste foto in van jouw Kreidler. Bekijk al dat moois en breng je stem uit! De mooiste Kreidlerverkiezing!
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Caspar
Berichten: 13597
Lid geworden op: 10 sep 2002, 14:43
Locatie: Zuid-Oost Limburg
Gegeven waarderingen: 588 keren
Ontvangen waarderingen: 811 keren

Re: Gaan we door met de mooiste Kreidler verkiezing?

#26 Bericht door Caspar » 09 apr 2012, 20:47

2 tot 4 keer per jaar is zat , overdaad schaad. het idee van categoriën vind ik een goed idee.
De uitslag pas op het laatst zien vind ik ook een goeie , niet tussentijds zichtbaar maken dus.
Verder zul je vriendjespolitiek nooit kunnen uitsluiten .

Gebruikersavatar
RMC-Smokey
Berichten: 463
Lid geworden op: 20 mar 2010, 20:07
Locatie: Hoogezand
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Gaan we door met de mooiste Kreidler verkiezing?

#27 Bericht door RMC-Smokey » 09 apr 2012, 21:09

Caspar schreef:2 tot 4 keer per jaar is zat , overdaad schaad. het idee van categoriën vind ik een goed idee.
De uitslag pas op het laatst zien vind ik ook een goeie , niet tussentijds zichtbaar maken dus.
Verder zul je vriendjespolitiek nooit kunnen uitsluiten .
Je kunt natuurlijk meerdere categorien per keer doen,en iedereen 1x per categorie laten stemmen,zo hou je het beperkt.

Gebruikersavatar
Chrismetzwarteletters
Berichten: 1407
Lid geworden op: 27 jan 2009, 18:29
Locatie: Maasland
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Gaan we door met de mooiste Kreidler verkiezing?

#28 Bericht door Chrismetzwarteletters » 11 apr 2012, 10:54

Enzo-tvdzijden schreef:Je hebt echt hokjes te weinig Chris.
De originele Fluor gaat dan nog steeds winnen van een origine eitank uit (zeg maar wat) 1965 of een originele LF uit 1977.
Crossers en (cup)Racers kunnen wat mij betreft bij elkaar.

Enzo
Dan moet je maar zorgen dat je originele machine in tiptop staat is waardoor hij zelfs een Fluor zou kunnen verslaan. Je weet van mij dat het hele originele gebeuren van me gestolen mag worden. Als ik een originele machine wil zien ga ik wel naar de folders staren. ;)

Maar omdat een Fluor bij voorbaat al als mooiste Kreidler wordt gezien, dan zou je toch ook een aparte categorie voor de Fluors kunnen maken? Dan kom je op een totaal uit van 5 categorieën. Namelijk: origineeltjes, Fluors, specials, crossers/racers.

Mario TT
Gedeelde Winnaar Kreidlerverkiez.juli'03
Berichten: 1778
Lid geworden op: 07 sep 2002, 09:42
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Gaan we door met de mooiste Kreidler verkiezing?

#29 Bericht door Mario TT » 11 apr 2012, 22:19

Ik denk dat je een verkiezing moet houden aan het eind van het jaar. Zodat je er het hele jaar naar toe kan werken en zodat je ook een idee krijgt bij een Kreidler. Het werkt met alle verkiezingen zo, sportman van het jaar, leukste reclame van het jaar etc.

En deel het dan op in catagorien, origineel, eigen design, en byzonder.

Vriendjespolitiek hou je altijd, het is net het songfestival. En het is toch ook niet heel gek dat je op de Kreidler van je tourmaatje stemt oid? Het is niet eerlijk maar dat is zoveel niet. Je moet het zo eerlijk mogelijk maken denk ik, en de uitslag komt pas op 31 december live op het forum oid? Soms moet je ergens een strikje ommeheen doen zodat het een extra dimensie krijgt.

Misschien kan je dan ook een award uitrijken aan de persoon die zich het meeste inzet tbv de hobby Kreidler. Je zou er bijna een gala van maken.

Gebruikersavatar
jvr
Berichten: 3922
Lid geworden op: 05 okt 2005, 17:50
Gegeven waarderingen: 12 keren
Ontvangen waarderingen: 15 keren

Re: Gaan we door met de mooiste Kreidler verkiezing?

#30 Bericht door jvr » 11 apr 2012, 23:21

Laten we die Kreidlers nou eens met rust wat foto,s betreft, en nu eens de mooie Man/jongen/of Vrouw
kiezen. :wink: :lol: Henk en ik maken dan wel een grote kans om te winnen in onze categorie(leefdtijd)
Wij zijn n.l fotomodel geweest van de chocoladereep TWIX, dat winnen we wel dus hahaha :D

Mario TT
Gedeelde Winnaar Kreidlerverkiez.juli'03
Berichten: 1778
Lid geworden op: 07 sep 2002, 09:42
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Gaan we door met de mooiste Kreidler verkiezing?

#31 Bericht door Mario TT » 12 apr 2012, 15:34

Tja laten we een mooie mensen verkiezing gaan houden op een brommer en motoren forum. Dat klinkt goed en Maarten heeft weer wat te vertellen op de eerst volgende verjaardag.

Maar een verkiezing voor de man of vrouw die zich het meest inzet voor Kreidler is misschien toch niet verkeerd? En misschien moet je de selectie veranderen. Je nomineert mensen zonder dat ze er om vragen, ze kunnen het altijd afwijzen net als Gert-Jan maar de meeste mensen vinden het wel leuk als ze het overkomt. En misschien kan je dat met Kreidlers ook wel doen. Een selecte groep nomineert Kreidlers in een catagorie en de mensen mogen erop kiezen. Zo ben je misschien ook wel van de vriendjespolitiek af voor een groot gedeelte omdat niet iedereen mee kan doen. Idee?

Jan
Berichten: 3284
Lid geworden op: 07 sep 2002, 14:56
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 91 keren

Re: Gaan we door met de mooiste Kreidler verkiezing?

#32 Bericht door Jan » 17 apr 2012, 14:46

Ik denk dat we de meeste Kreidlers inmiddels wel kennen, dus is de vraag inderdaad gerechtvaardigd of het nog leuk is om er mee verder te gaan.
Daarnaast is de verkiezing op basis van foto's en als er nou iets is wat een vertekend beeld geeft dan zijn het foto's, ik zie liever een live verkiezing zoals vroeger in Lexmond.

Gebruikersavatar
Maarten
Beheerder
Berichten: 9743
Lid geworden op: 01 sep 2002, 09:13
Locatie: Den Haag, Nederland
Gegeven waarderingen: 813 keren
Ontvangen waarderingen: 413 keren
Contacteer:

Re: Gaan we door met de mooiste Kreidler verkiezing?

#33 Bericht door Maarten » 17 apr 2012, 19:05

Jan, anders moeten we weer een meeting uitkiezen voor een live verkiezing, bijvoorbeeld de meeting bij de pyramide van Austerlitz.

hermanp
Berichten: 6983
Lid geworden op: 08 sep 2002, 01:57
Locatie: alhier
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 107 keren

Re: Gaan we door met de mooiste Kreidler verkiezing?

#34 Bericht door hermanp » 17 apr 2012, 19:11

Live verkiezing is natuurlijk wel mooier, maar niet iedereen is in de gelegenheid om zijn Kreidler op de post te doen.

Gebruikersavatar
Maarten
Beheerder
Berichten: 9743
Lid geworden op: 01 sep 2002, 09:13
Locatie: Den Haag, Nederland
Gegeven waarderingen: 813 keren
Ontvangen waarderingen: 413 keren
Contacteer:

Re: Gaan we door met de mooiste Kreidler verkiezing?

#35 Bericht door Maarten » 17 apr 2012, 19:21

hermanp schreef:Live verkiezing is natuurlijk wel mooier, maar niet iedereen is in de gelegenheid om zijn Kreidler op de post te doen.
Jawel, maar je merkt toch dat men minder enthousiast deelneemt. Ik wil het best blijven organiseren op de site, maar dan moet men wel mee willen doen en mooie foto's gaan maken en die insturen.
Ik heb toch ook de indruk dat er minder projecten zijn, misschien hakt de crisis er toch meer in dan uit de poll blijkt. Iedereen is van harte welkom om zijn projecten, restauraties enzovoorts te laten zien, maar als men dat liever niet meer doet op Kreidler.nl. Specials, bigbore, tuningsprojecten... allemaal welkom, origineel, eitank enzovoorts ook welkom. Maar mischien post men liever niet meer op Kreidler.nl en wijkt men uit naar elders.... Facebook?

hermanp
Berichten: 6983
Lid geworden op: 08 sep 2002, 01:57
Locatie: alhier
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 107 keren

Re: Gaan we door met de mooiste Kreidler verkiezing?

#36 Bericht door hermanp » 17 apr 2012, 19:28

Feestbroek? Ik weet niet hoe dat met anderen gaat, ik heb geen behoefte aan facebook, twitter, hyves en weet ik veel wat er nog meer is.
Wel heb ik zelf nog enkele projecten in de schuur staan, maar de vooruitgang hapert nogal. Heeft niet te maken met het financiële gedeelte, maar meer met een echtgenote die graag een nieuwe keuken wil en nog meer projecten in en om het huis.
Ik kan wel een topic starten, maar het project kan daarna ook zo enkele maanden stil liggen. Ik denk dat het voor lezers, als ze überhaupt al iets van mij willen lezen/zien, leuker is als er met enige regelmaat iets nieuws te melden is.

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60282
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

Re: Gaan we door met de mooiste Kreidler verkiezing?

#37 Bericht door Enzo-tvdzijden » 17 apr 2012, 19:30

Maarten schreef:
hermanp schreef:Live verkiezing is natuurlijk wel mooier, maar niet iedereen is in de gelegenheid om zijn Kreidler op de post te doen.
Jawel, maar je merkt toch dat men minder enthousiast deelneemt. Ik wil het best blijven organiseren op de site, maar dan moet men wel mee willen doen en mooie foto's gaan maken en die insturen.
Ik heb toch ook de indruk dat er minder projecten zijn, misschien hakt de crisis er toch meer in dan uit de poll blijkt. Iedereen is van harte welkom om zijn projecten, restauraties enzovoorts te laten zien, maar als men dat liever niet meer doet op Kreidler.nl. Specials, bigbore, tuningsprojecten... allemaal welkom, origineel, eitank enzovoorts ook welkom. Maar mischien post men liever niet meer op Kreidler.nl en wijkt men uit naar elders.... Facebook?
Facebook is een slecht medium voor deze hobby.
Wordt weinig vastgelegd en zoeken wordt moeilijk.
Leuk om te informeren of wat af te spreken.
En weer vrije tijd kwijt om met de Kreidler bezig te zijn.

Enzo

Jan
Berichten: 3284
Lid geworden op: 07 sep 2002, 14:56
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 91 keren

Re: Gaan we door met de mooiste Kreidler verkiezing?

#38 Bericht door Jan » 17 apr 2012, 21:52

De meningen lopen nogal uiteen zie ik.
Men moet vooral niet vergeten dat Maarten veel kostbare vrije tijd besteed aan onze verkiezingen, dus lijkt het me goed om te weten of we ermee door willen gaan of niet, anders is het verspilde moeite en dat is zonde.
Gewoon stemmen en dan weten we het.

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60282
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

Re: Gaan we door met de mooiste Kreidler verkiezing?

#39 Bericht door Enzo-tvdzijden » 17 apr 2012, 21:56

Stoppen we toch een jaartje.

Enzo

Gebruikersavatar
hermanngas
Berichten: 4100
Lid geworden op: 08 jan 2010, 17:08
Locatie: Dronten
Gegeven waarderingen: 228 keren
Ontvangen waarderingen: 228 keren

Re: Gaan we door met de mooiste Kreidler verkiezing?

#40 Bericht door hermanngas » 17 apr 2012, 22:02

Wij als "wijze" Kreidlermannen / vrouwen laten ons toch niet in met een medium als facebook?!

drika
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Gaan we door met de mooiste Kreidler verkiezing?

#41 Bericht door drika » 17 apr 2012, 22:09

Maarten schreef:
hermanp schreef:Live verkiezing is natuurlijk wel mooier, maar niet iedereen is in de gelegenheid om zijn Kreidler op de post te doen.
Jawel, maar je merkt toch dat men minder enthousiast deelneemt. Ik wil het best blijven organiseren op de site, maar dan moet men wel mee willen doen en mooie foto's gaan maken en die insturen.
Ik heb toch ook de indruk dat er minder projecten zijn, misschien hakt de crisis er toch meer in dan uit de poll blijkt. Iedereen is van harte welkom om zijn projecten, restauraties enzovoorts te laten zien, maar als men dat liever niet meer doet op Kreidler.nl. Specials, bigbore, tuningsprojecten... allemaal welkom, origineel, eitank enzovoorts ook welkom. Maar mischien post men liever niet meer op Kreidler.nl en wijkt men uit naar elders.... Facebook?
hoi maarten
de enige juiste plaats om projecten te tonen en over te praten is natuurlijk kreidler.nl en wat tjerry zegt over facebook dat klopt natuurlijk ook helemaal
kreidler.nl bevat zo verschrikkelijk veel goede en bruikbare informatie ik zou zo gauw geen ander forum op kunnen noemen wat te vergelijken is eerlijk gezegd weet ik het van het zundapp forum niet en dat valt misschien wel in dezelfde categorie
wel denk ik dat er soms door enkele personen zo bot word gereageerd dat men zich nog wel even bedenkt om iets te posten
gezeur over , . ? dt is natuurlijk ook allemaal al gepasserd of een rubbertje wat niet zou kloppen
ook als iemand een vraag steld word er vaak op een botte manier naar de zoekfunctie verwezen en gesuggereerd dat de vraagsteller lui is dat kan denk ik veel beter
een ding weet ik heel zeker dat er genoeg projecten zijn let straks maar eens op bij de toer ritten
en voor dat men weer gaat zeuren
ik vind het kreidler forum echt super en onmisbaar ga ook niemand de schuld geven en ben zelf ook niet altijd tactvol
ik geef twee voorbeeldjes van mijzelf
1
ik poste dat er in delft tot s,avonds 12 uur kentekens overgeschreven konden worden en natuurlijk kommentaar in overvloed zelfs ging men het adres wat ik gaf bellen of het wel klopte en hoe dat mogelijk was,lijkt de recherge wel,nu kan dat dus niet meer,dat is toch ouwe wijven gedrag
2
ik poste dat het uniek was dat men op zondag kentekens kon overschrijven,en dat was dus een oficieel pers bericht,een moderator poste er direct onder ,dat is niet uniek, en boem het topic werd gesloten,hij zou ook kunnen uitleggen waarom dat dan niet uniek is toch,het enigste wat ik er mee voor had was dat anderen er hun gemak van konden hebben
wat ik eigenlijk wil zeggen is leven en laten leven en vrijheid blijheid
en nog maals het kreidler forum is echt UNIEK en ONMISBAAR
mensen die voor het eerst op het forum komen of er nog maar pas op zitten die moeten ook allemaal nog goed leren hoet het forum werkt en daar naar te handelen dus moet men daar toch een beetje milder voor zijn
ik denk dat als men wat milder is in het kommentaar dat er meer aanmeldingen komen voor de verkiezingen die toch eigenlijk zeker op dit forum thuis horen
dirk

Gebruikersavatar
emilio
circuit rijder
Berichten: 3016
Lid geworden op: 25 jul 2003, 12:36
Locatie: Paramaribo
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 16 keren

Re: Gaan we door met de mooiste Kreidler verkiezing?

#42 Bericht door emilio » 18 apr 2012, 08:06

Dirk heeft het mooi omschreven. Hij geeft de exacte reden aan waarom ik me op het forum tot slechts een enkele functionaliteit beperk zoals het organiseren van evenementen voor de Kreidler liefhebbers. Foto's en video's van mijn projecten zijn dan voor de geïnteresseerden wel toegankelijk via Facebook. Niet dat ik niet tegen kritiek kan maar de oneerlijkheid van de mensheid in het algemeen, die er alles voor over heeft om een ander eronderdoor te trekken, heeft er voor gezorgd dat ik niet alles meer met iedereen wens te delen. En zo zijn er veel meer die vroeger van alles posten en daar mee gestopt zijn.

Zo.... dit is eruit...

Gebruikersavatar
arno meijer
Berichten: 579
Lid geworden op: 07 aug 2010, 23:28
Locatie: amersfoort
Gegeven waarderingen: 28 keren
Ontvangen waarderingen: 5 keren

Re: Gaan we door met de mooiste Kreidler verkiezing?

#43 Bericht door arno meijer » 18 apr 2012, 17:24

Emilio en Drika.

zo dat lucht op heheheh ,maar het is wel waar vind ik :!: :!:

Gebruikersavatar
Maarten
Beheerder
Berichten: 9743
Lid geworden op: 01 sep 2002, 09:13
Locatie: Den Haag, Nederland
Gegeven waarderingen: 813 keren
Ontvangen waarderingen: 413 keren
Contacteer:

Re: Gaan we door met de mooiste Kreidler verkiezing?

#44 Bericht door Maarten » 18 apr 2012, 19:42

Ok, ik begrijp de kritiek, ik snap het ook.

Uiteraard blijft overeind dat IEDEREEN WELKOM is, en dat ingrepen door "ons moderators" er niet op gericht zijn om individuele mensen te benadelen of te betuttelen. Moderators zitten hier echt niet voor eigen belang of om hier de baas te spelen, die krijgen alleen maar (net als de scheidrechter) de kritiek en de modder over zich heen, terwijl hun enige doel is om de boel hier in goede banen te leiden en men hier volkomen vrijwillig en belangeloos in eigen vrije tijd de (lastige!) afwegingen moet maken...

Het forum is een grote groep mensen, en hoewel men misschien denkt dat de beheerder of de moderators de baas zijn, heeft ook een individueel forumlid macht. Afgunstige reacties, kort-af reacties enzovoorts, die worden geplaatst door die individuele leden. En bij elk bericht dat je verwijdert als moderator, kun je reacties verwachten van de persoon die ziet dat zijn bericht verdwenen is. Je hebt als moderator altijd met mensen te maken.

Op Facebook is het trouwens ook mogelijk om kritisch/onaardig/jaloers te reageren, ik denk dat daar nou niet echt de oplossing ligt. Op de Kreidler Facebook groep heb ik eenmaal een opmerking geplaatst bij een foto waarop 3 Zundapps en 3 Japanse motorfietsjes te zien waren, namelijk dat dit dus eigenlijk een Kreidlergroep was. Dit lid van de groep stapte meteen op en verwijderde zijn bericht... Zo gevoelig kan het soms liggen. Als ik niets zeg, dan staat die Kreidlergroup straks ook vol met andere zaken, wat naar mijn idee niet de bedoeling kan zijn.

Enfin, door hier weg te blijven los je het probleem ook niet op, vind ik... Ook dat is de macht van de individuele leden die uit een soort rancune beslissen hier niet meer te komen.

Ik vind sommige dingen ook jammer hoe ze lopen. Als ik zeg (wat ik gezegd heb) dat ik de Boss Rit best vrijgevig wil sponsoren als dat op een circuit gehouden wordt of op een vliegveld, dan hoor ik daar niets op. Dit moet en zal gehouden worden op de openbare weg, waar het leed vele malen ernstiger is mocht er (ONVERHOOPT!!!) iets misgaan. En dan schijn ik een soort van Koos Spee te zijn omdat ik op de veiligheid wijs. Dat heeft echt helemaal geen ene moer te maken met afgunst, ik vind het een uniek evenement. Maar het is toch logisch dat als men nu praat over 180 tot 200 km/uur te gaan rijden op de snelweg, dat ik dan achter mijn oren krab, of niet?

Nou ja, het is goed om je hart te luchten, ik sta open voor suggesties. Doel is dat we hier op Kreidler.nl toch een leuke en interessante ontmoetingsplek hebben waar we alles op Kreidler/techniek gebied met elkaar kunnen delen. Het zou toch jammer zijn als het hier verloren gaat.

Kijk, dit forum is van ons allen, en met z'n ALLEN moeten we er iets van maken.

Gebruikersavatar
emilio
circuit rijder
Berichten: 3016
Lid geworden op: 25 jul 2003, 12:36
Locatie: Paramaribo
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 16 keren

Re: Gaan we door met de mooiste Kreidler verkiezing?

#45 Bericht door emilio » 18 apr 2012, 20:08

Ik bemerk dat je de kritiek van mij op jezelf betrekt. Dat is onnodig omdat die niet op jou was en is gericht. Helaas is het een algemene tendens om privé-oorlogen "en public" uit te vechten om het eigen gelijk te halen zonder te beseffen wat ze voor de anderen kapot maken. Het grote verschil met facebook is dat je daar zelf kunt beslissen voor wie jouw informatie toegankelijk is en daar voorkom je het geleuter mee..

hermanp
Berichten: 6983
Lid geworden op: 08 sep 2002, 01:57
Locatie: alhier
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 107 keren

Re: Gaan we door met de mooiste Kreidler verkiezing?

#46 Bericht door hermanp » 18 apr 2012, 21:23

Het gaat in dit topic toch primair om de (schijnbaar mindere) animo voor een verkiezing? En wat eventueel een betere opzet is?
Kritiek hoort daar mijns inziens wel bij, iemand wijzen op zaken die beter (al is dat vaak ook iets subjectiefs, zelfs een Kreidler is niet perfect) kunnen moet mogen. Iedereen heeft zijn eigen visie op wat mooi of perfect is. De manier waarop dat gebracht wordt en/of opgevat wordt is door dit onpersoonlijke medium soms wat moeilijk. Maar dat is ook de aard van het www.
Voor mij persoonlijk maakt het me niet zoveel uit wat iemand over mijn Kreidler schrijft, ik heb ontzettend brede schouders, die veel kunnen dragen en soms erg afhangend waar zo alles afglijdt.

Gebruikersavatar
Rommats
Berichten: 1975
Lid geworden op: 12 nov 2002, 00:16
Locatie: Obdam
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Gaan we door met de mooiste Kreidler verkiezing?

#47 Bericht door Rommats » 18 apr 2012, 21:37

Gewoon doorgaan met de verkiezingen.
Al vind ik zelf 2 keer per jaar wel genoeg,

Ik kijk regelmatig ook de oude verkiezingen weer terug ,gewoon voor de mooie fotoos en kreidlers.

Ik heb niks met facebook en dat soort sites.

Deze site is top :clap en Maarten het is jammer dat je daar nog aan twijfelt.
Mijn oude baas vroeger zei altijd:" je kan het nooit iedereen naar zijn zin maken"
en dat is ook zo. [-X

Jan
Berichten: 3284
Lid geworden op: 07 sep 2002, 14:56
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 91 keren

Re: Gaan we door met de mooiste Kreidler verkiezing?

#48 Bericht door Jan » 23 apr 2012, 13:37

Ik zag net dat we 5074 leden hebben en zag ook dat er inmiddels 66 stemmen zijn uitgebracht voor de finale, ruim 1% dus!!! :oops:

Gebruikersavatar
rs-r
Berichten: 845
Lid geworden op: 03 mei 2005, 21:18
Locatie: Waregem (België)
Gegeven waarderingen: 238 keren
Ontvangen waarderingen: 43 keren

Re: Gaan we door met de mooiste Kreidler verkiezing?

#49 Bericht door rs-r » 23 apr 2012, 16:58

Laat het gewoon doorgaan zoals het vroeger was en geef de deelnemers wat meer Kb per foto.
Eenmaal per jaar en liefst in de winter, is de tijd dat we het minst te doen hebben op de kreidlers en meer voor ons pc scherm zitten.
Mooie vlekkeloze brommers tegen een prachtige achtergrond, daar gaat het om vind ik..

bolle39
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 dec 2010, 21:04
Locatie: leidschendam
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Gaan we door met de mooiste Kreidler verkiezing?

#50 Bericht door bolle39 » 29 apr 2012, 22:55

elke kreidler is een winnaar mooi/lelijk/oud/nieuw :-) want het is tenslotte een kreidler
maar vindt de verkiezing altijd wel leuk bij genoeg animo natuurlijk.
maar dat van de klasse cq bouwjaren verkiezingen om die te scheiden van elkaar vind ik wel een goed idee.
zo hou je het gelijkwaardig denk ik.

Plaats reactie