Mooiste Kreidler Verkiezing december 2011 - Stemmen

Stuur de mooiste foto in van jouw Kreidler. Bekijk al dat moois en breng je stem uit! De mooiste Kreidlerverkiezing!

Mooiste Kreidler December 2011

Peiling eindigde op 27 jan 2012, 20:54

1. Zatopek
34
28%
2. Wybe
12
10%
3. Mart 50
24
20%
4. S&S Eyecatcher
51
42%
 
Totaal aantal stemmen: 121

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
veldmuis
Berichten: 1520
Lid geworden op: 04 aug 2008, 02:10
Locatie: Where I lay my hat
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

Re: Mooiste Kreidler Verkiezing december 2011 - Stemmen

#26 Bericht door veldmuis » 15 jan 2012, 23:18

Er zijn nog landen Henk waar men zich massaal voegt naar de mening van 1 persoon. Misschien voel je je daar aardig thuis. Ze stonden dit jaar ook op de vakantiebeurs dus wellicht een idee voor komende zomer?
De kleur van de verplichte kleding zal je wel aanstaan denk ik....mooi beige dus ook je parel zal daar niet uit de toon vallen.

We lezen het reisverslag wel een keer.


Edit mod: Foto Noord-Koreaanse leider verwijderd.

Gebruikersavatar
Henk 3bakvoet
Winnaar Kreidlerverkiezing Lexmond 2005
Berichten: 10800
Lid geworden op: 27 jan 2005, 01:01
Locatie: Koog aan de Zaan
Gegeven waarderingen: 186 keren
Ontvangen waarderingen: 567 keren

Re: Mooiste Kreidler Verkiezing december 2011 - Stemmen

#27 Bericht door Henk 3bakvoet » 15 jan 2012, 23:19

Het grote verschil zit in het individu bij jullie, bij mij is het de kreidler die ik beoordeel.

Gebruikersavatar
veldmuis
Berichten: 1520
Lid geworden op: 04 aug 2008, 02:10
Locatie: Where I lay my hat
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

Re: Mooiste Kreidler Verkiezing december 2011 - Stemmen

#28 Bericht door veldmuis » 15 jan 2012, 23:21

Nee hoor Henkje. Als dat zo was zou ik de fluor als vierde rangschikken en de beste man welke de S&S Kreidler gebouwd heeft ken ik niet dus die bewering houdt geen stand....

Amen
Laatst gewijzigd door veldmuis op 16 jan 2012, 09:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Wybe
Berichten: 535
Lid geworden op: 08 mei 2010, 20:00
Locatie: Buitenpost (Friesland)
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Mooiste Kreidler Verkiezing december 2011 - Stemmen

#29 Bericht door Wybe » 16 jan 2012, 07:29

Henk 3bakvoet schreef:Het grote verschil zit in het individu bij jullie, bij mij is het de kreidler die ik beoordeel.
ben het helemaal met je eens !
zo'n gevoel krijg ik hier ook.

zeg nou zelf die van s's is totaal geen Kreidler meer.

gr Wybe.

Gebruikersavatar
veldmuis
Berichten: 1520
Lid geworden op: 04 aug 2008, 02:10
Locatie: Where I lay my hat
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

Re: Mooiste Kreidler Verkiezing december 2011 - Stemmen

#30 Bericht door veldmuis » 16 jan 2012, 09:13

@ Wybe..... #-o ....Kameraad...

Gebruikersavatar
Wybe
Berichten: 535
Lid geworden op: 08 mei 2010, 20:00
Locatie: Buitenpost (Friesland)
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Mooiste Kreidler Verkiezing december 2011 - Stemmen

#31 Bericht door Wybe » 16 jan 2012, 09:40

Ben je kamaraat niet volgens mij ??

Gebruikersavatar
veldmuis
Berichten: 1520
Lid geworden op: 04 aug 2008, 02:10
Locatie: Where I lay my hat
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

Re: Mooiste Kreidler Verkiezing december 2011 - Stemmen

#32 Bericht door veldmuis » 16 jan 2012, 09:47

Geloof niet dat je hem helemaal volgt Wybe maar dat maakt niet uit. Je hebt een heel nette kreidler overigens !

Gebruikersavatar
Willem de Groot
Berichten: 1105
Lid geworden op: 28 dec 2003, 22:53
Locatie: Heemskerk
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

Re: Mooiste Kreidler Verkiezing december 2011 - Stemmen

#33 Bericht door Willem de Groot » 16 jan 2012, 11:32

De S&S kreidler

Het is gewoon een fantastische kreidler, waarbij de maker zijn creativiteit tot het uiterste heeft laten zien.

Dat hij meedingt naar de mooiste van het forum is natuurlijk logisch.
Een ieder die een beetje weet hoe dit forum werkt zal dit begrijpen.

De lucht in de banden zal ook wel speciaal zijn, de standaard is lekker hoog, de spatborden en buddy de bidonbeker zijn mooi geplaatst en vallen mooi in het geheel.

De stemmers op deze kreidler adviseer ik ernstig uit te zien naar een beige parel om het verschil in stijlen te kunnen zien. Zoveel mensen zoveel wensen.

Het gaat toch om wat je mooi vindt? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
tet
Berichten: 1387
Lid geworden op: 16 dec 2005, 20:16
Locatie: hoofddorp
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Mooiste Kreidler Verkiezing december 2011 - Stemmen

#34 Bericht door tet » 16 jan 2012, 11:34

Wybe schreef:het gaat toch om de mooiste kreidler verkiezing ???
niet om de speciaalste !!!!!
Je hebt helemaal gelijk..........ten dele!
Het is een verkiezing,het gaat dus om de mening van degene die kiest,de persoonlijke mening dus.
In dit licht bezien is de keuze dus vrij en is enig commentaar op de keuze van een ander onterecht.
Ik vind de special nu eenmaal de mooiste,mijn eigen keuze en smaak.
Je hoeft het hier niet mee eens te zijn,bij een verkiezing is de keuze vrij,nietwaar?
Het is niet zo moeilijk om een Kreidler geheel orogineel op te bouwen,de Kreidlerfabriek heeft tenslotte genoeg voorbeelden gemaakt,om er wat aparts van te maken heb je eigen ideën nodig,zelf nadenken dus en dat vinden de meeste toch een ietsepietsie te moeilijk zeker.
De boel afkraken is vrij makkelijk,zeker als je zelf slechts kunt kopiëren.
Natuurlijk mag je een ori mooi vinden........de keuze is vrij.
René

Eifelyeti
Eifeltour Rijder
Berichten: 9264
Lid geworden op: 19 aug 2008, 21:41
Locatie: Nirvana
Gegeven waarderingen: 921 keren
Ontvangen waarderingen: 764 keren

Re: Mooiste Kreidler Verkiezing december 2011 - Stemmen

#35 Bericht door Eifelyeti » 16 jan 2012, 11:42

Hi,

Henk, du hast Recht....Kirmesmoped....... aber schön ist sie...

Kirmesmopeds kommen aber leider immer mehr hier auf dem Forum und meinen sie seinen "die" Kreidlerfans...........

Wo beginnt es ein Kirmesmoped zu sein?
Wo hört es au ein kirmesmoped zu sein?

Jeder kann hier stimmen wie er will.....noch!!!

Gebruikersavatar
KJ
Berichten: 4833
Lid geworden op: 12 nov 2002, 18:05
Locatie: Onder steen 13
Gegeven waarderingen: 624 keren
Ontvangen waarderingen: 82 keren

Re: Mooiste Kreidler Verkiezing december 2011 - Stemmen

#36 Bericht door KJ » 16 jan 2012, 11:50

...................zucht :(
Gaan we weer eens.....over meningen en mensen die eea goed kunnen verwoorden kun je een boek schrijven. Dat betreft hier op het forum niet alleen Henk3bakvoet ((edit)voor alle duidelijkheid, ik bedoel hier het goed kunnen verwoorden van zijn mening)

Stem gewoon op die fiets die je aanstaat. Op iedere deelnemende fiets alhier valt wel iets aan te merken....heeft het zin? Voegt het iets toe?

Ik stem op de fiets waar wat onderdelen in/op/aan zitten die ik heb mogen leveren. :wink:
Laatst gewijzigd door KJ op 16 jan 2012, 13:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Maarten
Beheerder
Berichten: 9743
Lid geworden op: 01 sep 2002, 09:13
Locatie: Den Haag, Nederland
Gegeven waarderingen: 812 keren
Ontvangen waarderingen: 413 keren
Contacteer:

Re: Mooiste Kreidler Verkiezing december 2011 - Stemmen

#37 Bericht door Maarten » 16 jan 2012, 11:57

Wybe, ik heb ook mijn uiterste best gedaan, maar ik heb de verkiezing nooit gewonnen.
En dan is dit nog maar de voorronde. Dus zie het als een aardigheidje, want meer is de verkiezing niet. :!:

Je hebt een prachtige Kreidler en je bent er trots op. Net als ik. En daar gaat het om.

Maar er kan er altijd maar eentje winnen. Vaak stemt het forum op origineel, nu eens op een special.
Ik heb 'm gezien in Hoogeveen, en het was gewoon de blikvanger.

Of het nu helemaal je smaak is of niet, iedereen zag er wel aan af dat het iets bijzonders is, gemaakt met vakmanschap. Er waren gewoon unieke details, neem die tank nou... hoe lang proberen we nou al specials te maken. Daar waar het in de Zundapp wereld goed lukt om een Zundapp in speciale kleuren te spuiten, hoe vaak mislukt dit niet op een Kreidler. Nou, hier hebben ze eens iets "anders" gedaan, iets unieks... en ik vind het bijzonder geslaagd. Wel zou een racezitje op deze special zeker niet misstaan. Zelfs het achterspatbord.... deze Kreidler komt daar mee weg. Alsof je denkt: zo hoort het. (weet dat niet iedereen daar zo over denkt, maar het is niets persoonlijks, het is slechts mijn mening over een spatbordje) :-)

Gebruikersavatar
TonK
Berichten: 2959
Lid geworden op: 12 aug 2007, 15:56
Locatie: JO32FI
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren
Contacteer:

Re: Mooiste Kreidler Verkiezing december 2011 - Stemmen

#38 Bericht door TonK » 16 jan 2012, 12:28

De veerweg vóór is helaas te kort voor een fatsoenlijke wegligging, lijkt wel leuk maar werkt niet.

Gebruikersavatar
Wybe
Berichten: 535
Lid geworden op: 08 mei 2010, 20:00
Locatie: Buitenpost (Friesland)
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Mooiste Kreidler Verkiezing december 2011 - Stemmen

#39 Bericht door Wybe » 16 jan 2012, 12:36

veldmuis schreef:Geloof niet dat je hem helemaal volgt Wybe maar dat maakt niet uit. Je hebt een heel nette kreidler overigens !
:wink:

Gebruikersavatar
nozems
Berichten: 10471
Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
Locatie: het emperisch centrum der RS,en
Gegeven waarderingen: 237 keren
Ontvangen waarderingen: 223 keren

Re: Mooiste Kreidler Verkiezing december 2011 - Stemmen

#40 Bericht door nozems » 16 jan 2012, 14:18

Michiel je slaat de spijker op z,n kop, alweer! jammer genoeg maar je hebt gelijk wat betreft henk.

Ik dacht laatst van ik ga weer eens op de audiëntie bij Henk, om nou eens te vragen naar zijn omslag naar het snelle werk.
Nou ik hoefde direct niet meer te komen, want wij forumschreeuwers o.a jij en ik hebben Henk z,n topic om zeep geholpen, door onze standpunten te belichten.

Nou dat gaat er bij Henk dus mooi niet in, wij hebben er volgens hem dus voor gezorgd dat het betreffende topic om zeep is geholpen, en wat blijkt? Henk is ineens begaan met het plezier van de bigbore rijders en nog belangrijker met de omzet van de constructeurs ervan, je dienstbaar opstellen heet dat :wink:

Maar je mag niet zeggen dat je dat niet gelooft en je mag al helemaal geen weerwoord hebben, we vergeten schijnbaar dat hij vele jarenlang mensen die met opvoeren bezig waren, of hun Kreidler naar eigen smaak opbouwde het leven flink, maar dan ook echt flink zuur maakte, hij fakkelde alles en iedereen af, mensen werden doodziek van zijn geneuzel, hij riskeerde zelfs een aantal bans.

en nu ineens is hij begaan met de snelle mannen die hun kreidler tot horrorbakken maken?

Ik geloof dat dus niet, maar pas op Michiel! Henk gaat straks als de race gereden is heel hard schreeuwen, naar ons!....we worden naar het executie peloton geleid, omdat we een eigen mening hebben. (maar ik denk ook omdat we aan zijn platvorm van aandacht hebben gezaagd)

drika
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Mooiste Kreidler Verkiezing december 2011 - Stemmen

#41 Bericht door drika » 16 jan 2012, 15:25

dit topic gaat helaas niet meer helemaal over de verkiezing van wat men de mooiste kreidler vind,maar gaat meer over personen
echt jammer voor de mooie kreidlers die er in staan
ik heb mijn stem aan zatopek gegeven want dat vind ik de aller mooiste maar de anderen vind ik ook echt allemaal mooi
je kan maar een stem uit brengen en natuurlijk doe je dat op de kreidler die jij het mooiste vind
dirk

Gebruikersavatar
veldmuis
Berichten: 1520
Lid geworden op: 04 aug 2008, 02:10
Locatie: Where I lay my hat
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

Re: Mooiste Kreidler Verkiezing december 2011 - Stemmen

#42 Bericht door veldmuis » 16 jan 2012, 15:26

Semantiek Pascal.......Laat hem zich uitleven zou ik zeggen.

Gebruikersavatar
nozems
Berichten: 10471
Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
Locatie: het emperisch centrum der RS,en
Gegeven waarderingen: 237 keren
Ontvangen waarderingen: 223 keren

Re: Mooiste Kreidler Verkiezing december 2011 - Stemmen

#43 Bericht door nozems » 16 jan 2012, 15:29

Ik kijk ernaar uit, ik heb nog wel een 'stok' achter de deur, een eyeopener zullen we maar zeggen :o

Maar goed ontopic, ik heb m,n stem uitgebracht :D

dolle aad
Berichten: 2351
Lid geworden op: 27 apr 2008, 09:41
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Re: Mooiste Kreidler Verkiezing december 2011 - Stemmen

#44 Bericht door dolle aad » 17 jan 2012, 00:44

Kommentaar = welkom :clap :clap :clap

:lol: :lol: :lol:
--------------------

:idea: :idea:
Eyecather VER aan kop
8)

-------------------

Gebruikersavatar
Tissue
Berichten: 790
Lid geworden op: 14 jul 2004, 16:00
Locatie: Epe
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Mooiste Kreidler Verkiezing december 2011 - Stemmen

#45 Bericht door Tissue » 17 jan 2012, 08:45

nozems schreef:Michiel je slaat de spijker op z,n kop, alweer! jammer genoeg maar je hebt gelijk wat betreft henk.

Ik dacht laatst van ik ga weer eens op de audiëntie bij Henk, om nou eens te vragen naar zijn omslag naar het snelle werk.
Nou ik hoefde direct niet meer te komen, want wij forumschreeuwers o.a jij en ik hebben Henk z,n topic om zeep geholpen, door onze standpunten te belichten.

Nou dat gaat er bij Henk dus mooi niet in, wij hebben er volgens hem dus voor gezorgd dat het betreffende topic om zeep is geholpen, en wat blijkt? Henk is ineens begaan met het plezier van de bigbore rijders en nog belangrijker met de omzet van de constructeurs ervan, je dienstbaar opstellen heet dat :wink:

Maar je mag niet zeggen dat je dat niet gelooft en je mag al helemaal geen weerwoord hebben, we vergeten schijnbaar dat hij vele jarenlang mensen die met opvoeren bezig waren, of hun Kreidler naar eigen smaak opbouwde het leven flink, maar dan ook echt flink zuur maakte, hij fakkelde alles en iedereen af, mensen werden doodziek van zijn geneuzel, hij riskeerde zelfs een aantal bans.

en nu ineens is hij begaan met de snelle mannen die hun kreidler tot horrorbakken maken?

Ik geloof dat dus niet, maar pas op Michiel! Henk gaat straks als de race gereden is heel hard schreeuwen, naar ons!....we worden naar het executie peloton geleid, omdat we een eigen mening hebben. (maar ik denk ook omdat we aan zijn platvorm van aandacht hebben gezaagd)
ach ikzelf heb het al jaren geleden gehad met deze "medeforummer" hij brande toendertijd inderdaad iedereen af die harder ging dan de 45km/h en nu......
Tja hij was toen al niet goed bezig en heeft een heleboel oud forummers weggejaagd, door zijn irritante mening door te spuien. Zelfs bij jeugdige kreidler liefhebbers, die nog net een nagel hadden om hun kont te krabben, ja zelfs deze werden door deze heer niet ontzien van enig "in de grond trappend" commentaar als hun kreidlertje een homoetje had of iets wat meneer niet aan stond. Helaas is door velen dit altijd getolereerd, waar anderen al lang een ban voor hadden gekregen (neem een Sierfred, ook iemand met een uitgesproken mening) en ben ook van mening dat hier veel met 2 maten word gemeten. Waardoor zijn reacties gewoon geaccepteerd worden. vaak ook nog voorzien van. "och ja maar zo is henk hé, moet je niks van aantrekken." nee af en toe is het gewoon respectloos. Maar schijnbaar mag hij zich zo profileren op dit forum.

Gebruikersavatar
nozems
Berichten: 10471
Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
Locatie: het emperisch centrum der RS,en
Gegeven waarderingen: 237 keren
Ontvangen waarderingen: 223 keren

Re: Mooiste Kreidler Verkiezing december 2011 - Stemmen

#46 Bericht door nozems » 17 jan 2012, 11:02

Tissue jij ziet dat gelukkig ook, ik denk dat hij wel een record aantal waarschuwingen heeft gehad.Maar hij is altijd, tot nu toe altijd anti opvoeren en anti eigenbouw kreidler geweest, teksten als; je bent niet goed snik als je je klassieke kreidler gaat opvoeren, onbetrouwbaarheid ten top en levensgevaarlijk!! Het was maar niet van de lucht, menig opvoerende kreidlerliefhebber heeft maar geen verslag gedaan op het forum indertijd, om maar niet dat eindeloze gezever en afbrand commentaar van hem over zich heen te krijgen.

En nu is ie ineens begaan met het plezier van de bigbore jongens(waar ik mezelf toch ook tot reken)????en met de omzet van de bigbore construteurs en de tuners ervan???? en als je dat niet gelooft en je zegt er wat van krijg je een bak ellende over je heen, daar lusten de honden echt geen brood van, als je denkt dat het hem vooral om alle aandacht te doen is en dus niet om bovengenoemde, nou dan krijg je de wind van voren!

dus alle forumschreeuwers u bent gewaarschuwd!! :roll: :lol:

En nu is het klaar met mijn vervuilende teksten, ik heb er nu meer dan genoeg over gezegd.

Over op de verkiezingen aub.
Laatst gewijzigd door nozems op 17 jan 2012, 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Tissue
Berichten: 790
Lid geworden op: 14 jul 2004, 16:00
Locatie: Epe
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Mooiste Kreidler Verkiezing december 2011 - Stemmen

#47 Bericht door Tissue » 17 jan 2012, 11:48

amen :D

Gebruikersavatar
Mach4
Berichten: 2003
Lid geworden op: 10 aug 2011, 11:16
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

Re: Mooiste Kreidler Verkiezing december 2011 - Stemmen

#48 Bericht door Mach4 » 17 jan 2012, 13:56

Heren heren rustig [-X , wat een drukte om niks :o ,wat maakt het uit waarop men kan stemmen,stem gewoon op de Kreidler die je zelf het mooiste vind,special,standaard ,niet zo special,mooi ,lelijk,
daar gaat het hier om,voor elkaar afzeiken de grond in boren en dergelijke daar kan men beter een ander topic voor openen,het grote elkaar afzeiken
topic bv. :twisted: :mrgreen:

Gebruikersavatar
veldmuis
Berichten: 1520
Lid geworden op: 04 aug 2008, 02:10
Locatie: Where I lay my hat
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

Re: Mooiste Kreidler Verkiezing december 2011 - Stemmen

#49 Bericht door veldmuis » 17 jan 2012, 15:09

stem gewoon op de Kreidler die je zelf het mooiste vind,special,standaard ,niet zo special,mooi ,lelijk,
@ Mach4 : Lees terug.....dat deed ik :shock: . En zie wat er gebeurd.

En dan wordt mij verweten dat ik op het individu speel...... [-X Pot.....ketel?........Spiegel [-o<

Maar goed ! Klaar ermee. De Geert Wilders van dit forum heeft alweer teveel media aandacht gekregen.

Stemmen mensen! Naar eer en geweten, naar smaak en kraak, zonder reserve of vooringenomenheid :D

Gebruikersavatar
Henk 3bakvoet
Winnaar Kreidlerverkiezing Lexmond 2005
Berichten: 10800
Lid geworden op: 27 jan 2005, 01:01
Locatie: Koog aan de Zaan
Gegeven waarderingen: 186 keren
Ontvangen waarderingen: 567 keren

Re: Mooiste Kreidler Verkiezing december 2011 - Stemmen

#50 Bericht door Henk 3bakvoet » 17 jan 2012, 17:52

Pascal Tissue en Veldmuis
Over het algemeen klopt het verhaal aardig.

Pascal zou je dit even willen veranderen
en met de omzet van Creanotive
De naam Creanotive heb ik in onze email`s conversatie niet gebruikt.

Plaats reactie