Verwijderen NedStat teller --> Nieuwe teller Jouwstats.nl

Handleiding, vraagbaak en gedragsregels van het Kreidlerforum.
Guide with questions and answers about using the Kreidler forum.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Maarten
Beheerder
Berichten: 9743
Lid geworden op: 01 sep 2002, 09:13
Locatie: Den Haag, Nederland
Gegeven waarderingen: 813 keren
Ontvangen waarderingen: 413 keren
Contacteer:

Verwijderen NedStat teller --> Nieuwe teller Jouwstats.nl

#1 Bericht door Maarten » 23 jan 2006, 12:17

Vanwege de irritante reclame in de vorm van pop-up windows, heeft deze site (helaas) moeten besluiten om te stoppen met de Afbeelding NedStat (Webstats4u) statistieken teller.

Deze teller heeft sinds 1 september 1996 trouw de bezoekers geteld die deze site bezochten. Met de overname van NedStat door Webstats4U werd de gehele service extra uitgemolken met reclame pop-ups, die verschenen bij het openen van onze site zelf.
Dit was alleen te verhelpen door een duur abonnement te nemen, inclusief de btw kwam dit voor onze site neer op ca. 200 euro per jaar.

Om toch altijd nog de statistieken terug te kunnen zien (na bijna 10 jaar afscheid nemen van de teller blijft toch zonde), heb ik hieronder de screenshot geplaatst van de gegevens die NedStat verzameld heeft.
We nemen afscheid met een record aantal pageviews, namelijk 3766 op zondag 22 januari 2006.
Verderop in de screenshot zie je de ranglijst van motorsites, waar kreidler.nl bovenaan staat.
kreidler.startpagina.nl heeft hier een mooie 21ste plek. kreidler.startpagina.nl blijft wel voorzien van een NedStat teller, aangezien die zonder reclame is en hoort bij een startpaginadochter.

Met vriendelijke groeten,

Maarten

Afbeelding



Opvolger van NedStat (Webstats4U) is geworden Afbeelding JouwStats.nl.
Laatst gewijzigd door Maarten op 05 mar 2007, 13:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
moped
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 okt 2006, 09:20
Locatie: Nieuw Vennep
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Verwijderen NedStat (Webstats4u) statistieken teller.

#2 Bericht door moped » 05 mar 2007, 12:46

Maarten,

is awstats niets om te monitoren?
http://awstats.sourceforge.net/

Groet
Hans

Gebruikersavatar
Rick Hahn
Berichten: 1883
Lid geworden op: 24 feb 2004, 22:42
Locatie: Enschede/Epe
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

#3 Bericht door Rick Hahn » 05 mar 2007, 13:25

Grappig, toen ik dit topic opende kreeg ik een popup, normaal heb ik daar nooit last van op Kreidler.nl :roll:

Gebruikersavatar
Johan van Zanten
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 jan 2005, 16:45
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#4 Bericht door Johan van Zanten » 05 mar 2007, 13:38

google analystics...

Gebruikersavatar
Maarten
Beheerder
Berichten: 9743
Lid geworden op: 01 sep 2002, 09:13
Locatie: Den Haag, Nederland
Gegeven waarderingen: 813 keren
Ontvangen waarderingen: 413 keren
Contacteer:

#5 Bericht door Maarten » 05 mar 2007, 13:45

Rick Hahn schreef:Grappig, toen ik dit topic opende kreeg ik een popup, normaal heb ik daar nooit last van op Kreidler.nl :roll:
Ja, dat klopt, de Nedstat teller staat nog in dit topic, en dus verschijnt ook die irritante popup weer. :-)

Maar, ik heb net even gezocht naar een leuke gratis teller en ik heb deze er op gezet van jouwstats.nl.
Zie op de frontpage. Deze teller is gratis, zonder irritante reclame, en kwam er uit als een van de betere tellers. In het Nederlands, alles d'r op en d'r aan.

Google Analystics schijnt ook een hele goede te zijn, maar vergt wel veel instellingen en is meer voor commerciele sites begreep ik en is een beetje ingewikkeld. Enige wat we nodig hebben is een tellertje om een beetje te zien hoeveel bezoekers er zijn.

Plaats reactie