Toer 2021; met de Hondekop Noord - Zuid

Evenementen aankondigen, bezoeken en er verslag van doen.
Present, visit and talk about Kreidler events.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Flocke
Berichten: 3054
Lid geworden op: 10 apr 2016, 23:09
Locatie: Teutoburger Wald (D)
Gegeven waarderingen: 568 keren
Ontvangen waarderingen: 799 keren

Re: Toer 2021; met de Hondekop Noord - Zuid

#126 Bericht door Flocke » 12 aug 2021, 01:01

Hallo Kees,

schön, dass Du von Deiner außergewöhnlichen Kreidler-Abenteuer-Tour wieder gesund zu Hause angekommen bist. :D

Und vielen Dank für die zahllosen schönen Bilder, für die detaillierten und teils humorvollen Tagesberichte, so konnten wir prima von zu Hause aus an Deiner Reise teilhaben ! :clap

Ich finde es klasse, dass Du solch eine minimalistische und ursprüngliche Reise unternimmst.
Für alles offen und spontan, das zeigt doch, dass Du Dir Deine Jugendlichkeit, Neugier und Offenheit bewahrt hast. :thumbleft

Das schöne an so einer Tour mit einem Hundekopf scheint doch zu sein, dass man viel von der Umgebung mitbekommt und gut mit den Leuten ins Gespräch kommt.
Eine andere Perspektive als sonst hat und viel neues auch im eigenen Land oder der eigenen Umgebung erfährt und entdeckt.

So kenne ich es auch, wenn ich mit der Eitank unterwegs bin und so meine ich es auch in Deinen Berichten wiedergefunden zu haben.
Also unter dem Strich eine ganz besondere Art und Weise unterwegs zu sein, wenn man dafür einen Sinn hat und sich unvoreingenommen darauf einläßt.

Alles Gute, Gruß

Carsten

Gebruikersavatar
Caspar
Berichten: 13598
Lid geworden op: 10 sep 2002, 14:43
Locatie: Zuid-Oost Limburg
Gegeven waarderingen: 588 keren
Ontvangen waarderingen: 811 keren

Re: Toer 2021; met de Hondekop Noord - Zuid

#127 Bericht door Caspar » 12 aug 2021, 07:40

Fijn dat je relatief onbeschadigd weer thuis bent !
Mooi verslag , petje af voor de hele onderneming.

Gebruikersavatar
Zolenheuvel
Berichten: 2285
Lid geworden op: 31 aug 2010, 21:32
Locatie: Zoetermeer
Gegeven waarderingen: 32 keren
Ontvangen waarderingen: 264 keren

Re: Toer 2021; met de Hondekop Noord - Zuid

#128 Bericht door Zolenheuvel » 12 aug 2021, 08:21

Flocke schreef: 12 aug 2021, 01:01 Hallo Kees,

schön, dass Du von Deiner außergewöhnlichen Kreidler-Abenteuer-Tour wieder gesund zu Hause angekommen bist. :D

Und vielen Dank für die zahllosen schönen Bilder, für die detaillierten und teils humorvollen Tagesberichte, so konnten wir prima von zu Hause aus an Deiner Reise teilhaben ! :clap

Ich finde es klasse, dass Du solch eine minimalistische und ursprüngliche Reise unternimmst.
Für alles offen und spontan, das zeigt doch, dass Du Dir Deine Jugendlichkeit, Neugier und Offenheit bewahrt hast. :thumbleft

Das schöne an so einer Tour mit einem Hundekopf scheint doch zu sein, dass man viel von der Umgebung mitbekommt und gut mit den Leuten ins Gespräch kommt.
Eine andere Perspektive als sonst hat und viel neues auch im eigenen Land oder der eigenen Umgebung erfährt und entdeckt.

So kenne ich es auch, wenn ich mit der Eitank unterwegs bin und so meine ich es auch in Deinen Berichten wiedergefunden zu haben.
Also unter dem Strich eine ganz besondere Art und Weise unterwegs zu sein, wenn man dafür einen Sinn hat und sich unvoreingenommen darauf einläßt.

Alles Gute, Gruß

Carsten
Carsten, bedankt weer voor jouw positievebericht en complimenten. De vele boeiende en bijzondere contacten onderweg zijn het belangrijkste element. Daarnaast is het genieten van de omgeving in relaxe stand enorm goed voor een opgeruimd hoofd. Bijkomend effect is het besef dat op zo'n moment sterker doordringt, dat we in een rijkgezegend landje wonen, met prachtige natuur, infrastructuur, goede voorzieningen en doorgaans aardige mensen. Ik voeg er veiligheidshalve aan toe; het Duitse deel van de toer, deed hier niet voor onder :D

Groet Kees
Deze gebruikers waarderen Zolenheuvel voor dit bericht:
Flocke (12 aug 2021, 10:52)
Waardering: 9.09%

Jan
Berichten: 3284
Lid geworden op: 07 sep 2002, 14:56
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 91 keren

Re: Toer 2021; met de Hondekop Noord - Zuid

#129 Bericht door Jan » 12 aug 2021, 11:48

Kees goed dat je weer heelhuids bent thuisgekomen.
Ik heb met plezier je verslagen gelezen en je hebt een mooie tijd gehad.

Gebruikersavatar
Zolenheuvel
Berichten: 2285
Lid geworden op: 31 aug 2010, 21:32
Locatie: Zoetermeer
Gegeven waarderingen: 32 keren
Ontvangen waarderingen: 264 keren

Re: Toer 2021; met de Hondekop Noord - Zuid

#130 Bericht door Zolenheuvel » 12 aug 2021, 12:22

Jan schreef: 12 aug 2021, 11:48 Kees goed dat je weer heelhuids bent thuisgekomen.
Ik heb met plezier je verslagen gelezen en je hebt een mooie tijd gehad.
Ja, Jan het was een mooie tijd om weer helemaal op te laden.
Ik kom nog even terug op het gemetselde plafond. Dit is i.d. een stenen plafond, met wapening. Wordt als een muur gemetseld en dan als plafondplaat geplaatst.Werd in een bepaalde periode veel toegepast.
Ik had het ook opgemerkt, maar de foto meer genomen vanwege de redelijk geordende gereedschapschuur. Dat zie je nog wel eens anders bij boeren.
https://www.homekeur.nl/nehobo-vloeren/

Groet Kees

Gebruikersavatar
Flocke
Berichten: 3054
Lid geworden op: 10 apr 2016, 23:09
Locatie: Teutoburger Wald (D)
Gegeven waarderingen: 568 keren
Ontvangen waarderingen: 799 keren

Re: Toer 2021; met de Hondekop Noord - Zuid

#131 Bericht door Flocke » 12 aug 2021, 13:57

Die Decke ist wirklich interessant, war mir aber auch erst nach dem Hinweis von Jan aufgefallen.

Ungewöhnliche Art und Weise, eine Decke herzustellen ... sieht aber nett aus. :D

Gruß

Carsten

Gebruikersavatar
Zolenheuvel
Berichten: 2285
Lid geworden op: 31 aug 2010, 21:32
Locatie: Zoetermeer
Gegeven waarderingen: 32 keren
Ontvangen waarderingen: 264 keren

Re: Toer 2021; met de Hondekop Noord - Zuid

#132 Bericht door Zolenheuvel » 12 aug 2021, 13:59

Via mijn broer een Zündapp eitank. Dit is het model dat ik me herinner waar onze vader mee naar zijn werk reed.
Hij kwam hem tegen op een camping. Heeft 20 jaar in een schuur gestaan. Ik vind hem nog in redelijke staat.

De andere heeft Joop uit Rijnsburg in bezit. We troffen elkaar op een camping. Hij stuurde deze foto n.a.v. ons gesprek. De KS 50 Supersport (met klotenstoter :mrgreen: )is van zijn broer, maar die had hem alleen maar naast zijn bed staan. Na lang soebatten mag hij er mee rijden. Er staan zeer weinig kilometers op de teller ( ik meen 4000 km). We hebben afgesproken binnenkort een keer samen te rijden.

Groet Kees
Bijlagen
IMG-20210811-WA0005.jpg
IMG-20210811-WA0005.jpg (82.87 KiB) 1260 keer bekeken
IMG-20210810-WA0032.jpg
IMG-20210810-WA0032.jpg (99.3 KiB) 1260 keer bekeken
IMG-20210810-WA0031.jpg
IMG-20210810-WA0031.jpg (103.33 KiB) 1260 keer bekeken
Deze gebruikers waarderen Zolenheuvel voor dit bericht:
Flocke (12 aug 2021, 14:04)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
rs-r
Berichten: 845
Lid geworden op: 03 mei 2005, 21:18
Locatie: Waregem (België)
Gegeven waarderingen: 238 keren
Ontvangen waarderingen: 43 keren

Re: Toer 2021; met de Hondekop Noord - Zuid

#133 Bericht door rs-r » 12 aug 2021, 20:10

Hartelijk dank voor het delen van je mooie reportage aan ons Kees, hiermee heb ik nu nog een betere kijk op Nederland. Ik als Belg kom eigenlijk niet zoveel in Nederland en al minder in de mooie uithoeken zoals je hier laat zien. Meestal neem ik de snelweg om zo direct bij mijn bestemming te zijn.. Amsterdam, Den Haag, Assen, Utrecht. en dat zal het zo wat zijn en deze plaatsen zeggen dan niet veel van het mooie achterland.

Spijtig dat je op je laatste dag nog een aanrijding gehad hebt, maar toch gelukkig niet met kwalijke bedoelingen, want dat maakt het alleen nog onaangenamer.

Reportages zoals deze maken dit Forum nog kleurrijker en dat is TOP!
Men staat er misschien niet bij stil, maar de vele foto's nemen en dan nog een tekst schrijven wat leuk leesbaar is.. geweldig Kees!!

Jan

Gebruikersavatar
Zolenheuvel
Berichten: 2285
Lid geworden op: 31 aug 2010, 21:32
Locatie: Zoetermeer
Gegeven waarderingen: 32 keren
Ontvangen waarderingen: 264 keren

Re: Toer 2021; met de Hondekop Noord - Zuid

#134 Bericht door Zolenheuvel » 12 aug 2021, 23:03

Belgische Fietsnelweg.jpeg
Belgische Fietsnelweg.jpeg (126.99 KiB) 1220 keer bekeken
rs-r schreef: 12 aug 2021, 20:10 Hartelijk dank voor het delen van je mooie reportage aan ons Kees, hiermee heb ik nu nog een betere kijk op Nederland. Ik als Belg kom eigenlijk niet zoveel in Nederland en al minder in de mooie uithoeken zoals je hier laat zien. Meestal neem ik de snelweg om zo direct bij mijn bestemming te zijn.. Amsterdam, Den Haag, Assen, Utrecht. en dat zal het zo wat zijn en deze plaatsen zeggen dan niet veel van het mooie achterland.

Spijtig dat je op je laatste dag nog een aanrijding gehad hebt, maar toch gelukkig niet met kwalijke bedoelingen, want dat maakt het alleen nog onaangenamer.

Reportages zoals deze maken dit Forum nog kleurrijker en dat is TOP!
Men staat er misschien niet bij stil, maar de vele foto's nemen en dan nog een tekst schrijven wat leuk leesbaar is.. geweldig Kees!!

Jan
Jan, mooi dat je deze blik op Nederland in 'Hondsdraf' kan waarderen. Misschien heeft het je geprikkeld ons kikkerlandje wat beter te leren kennen.
Wat mij betreft hoef je niet ver te gaan om mooie indrukken te ervaren. Het ligt als het ware om de hoek voor het oprapen.
Overigens moet ik zeggen dat ik de kleine doorsteek die ik door België heb gemaakt, ook als erg plezierig heb ervaren.
Zelfs het Jaagpad langs de langgerekte kanalen vond ik prachtig. En dan de 'Fietssnelwegen' door België! Wat een mooi initiatief.
Tijdens een fietstocht naar Rome trof ik een jong stel uit België. Zij reden op hun 'Plooifietsen' dezelfde route. In hun dagelijks leven hielden zij zich bezig met het ontwikkelen van deze Fietssnelwegen. Een geweldig plan. Met enige schaamte moet ik bekennen dat ik een deel van dit tracé heb misbruikt, door mijn Hond er uit te laten. :mrgreen:
Bedankt dat je de moeite neemt om jouw visie op het verslag te delen.

Groet Kees

Gebruikersavatar
paulus
Berichten: 508
Lid geworden op: 21 nov 2004, 21:33
Locatie: Drachten
Gegeven waarderingen: 23 keren
Ontvangen waarderingen: 28 keren

Re: Toer 2021; met de Hondekop Noord - Zuid

#135 Bericht door paulus » 13 aug 2021, 11:25

je hebt een prachtig verslag van jou vakantie toer gemaakt en ik heb het met heel wat interesse gevolgd.
alleen die ene opmerking stuit mij tegen de borst want daar door kan er in Nederland al zo weinig meer.

Vanmorgen om 7.30 opgestaan. Ik kon niet meer slapen door een machine op het land en een vieze lucht. Buiten gekomen bleek dat de boer de aardappelvelden aan het bespuiten was met zo'n trekker met aan weerzijde van die enorme sproeiarmen. Ik begrijp niet dat dit in deze tijd nog kan en mag. En dat op akkers die een camping omsluiten. Ik weet niet wat ik vandaag allemaal heb ingesnoven, maar gezond kan het niet zijn…

echt giftig zal het niet meer zijn denk ik met alle Euro regels en wat te denken wie er eerst was , de boer of de camping?
door deze gedachten moesten er al veel dingen verdwijnen of beperkingen worden opgelegd.
denk alleen maar aan circuit Zandvoort en TT Assen en wat te denken als je buren klagen over die stinkende 2 takt en ze gaan eisen dat je een elektrische scooter moet nemen.
leven en laten leven is mijn motto en laat verder ieder in zijn waarde.
maar nogmaals veel waardering voor jou reis.

gr Paulus.

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60282
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

Re: Toer 2021; met de Hondekop Noord - Zuid

#136 Bericht door Enzo-tvdzijden » 13 aug 2021, 12:06

paulus schreef: 13 aug 2021, 11:25 je hebt een prachtig verslag van jou vakantie toer gemaakt en ik heb het met heel wat interesse gevolgd.
alleen die ene opmerking stuit mij tegen de borst want daar door kan er in Nederland al zo weinig meer.

Vanmorgen om 7.30 opgestaan. Ik kon niet meer slapen door een machine op het land en een vieze lucht. Buiten gekomen bleek dat de boer de aardappelvelden aan het bespuiten was met zo'n trekker met aan weerzijde van die enorme sproeiarmen. Ik begrijp niet dat dit in deze tijd nog kan en mag. En dat op akkers die een camping omsluiten. Ik weet niet wat ik vandaag allemaal heb ingesnoven, maar gezond kan het niet zijn…

echt giftig zal het niet meer zijn denk ik met alle Euro regels en wat te denken wie er eerst was , de boer of de camping?
door deze gedachten moesten er al veel dingen verdwijnen of beperkingen worden opgelegd.
denk alleen maar aan circuit Zandvoort en TT Assen en wat te denken als je buren klagen over die stinkende 2 takt en ze gaan eisen dat je een elektrische scooter moet nemen.
leven en laten leven is mijn motto en laat verder ieder in zijn waarde.
maar nogmaals veel waardering voor jou reis.

gr Paulus.
Ik snap jou reactie niet #-o

Gebruikersavatar
Zolenheuvel
Berichten: 2285
Lid geworden op: 31 aug 2010, 21:32
Locatie: Zoetermeer
Gegeven waarderingen: 32 keren
Ontvangen waarderingen: 264 keren

Re: Toer 2021; met de Hondekop Noord - Zuid

#137 Bericht door Zolenheuvel » 13 aug 2021, 12:41

paulus schreef: 13 aug 2021, 11:25
echt giftig zal het niet meer zijn denk ik met alle Euro regels en wat te denken wie er eerst was , de boer of de camping?
door deze gedachten moesten er al veel dingen verdwijnen of beperkingen worden opgelegd.
denk alleen maar aan circuit Zandvoort en TT Assen en wat te denken als je buren klagen over die stinkende 2 takt en ze gaan eisen dat je een elektrische scooter moet nemen.
leven en laten leven is mijn motto en laat verder ieder in zijn waarde.
maar nogmaals veel waardering voor jou reis.

gr Paulus.
Paulus, ik snap dat je op mijn opmerking aanslaat.
Het is inderdaad niet de meest genuanceerde kijk, maar laten we hierover op het forum maar geen discussie beginnen.
Ik begrijp jouw opmerking en kan het hebben, maar ik heb ook een mening over het gebruik van landbouwgif.
Natuurlijk, ik heb ook de wijsheid niet in pacht, maar heb niet het vertrouwen in de Europese regels, dat ik denk dat de gebruikte middelen niet meer giftig zijn. Wat dat betreft zie je dat we steeds te maken hebben met voortschrijdend inzicht.
Wel hoop ik dat er nog eens een echt veilige manier van gewasbescherming wordt gevonden, want we willen allemaal eten. Gelukkig worden hierin stappen gemaakt.
W.b. jouw motto; dit onderschrijf ik ook helemaal, maar het maakt me niet kritiekloos. Door kritisch te zijn worden we aangescherpt en aan het denken gezet en zo pak ik jouw opmerking ook op.
W.b. de boer of de camping; wie was er het eerst? Tja, de camping bestaat al 50 jaar en is van de boer.

Bedankt voor wat je over de toer en het verslag schrijft en ik waardeer de wijze waarop je jouw feedback geeft.

Groet Kees
Deze gebruikers waarderen Zolenheuvel voor dit bericht:
paulus (15 aug 2021, 13:58)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
RuudvanWijk
Berichten: 1250
Lid geworden op: 22 mar 2007, 21:25
Locatie: Bovenkarspel
Gegeven waarderingen: 2 keren
Ontvangen waarderingen: 26 keren

Re: Toer 2021; met de Hondekop Noord - Zuid

#138 Bericht door RuudvanWijk » 13 aug 2021, 22:30

Kees,
Bedankt voor het mooie verslag. Leuke belevenis. Met plezier gelezen.
Groet, Ruud

Gebruikersavatar
Leopold Hogenhuis
Berichten: 2432
Lid geworden op: 15 nov 2004, 13:02
Locatie: Bilzen B
Gegeven waarderingen: 9 keren
Ontvangen waarderingen: 122 keren
Contacteer:

Re: Toer 2021; met de Hondekop Noord - Zuid

#139 Bericht door Leopold Hogenhuis » 06 sep 2021, 22:42

Heel leuk verslag , ik heb het met veel plezier gelezen .
Het aambeeld in jouw werkplaats viel me meteen op .
Drente is mij goed bekend ; als kind veel geweest .
Ik zie je wel een keer , misschien in het Zuiden .
Geweldig !
Groeten , Leopold .

Gebruikersavatar
Zolenheuvel
Berichten: 2285
Lid geworden op: 31 aug 2010, 21:32
Locatie: Zoetermeer
Gegeven waarderingen: 32 keren
Ontvangen waarderingen: 264 keren

Re: Toer 2021; met de Hondekop Noord - Zuid

#140 Bericht door Zolenheuvel » 06 sep 2021, 23:25

Leopold Hogenhuis schreef: 06 sep 2021, 22:42 Heel leuk verslag , ik heb het met veel plezier gelezen .
Het aambeeld in jouw werkplaats viel me meteen op .
Drente is mij goed bekend ; als kind veel geweest .
Ik zie je wel een keer , misschien in het Zuiden .
Geweldig !
Groeten , Leopold .
Mooie reactie Leopold. Bedankt.
Nu, een paar weken na de trip, kan ik nog steeds nagenieten. Het is een aanrader voor iedereen.
Het aambeeld; ik ben benieuwd wat jij (naar ik meen te herinneren als paardenhoefsmid) in mijn 'werkplaats' als aambeeld herkent.
Zelf herken ik er drie: het 'aambeeld' op mijn bankschroef. Een stuk rails, overgehouden van de aanleg van het Flevospoor. En het schoenenaambeeld dat ik van mijn vader heb geërfd.
Het zou leuk zijn om elkaar een keer te ontmoeten, want ik lees jouw verslagen en commentaren altijd met veel interesse. Zaterdag rij ik met mijn voorwiel naar PreboWheels in Meijel. Wie weet...?

Groet Kees

Gebruikersavatar
Leopold Hogenhuis
Berichten: 2432
Lid geworden op: 15 nov 2004, 13:02
Locatie: Bilzen B
Gegeven waarderingen: 9 keren
Ontvangen waarderingen: 122 keren
Contacteer:

Re: Toer 2021; met de Hondekop Noord - Zuid

#141 Bericht door Leopold Hogenhuis » 07 sep 2021, 17:38

Doe Peter de groeten , hij werkt ook voor mij .
Ik werk Zaterdag helaas in Leuven op de ruiterschool .
Onderdeel van de Hoefsmederijschool Brussel .
Groeten Leopold .

Gebruikersavatar
Zolenheuvel
Berichten: 2285
Lid geworden op: 31 aug 2010, 21:32
Locatie: Zoetermeer
Gegeven waarderingen: 32 keren
Ontvangen waarderingen: 264 keren

Re: Toer 2021; met de Hondekop Noord - Zuid

#142 Bericht door Zolenheuvel » 07 sep 2021, 17:54

Leopold Hogenhuis schreef: 07 sep 2021, 17:38 Doe Peter de groeten , hij werkt ook voor mij .
Ik werk Zaterdag helaas in Leuven op de ruiterschool .
Onderdeel van de Hoefsmederijschool Brussel .
Groeten Leopold .
Doe ik Leopold.
Mooi vak heb je.

Groet Kees

Gebruikersavatar
Zolenheuvel
Berichten: 2285
Lid geworden op: 31 aug 2010, 21:32
Locatie: Zoetermeer
Gegeven waarderingen: 32 keren
Ontvangen waarderingen: 264 keren

Re: Toer 2021; met de Hondekop Noord - Zuid

#143 Bericht door Zolenheuvel » 13 nov 2021, 19:10

De afgelopen tijd de Hondekop weer opgebouwd met herstelde delen. Na de aanrijding bleek er toch meer kapot dan zich op het eerste gezicht liet aanzien. Het spatbord is door Bertus gericht en gespoten. Een nieuwe spatbordbeugel kunnen kopen, die is ook gelijk meegespoten. De aanslag van de voorvork is door mijn vriend Jan Buijs opnieuw gelast. Peter van PreboWheels heeft het wiel gericht. Het balhoofd leek ook geraakt, maar was door de klap vast komen te staan. Die kon ik gelukkig dus weer gebruiken. Ik heb bij de aftermarkt producten nog geen een van fatsoenlijke kwaliteit gezien. Dus ben ik blij dat de ori schalen nog bruikbaar waren.

Vandaag nog weer een heerlijke rit kunnen maken. In Stompwijk twee door Tjerry gereinigde carburateurs opgehaald. Nuttige met het aangename verenigd, dus aansluitend nog een fikse rit gemaakt. Voelde weer als vanouds, heerlijk.

Groet Kees
Bijlagen
Zoeterwoude
Zoeterwoude
20211113_135544.jpg (118.65 KiB) 908 keer bekeken
20211113_135532.jpg
20211113_135532.jpg (140.48 KiB) 908 keer bekeken
Schone Bing 20 en 12 mm
Schone Bing 20 en 12 mm
IMG-20211112-WA0011.jpg (65.49 KiB) 908 keer bekeken
IMG-20211112-WA0012.jpg
IMG-20211112-WA0012.jpg (81.42 KiB) 908 keer bekeken
Deze gebruikers waarderen Zolenheuvel voor dit bericht:
rs-r (14 nov 2021, 13:19)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60282
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

Re: Toer 2021; met de Hondekop Noord - Zuid

#144 Bericht door Enzo-tvdzijden » 13 nov 2021, 19:50

Ja klopt de 12mm heb ik weer mooi gerepareerd. Deksel kan nu weer dicht geschroefd worden.

Deze gebruikers waarderen Enzo-tvdzijden voor dit bericht:
rs-r (14 nov 2021, 13:20)
Waardering: 9.09%

Jan
Berichten: 3284
Lid geworden op: 07 sep 2002, 14:56
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 91 keren

Re: Toer 2021; met de Hondekop Noord - Zuid

#145 Bericht door Jan » 15 nov 2021, 21:23

Kreidler klinkt zoals het hoort Kees, mooi dus. :D

kabouter
Berichten: 795
Lid geworden op: 05 dec 2020, 20:13
Locatie: vrije wereld
Gegeven waarderingen: 76 keren
Ontvangen waarderingen: 51 keren

Re: Toer 2021; met de Hondekop Noord - Zuid

#146 Bericht door kabouter » 16 nov 2021, 20:41

Kees een mooie kreidler toer [vroeger tienertoer ] door nederland en belgië .

gr Paul
Deze gebruikers waarderen kabouter voor dit bericht:
Enzo-tvdzijden (16 nov 2021, 20:44)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Zolenheuvel
Berichten: 2285
Lid geworden op: 31 aug 2010, 21:32
Locatie: Zoetermeer
Gegeven waarderingen: 32 keren
Ontvangen waarderingen: 264 keren

Re: Toer 2021; met de Hondekop Noord - Zuid

#147 Bericht door Zolenheuvel » 16 nov 2021, 21:06

Jan schreef: 15 nov 2021, 21:23 Kreidler klinkt zoals het hoort Kees, mooi dus. :D
Klopt, een genot voor het oor. Helaas hoor ik het geluid zelden zelf, wat ik zit er op met m'n helm op m'n kop :D

Groet Kees

Gebruikersavatar
Zolenheuvel
Berichten: 2285
Lid geworden op: 31 aug 2010, 21:32
Locatie: Zoetermeer
Gegeven waarderingen: 32 keren
Ontvangen waarderingen: 264 keren

Re: Toer 2021; met de Hondekop Noord - Zuid

#148 Bericht door Zolenheuvel » 16 nov 2021, 21:11

kabouter schreef: 16 nov 2021, 20:41 Kees een mooie kreidler toer [vroeger tienertoer ] door nederland en belgië .
gr Paul
Ja Paul, een aanrader voor elke Kreidlerbezitter.
Op de brommer vind ik de beleving het meest intens.

Groet Kees

Plaats reactie